- Onderwerp:
- Wie is al in Jordanië geweest?
- Bestemming:
- Jordanië
- Bericht:
- Ik wil ontzettend graag een rondreis door Jordanië maken, en ben toch wel heel benieuwd hoe andere mensen het hebben ervaren. Het lijkt me een schitterend land!
Zijn er dingen die ik absoluut niet mag missen, behalve Wadi Rum, Amman, Aqaba en Petra?
En heb je nog andere goede of leuke tips?
Alvast super bedankt!
Groetjes Lisa
Er zijn 6 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 6
Toch nog even dit....... 2 vrouwen alleen door Jordanie? Ik vraag me af of dat wel echt verstandig is, ik hoop dat jullie je goed voor bereiden.
Succes en wat je ook doet geniet van dit prachtge land
De dode zee Lisa....... die wil je echt niet missen.
We zijn in juni geweest. Maar kijk even wat Fox schrijft bij klimaat. In echte zomermaanden moet je hier nooit zijn.
Hallo Anneke,
Het klinkt echt machtig mooi als ik uw verhaal lees. Prachtig!
Ik zie zelf ook weinig verschil tussen couples only en vriendinnen, maar dat is het gevoel dat ik erbij krijg als ik het lees.
Het bevestigt wel mijn vermoeden dat we in ieder geval Amman, Wadi Rum en Petra moeten gaan zien. Op Amman landt je natuurlijk al.
Ik ben heel benieuwd, ik ben van plan in oktober te gaan. In welk deel van het jaar bent u gegaan?
Groetjes Lisa
Zo'n 11 jaar geleden hebben we onze 1e verre reis (zonder kinderen) o.a. naar Jordanie gemaakt. In vergelijking met Syrië en Libanon (ook tijdens deze reis bezocht) is Jordanie wat westerser, met bijv. een McDonalds in Amman.
Petra is het hoogtepunt, maar ook Wadi Rum en Jerrash zijn prachtig. Ook hebben we nog een eeuwenoud mozaik in een kerk bekeken (plaats ben ik even kwijt). We in Aqaba gesnorkeld en prachtige vissen en koraal gezien. Al met al een prachtige land.
Eerlijk gezegd zie ik geen verschil tussen een echtpaar en vrienden of vriendinnen.
Oh en ik ben ook benieuwd of "couples only" ook gewoon geschikt is als ik met een vriendin zou gaan. Ik lees op de siter van wel, maar krijg toch de indruk dat het meer voor echte koppels is.
Nu getoond reacties 1 t/m 6