- Onderwerp:
- 14-daagse rondreis Wonderschoon West-Canada 11-09-2012
- Bestemming:
- Canada
- Bericht:
- Hoi!
Wij denken erover om deze reis te gaan boeken. Het lijkt ons een geweldig gebied om te bezoeken. Wie denkt er nog meer over om 11 september 2012 mee te gaan? We zijn 40 en 42 en komen beide uit Drenthe.
Groeten! Christa en Margreet
Er zijn 18 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 18
Hoi,
We hebben deze reis in januari 2012 geboekt, en ook wij hebben heel veel zin!
In afwijking van eerdere posting gaan we rechtstreeks naar Calgary.
Groetjes,
Peter en Hue
Hoi,
De reis staat nog op nul maar ik heb inmiddels geboekt dus wellicht zijn er nog meer mensen die al hebben geboekt!
Ik heb er zin in!
Groeten Nicole
Hoi Karin
Was even benieuwd of jij er al uit was of je deze reis boekt of niet. Ik heb intussen de dvd Yellowstone (natuur docu, te bestellen via bol.com) gezien. Hierin zitten ook veel "canada achtige natuurplaatjes". Vandaar dat ik de overstap ook maak naar USA. Ook omdat op 23/9 er al 9 mensen geboekt hebben en voor Canada nog maar 0; vond ik ook wel belangrijk. En ja, Canada blijft gewoon op het wensen-lijstje staan.
Hoi Mieneke,
Ben jij nog van plan om mee te gaan met deze reis?
Gr Karin
Hallo Karin
Ik heb bij Fox zowel single als groepsreizen gemaakt. In je eentje is een single reis perfect; allemaal alleenreizenden die gezellig met elkaar een leuke reis willen meemaken maar toch je eigen privacy hebben. Met een groepsreis kan het ook maar dan moet je net aansluiting hebben.
Ik heb intussen besloten de Canada reis niet te doen maar ik ga samen met een reisgenote de 16 daagse Yellowstone Amerika op 23 september boeken.
gr christa
Hoi Eveline
Ik weet niet waar je twijfel precies zit, maar als het om de organisatie Fox gaat dan kan ik alleen maar positief zijn. Ik heb meerdere reizen (zowel groeps als single reizen) met Fox gemaakt en het is een goede reisorganisatie.
Succes! Christa
Ik ben ook van plan om dit jaar een reis te maken naar canada. Ben ooit eerder in de winter geweest en zou nu graag in september willen gaan. Ik twijfel aan een singlereis of een groepsreis, wie heeft ervaring hiermee? Gr Karin
Hallo
Ik ben een belgske van 34 jaar en ben al een tijdje op zoek naar de juiste Canada-reis. Op fox terechtgekomen omdat de prijs wel goedkoper is dan vele andere organisaties. Twijfel, twijfel... moet dringend een beslissing nemen.
Hallo Ivonne en Mieneke
Het gaat nog niet erg vlot met boeken van deze reis. Intussen heb ik nog een mooie reis gezien waar al wel 9 man geboekt hebben: 23 september, 16 daagse Yellowstone en Noordwest Amerika. Waarschijnlijk gaan mijn reisgenote en ik deze reis boeken.
Reactie op bericht van Sjan V. Wij gaan ook de rondreis door west Canada maken met vertrekdatum 22 mei a.s.
Hoi,
Tijdens de vakantiebeurs in Utrecht hebben wij de reis geboekt. Uiteraard hebben we heel veel zin. Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen! Eerst gaan we naar Toronto, verblijven wij een paar dagen aldaar en vervolgens vliegen we naar Calgary.
Groetjes,
Peter en Hue
Ook mijn vrouw en ik kijken er naar uit om deze reis te gaan maken. Wij vertrekken op 22 mei 2012. Het is altijd onze droom geweest eens Canada te bezoeken en nu komt het er eindelijk van.
Wij zijn beiden 60 jaar.
Hoi,
Ik zit er ook over te denken deze reis te boeken. Heb al bij verschillende organisaties gekeken, maar dat zijn vn. kampeerreizen en ik heb zin in wat meer luxe, dus vandaar dat mijn keuze op FOX is gevallen.
Trouwens, ik ben 38 jaar en kom uit het midden van het land.
Groetjes en wellicht tot september,
Ivonne
Ik heb er ook veel zin in Sjan maar wel op 11 september en niet in mei! Misschien is het handig dat je een apart 22 mei topic aanmaakt?
Veel plezier en als je na de vakantie tips hebt horen we het graag!
Wij hebben geboekt voor deze reis met vertrek datum 22 mei a.s en hebben er heeeeel veel zin in. Wie nog meer?
ik ben er nog nooit geweest maar droom er van als kind al . waarom weet ik niet maar . ik heb gehoort dat het er prachtig is . en ik hou van alles wat leeft en bloeit .
wil jij ook gaan gr mieneke
Hoi Mieneke
Het lijkt mij ook een geweldige reis. Het forum en boeken op de groepsreizen gaat vaak wel minder actief en later dan dat ik bij de single reizen gewend ben. Ben je wel eens eerder in Canada geweest? Ik heb veel verhalen van familie en collega's gehoord en het moet er prachtig zijn.
hoi lijk mij ook wel wat om mee te gaan maar ben dan alleen dus zou het leuk vinden om te weten wie er meer gaan . ik ben 48 jaar
Nu getoond reacties 1 t/m 18