- Onderwerp:
- 16-daagse rondreis Wuivend Bamboe 17-07-2012
- Bestemming:
- China
- Bericht:
- Wij (dan 16 en 18 jaar) gaan met onze ouders op 17/7 de reis Wuivend Bamboe maken. We zijn benieuwd of er nog meer jongeren meegaan.
Er zijn 7 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 7
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Leuk, de groep bestaat al uit (bijna) 21 personen. Mijn broer(15), ouders en ik kijken naar de reis uit! Vanavond bij
3 op reis van BNN o.a. Hong Kong.
Wij hebben ook geboekt! 2 ouders, en kind van 15 bijna 16 (meisje)! We hebben er ook erg veel zin in! En horen maandag of het doorgaat ivm extra kamer. Ook erg leuk dat er mee jongeren meegaan!
Wij zijn van plan deze reis ook te boeken van 17/7, ouders met kind van 15 bijna 16
Onze reis is inmiddels bevestigd. Leuk ook de verschillende leeftijden!
We zien er naar uit!
En onze boeking ( 2 stellen) is vandaag akkoord gekomen. de extra dag Hongkong vonden wij met de extra toeslag vanwege de vlucht toch wel erg duur. zijn naar de landendag geweest bij Fox en hebben er veel zin.....
Wij hebben net deze reis geboekt. Wel nog even op aanvraag i.v.m. 1 nacht verlenging.
Onze kinderen (zoon en dochter)die ook meegaan zijn 20 en 23 jaar oud.
Hallo!
Ik heb deze reis voor de 17e juli met mijn broer geboekt (20 en 25). We zijn eerder in andere landen in Azië geweest en nu dus naar China, erg benieuwd en heel veel zin in!
Wie gaat er nog meer mee?
Nu getoond reacties 1 t/m 7