FOX Groepsreizen Cambodja Forum

cor 12-02-2010 - 18:01 uur
Onderwerp:
Kan niet kiezen: Cambodja of T
Bestemming:
Cambodja
Bericht:
ik zou kiezen voor tibet ,ben daar geweest erg mooi. z afrika ben ik ook geweest, ook mooi, veel dieren en vriendelijke mensen. Maar toch tibet net iets meer. dit jaar naar cambodja, kijken hoe het daar is.

Er zijn 9 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 9

RE: cor 16-06-2010 - 22:14 uur

zo zie je maar bijna iedereen heeft zi iets van dit is het mooiste.voor mijn nog steeds sumatra.eigenlijk is alles mooi wat we gezien hebben,we boeken niet voor niets,zuid afrika zijn we ook geweest ook heel erg mooi.maar toch sumatra.

RE: Josette Brinks 16-06-2010 - 21:27 uur

Persoonlijk vind ik Zuid-Afrika het allermooiste land wat ik ooit gezien heb.

RE: cor 16-06-2010 - 17:16 uur

beste walter,fox is goed 2 keer mee gereisd cuba en costa rica.nu met djoser naar laos en cambodja geweest.zeker ook niets mee.ik heb met diverse organisaties gereisd.met djoser vaker,4 keer een verre reis gemaakt,wel eens van djoser gehoord,of mee gereisd.
dus niet te hard juigen met fox,er zijn gelijk waardige

RE: Walter Poupaert Stuur Walter Poupaert een bericht 16-06-2010 - 03:28 uur

Beste Nederlanders,

Ik ben een Vlaming, die in Indonesia woont.

Maar ik ben ook in Thailand, Singapore, Malaysia en Cambodia geweest.

Nu, voor hen, die zouden twijfelen tussen al deze landen : Join Cambodia, and see the frienship there.

Zuid-Oost Asia is ingedeeld in verschillende landen; van deze alle, is Cambodia het vriendelijkst.

Gallia divisa est in tres partes...Horum omnia fortissimi sunt Belgae ( Julius Caicar ) hahahah.

Nu, alle gekheid op een stokske, afgezien van de Angkor-tempels en de vriendelijke stad Phnom Penh - wat duidelijk de moeite waard is - is Cambodia vast en zeker het beste wat Zuid-Oost Asia kan bieden...no doubt about that.

En, er komt nog bij, dat de keuzedie u maakte om met FOX te gaan ook de beste is.

Inderdaad, wanneer uw landgenoten hier in Kota Batu ( Indonesia ) langskomen met FOX, zijn ze vol lof...

Ik ken Indonesia nu al zeer goed, en ik constateer dat FOX op een zeer efficiëne wijze de interessantste en beste plekken er in aanbiedt...Mogelijk ook zo voor andere bestemmingen ?

Denk nu niet dat ik U FOX aanpraat, odat ik er iets aan heb : ik ken die lieden niet...

Wat er ook van mag wezen CAMBODIA MET FOX IS DE BESTE KEUZE.

Groetjes,
Walter Poupaert

RE: cor 01-03-2010 - 19:29 uur

heeft iemand nog handige tips,met betrekking Cambodja/Laos.

tips zijn welkom,mijn dank is groot

RE: Willie 20-01-2010 - 16:21 uur

Het zijn echt heel verschillende landen, dus het blijft (vrees ik) moeilijk kiezen. Tibet/Nepal is adembenemend door de cultuur en de bergen, maar in de Kathmanduvallei ook druk en indrukwekkend door de cultuur en de vele mensen. Cambodja heeft enkele 'must see-dingen' zoals Angkor en de Killing fields, maar kan volgens mij het beste worden gecombineerd met Laos zodat je ook wat natuur en bergvolkeren te zien krijgt, voor de afwisseling. Zuid-Afrika heeft ons hart gestolen door de mensen, de natuur, de dieren, het afwisselende landschap, de kust, Kaapstad met z'n Tafelberg en Robbeneiland, dat was onvergetelijk. Duuuuuuuzzzzzz: het zal een moeilijke keuze blijven, maar als ik jou was zou ik Zuid-Afrika sterk in overweging nemen!

RE: Brenda 20-01-2010 - 15:33 uur

Zuid-Afrika!!!
Errug mooi en het land biedt echt alles. Natuur (wildparken, walvissen (sept. het beste), dolfijnen, haaien, bossen, wilde zee die tegen de rotsen aanslaat), Cultuur (zeer multicultureel van Zulu's tot blanken), Historie (Robbeneiland, rotstekeningen van de Koi San mensen etc.) lekker luieren aan het strand of op de vele terrasjes in één van de vele kustplaatsjes (Knysna is errug leuk) etc. etc. etc..
Lekker een privé reis doen en zelf met de auto rondreiden.

Cambodja is ook mooi maar meer van hetzelfde, minder variatie.

RE: anneke 05-01-2010 - 19:47 uur

Ja, dat wordt moeilijk kiezen.
Tibet/Nepal: kloosters en grote hoogten

Cambodja: Angkor Wat, Killing Fields, paleis van de koning maar verder niet veel, wel goed te combineren met Laos. Een prachtig land met Luang Prabang als hoogtepunt.

Zuid-Afrika, prachtige landschappen, veel wilde dieren.

De landen kun je niet vergelijken. Gewoon kiezen en wellicht volgend jaar of volgende keer een ander land van je keuze bezoeken.

Succes.

RE: Jeanette 05-01-2010 - 14:09 uur

Hallo,
Ik vind het leuk om een vakantie uit te zoeken, maar........
Elk jaar heb ik een probleem:
ik kan niet kiezen!
Ja, ik weet het: dit is een luxe probleem.
Dit is mijn top 3:

Tibet/Nepal
Cambodja
Zuid-Afrika

Wie helpt mij met mijn keuze?
Misschien is er iemand al op al deze bestemmingen geweest??
Gr. Jeanette

Nu getoond reacties 1 t/m 9