- Onderwerp:
- 19-daagse rondreis Chili-Bolivia-Argentinië: via Zoutvlaktes naar Tango 07-05-2012
- Bestemming:
- Chili
- Bericht:
- Hoi, wie gaan er nog meer mee met de 19-daagse rondreis Chili-Bolivia-Argentinie??
Groetjes, Esther
Er zijn 13 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 13
Morgen de bestelde dollars halen, de koffers tevoorschijn halen en alvast bedenken wat er in moet. Want volgende week om deze tijd vliegen we een fantastische reis tegemoet!Tot dan! hartelijke groet, Ardie en Marijke
Hallo,
Wij hebben nog voor 3nachten bijgeboekt,en vliegen op 27 mei terug.
wij zien jullie op 7 mei tot dan.
groetjes.
Hoi Geer en Brigitte,
Hoeveel nachten hebben jullie bijgeboekt?
Het begint nu al aardig op te schieten en het groepje blijft klein. Moet binnenkort maar eens gaan nadenken over wat er allemaal in de koffer moet qua kleding....
Groetjes, Esther
Wij hebben ook een verlenging bij geboekt.Wij vinden het leuk om de stad op ons gemak nog te bezichtigen.
Hoi Geer en Brigitte
Hebben jullie nog een verlenging er bij geboekt? Wij vliegen na 19 dagen weer gelijk terug. Het gaat nu echt opschieten!
Hallo allemaal,
even voorstellen wij zijn Geer en Brigitte en gaan 7 Mei ook mee.
Ook wij kijken erg naar de reis uit.
Wij zien elkaar op schiphol tot dan.
groetjes
Hallo Annemarie
Leuk om elkaar zo alvast een beetje te "ontmoeten". Tot nu toe lijkt het erop dat we de reis met een klein groepje gaan maken. Het lijkt me een prachtige reis te worden! groetjes, Marijke
Hoi, gezellig! Van mij mag het ook heel snel 7 mei zijn:) Groetjes, Esther
Hallo reisgenoten,
Mijn boeking is nu ook bevestigd, met drie dagen verlenging in Buenos Aires. Ik heb er veel zin in!
groetjes,
Annemarie
Heerlijk vooruitzicht! B.A. alleen is al een vakantie waard.
Groetjes, Marijke
Wij zijn er nog niet eerder geweest en vonden 1,5 dag dan ook te weinig. Groetjes, esther
Wij hebben er ook al veel zin in. Het heeft even geduurd voordat het allemaal definitief was. Maar dat komt misschien omdat wij nog 2 dagen Buenos Aires erachteraan geplakt hebben. Hebben jullie nog een verlenging geboekt? Groetjes, Esther & Pieter
Ha Esther, wat leuk om al wat van een toekomstige reisgenoot te horen! Wij gaan ook deze reis maken. Ik tel de dagen al af.
Groetjes, Ardie en Marijke
Nu getoond reacties 1 t/m 13