- Onderwerp:
- Chinees Jade met vertrek op 7 mei 2012
- Bestemming:
- China
- Bericht:
- Mijn vriend en ik hebben net op de Vakantiebeurs deze reis geboekt en we zijn benieuwd wie deze reis met ons gaan maken over 115 dagen. Wie biedt??
Er zijn 6 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 6
Over 41 dagen gaan we vertrekken en wij hebben er helemaal zin in!!
De groep bestaat uit 26 personen en het lijkt ons nog steeds leuk om hier alvast een kennis te maken...
Ja lijkt mij ook leuk.. Ik ben in ieder geval 1 van de 24 die mee gaat! Groetjes michelle
De groep bestaat momenteel uit 24 mensen, dus het lijkt ons leuk hier vast kennis te maken.
Wie gaat er nog meer mee????
Hey Michelle,
Ik heb zelf al meerdere keren een groepsrondreis met Fox gedaan en mijn ervaring is, dat mensen die alleen reizen wel heel snel in de groep opgenomen worden.
Ik kan begrijpen dat je het spannend vind(zou ik ook hebben hoor), maar wie weet vind je nog een reisgenoot ;-)
Groetjes en wie weet tot ziens?!
Heey!
ik zit er ook over te denken om deze reis te boeken. Met vertrekdatum op 7 mei.. maar ik ben wel alleen! En omdat singlereizen van Fox deze reis niet aanbied wil ik dus via de groepsreizen gaan... vind het alleen best eng alleen haha is er niet heel toevallig ook een persoon te kijken naar deze reis ha ha!
Groetjes!
Zijn er al meer mensen die deze reis op deze datum hebben geboekt?
Het zou leuk zijn om elkaar hier vast een beetje te leren kennen...
We zijn vandaag bij de landendag geweest en hebben nu nog meer zin om te gaan.
Nu getoond reacties 1 t/m 6