Couples & Friends Australië Forum

loes 14-02-2010 - 14:42 uur
Onderwerp:
welke periode
Bestemming:
Australië
Bericht:
voor de omgeving van Darwin, Cairns en Brisbane is de periode augustus, september, oktober, november het beste. ga je later zoals januari februari heb je daar veel meer kans op tropische regenbuien.

Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3

RE: marloes 03-05-2010 - 16:47 uur

wij hebben vorig jaar november en december een rondreis gemaakt. het weer was geweldig en het land ook.
hoogte punten: Ayersrock, withsunday-islands, fraser-island, brisbane, oud en nieuw in Sydney, great barrier reef, the great ocean road, cape triblation en daintree, etc alleen maar hoogtepunten. veel plezier in dit bijzondere land.

RE: aline 17-02-2010 - 09:13 uur

Loes , bedankt voor je reactie. We neigen nu ook naar de maand oktober. Is het aan de oostkust ook goed te doen? Ik denk dan aan een zeiltocht bij de Whitesunlands en Frasereiland. Alvast bedankt Groetjes Aline.

RE: aline 09-02-2010 - 09:32 uur

Australie staat al lang op mijn verlanglijstje. Kom er echter niet uit welke periode het best is als je de route Sydney-Ayers Rock- darwin-cairns en dan de oostkust naar Brisbane wil doen. Ik denk dan aan een lekker zonnetje, niet te veel regen en het liefst geen kwallen. Wie kan mij raad geven? Alvast bedankt Groetjes Aline

Nu getoond reacties 1 t/m 3