- Onderwerp:
- Parels van China
- Bestemming:
- China
- Bericht:
- Wie kan wat vertellen over een individuele rondreis in CHINA.
Er zijn 6 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 6
Hallo Samantha,
Wij hebben eerder een individuele rondreis gemaakt met Fox in Sri Lanka.
Alles is net als de groepsreizen top verzorgd. Je reist met je eigen gezelschap (in ons geval mijn man en ik) een chauffeur en gids. Waar je ook naar toe reist, je wordt overal gehaald en gebracht. Het fijne van een individuele reis is dat je in eigen tempo het programma volgt en ook eigen inbreng is mogelijk. Wij hebben 3 geweldige weken gehad. De parels van china en een verlenging op Hainan.
Mocht je verder vragen hebben mail gerust en ik zal proberen een zo goed mogelijk antwoord te geven.
Hallo Samantha,
Wij hebben eerder een individuele rondreis gemaakt met Fox in Sri Lanka.
Alles is net als de groepsreizen top verzorgd. Je reist met je eigen gezelschap (in ons geval mijn man en ik) een chauffeur en gids. Waar je ook naar toe reist, je wordt overal gehaald en gebracht. Het fijne van een individuele reis is dat je in eigen tempo het programma volgt en ook eigen inbreng is mogelijk. Wij hebben 3 geweldige weken gehad. De parels van china en een verlenging op Hainan.
Mocht je verder vragen hebben mail gerust en ik zal proberen een zo goed mogelijk antwoord te geven.
Hallo Rien,
Helaas heb ik het berichtje over het lakkastje nu pas gelezen en we zijn alweer terug in Nederland sinds afgelopen vrijdag. In ieder geval is het wel mogelijk om vanuit deze winkel/fabriek een meubelstuk/ keramiek naar Nederland te sturen. Maar dit is vast niet het antwoord waar u op gehoopt had.
Ik was met mijn zoon in China met Fox Kids. (zie programma Rode Lantaarn) geweldig!! Jullie zullen genieten. Zelf heb ik een vraag een jullie: als jullie in Xi 'an zijn bij de keramiek en lak fabriek kunnen jullie dan uitvinden hoe ik een lakkastje met allemaal laatjes beschilderd met vlinders hier thuis in Nederland zou kunnen krijgen. Ik heb spijt dat ik het niet gekocht heb en wil het graag hebben!!! HELP!!! Ik lees het graag!!!
Hey, ja ik was ook al aant kijken, maar zie geen verslagen over China. Maar wij willen de beijing-shanghai-hongkong individuele rondreis doen, alleen kan nergens vinden wat een individuele rondreis inhoud. Wij hebben vorige jaar groepsreis gemaakt, was super geregeld.
Heb je al ervaring met individuele rondreizen??
Nou Theo, dit levert niet echt iets op hé.
We zullen het wel van de reisgidsen moeten hebben. Jammer dat we geen ervaringen van anderen te lezen krijgen.
Nu getoond reacties 1 t/m 6