FOX Groepsreizen Cuba Forum

jan willem en tineke 20-12-2011 - 21:10 uur
Onderwerp:
16 daagse cuba grande groepsrondreis 17 maart 2012
Bestemming:
Cuba
Bericht:
wij zagen dat er voor de groepsrondreis van 17 maart al 10 deelnemers zijn.
wij, tineke en jan willem, zijn er twee van.
wie gaan er nog meer mee?

jan willem en tineke

Er zijn 13 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 13

RE: Dries en Karla Eefting Stuur Dries en Karla Eefting een bericht 14-03-2012 - 22:29 uur

Marga,
OK we begrijpen het. Maar dat is helemaal geen probleem om mee te nemen. Voedingsmiddelen meenemen is slechts in een aantal landen aan restricties gebonden. Maar zeep en shampoo kun je rustig meenemen.
Veel plezier, het is een mooie en bijzondere ervaring. Prachtig weer en aardige mensen. Different world.

RE: marga 14-03-2012 - 22:16 uur

hoi dries en Karla, maar ik bedoel ook zeep meenemen van hier...kost niks, en groot plezier. Als ik het maar mag meenemen, dat ik het niet bij de douane af moet geven...dat bedoelde ik eigenlijk. we zien het allemaal wel, het zal vast leuk worden!thanks voor je reactie

RE: Dries en Karla Eefting Stuur Dries en Karla Eefting een bericht 14-03-2012 - 21:21 uur

Beste Marga,
Ik bedoel niet zeep van hier meenemen, maar uit de hotels waar je bent in Cuba. Is normaliter "not done" maar wij hebben het ook van andere groepen vernomen en ook gedaan. En zo geven wij het ook weer door. Koffie en thee weet ik niet. Hebben ze daar wel.Levensmiddelen heb je niet nodig. Dat kom je niet tekort.

RE: marga 13-03-2012 - 20:25 uur

ik vraag me eigenlijk af of het oke is om zeep vanuit hier mee te nemen om uit te delen? ik heb ergens gelezen dat je geen levensmiddelen mag invoeren. Betekent dit dat je ook geen koffie of thee mee kunt nemen? Ik zie dat mensen adviseren, maar lees wat tegenstrijdige berichten. Wie heeft die ervaring?

RE: Webmaster FOX Vakanties Stuur Webmaster FOX Vakanties een bericht 13-03-2012 - 09:22 uur

Goedenmorgen,

Naar aanleiding van onderstaand bericht kunnen we u mededelen dat wij reeds actie hebben ondernomen tegen deze meneer. De FOX Voorwaarden zijn hierin duidelijk genoeg!

Met vriendelijke groet,
Webmaster FOX Vakanties

RE: Dries en Karla Eefting Stuur Dries en Karla Eefting een bericht 13-03-2012 - 00:57 uur

Wij zijn net terug van de rondreis door Cuba. Is erg goed bevallen. De Cubaanse Nederlands sprekende reisleidster (Mora) deed het fantastisch. De reisleider (ook een Cubaan) die we de laatste twee/drie dagen hadden in Varadero is een gladde jongen, neemt je veel te vroeg mee naar een Tropicana show (vonden wij niks) zodat je maar veel drankjes neemt tegen de hoofdprijs, terwijl hij de popi uithangt, dan probeert hij je nog fooien af te troggelen omdat de chauffeur die ons van het hotel naar de show reed zo goed rijdt (?), vergist zich regelmatig in tijden en inhoudelijk op excursies en heeft oude flauwe nederlandse grapjes uit zijn hoofd geleerd. Verzamel vooral de zeepjes in de hotels zodat je die onderweg aan de bevolking kan geven. Ze vragen er veelvuldig om, meer dan om geld. Als je oude T-shirts en polo's hebt, neem ook die mee als je ruimte hebt. De Cubanen zullen je heel dankbaar zijn. Verder mooi weer, veel gezien, zeer interessante reis. Sfeer in de groep was goed.

RE: marga 01-02-2012 - 19:16 uur

wij, Peter en Marga, gaan ook mee op 17 maart.
tot dan!

RE: Tineke 23-01-2012 - 13:32 uur

Grappig Marina, mijn ervaring is juist precies andersom! Al vier keer met FOX prima en met OAD juist slecht...

Wij wilden ook Cuba 17 maart boeken, maar gaan nu uitwijken naar april denk ik. Fijne vakantie allemaal!

RE: Martina 22-01-2012 - 19:19 uur

Wij zijn verleden jaar met Fox naar Cuba geweest, maar hebben nog nooit zo'n slechte reis gehad en dat kwam vnml door de waardeloze Cubaanse, Ned. sprekende reisleidster. Met Oad naar China geweest en een TOP reis gehad, dus wij weten het wel voor de volgende reis ...

RE: Pia 15-01-2012 - 22:06 uur

Ook ik was te laat om te boeken voor 17 maart. Ik ga nu met de groep van 14 april.

RE: Peter & Nikki 14-01-2012 - 14:05 uur

Helaas waren wij te laat met boeken en was de reis al vol op de vakantiebeurs. Wij gaan dit jaar naar Costa Rica en Panama en hopen volgend jaar alsnog naar Cuba te gaan!

RE: Pia 06-01-2012 - 13:53 uur

Ik ga mee. Ook ik boek hem volgende week op de vakantiebeurs.

RE: Peter & Nikki 02-01-2012 - 20:32 uur

Wij gaan ook mee naar Cuba 17 maart! Wij boeken pas op de vakantiebeurs en kijken al erg naar de reis uit!

Nu getoond reacties 1 t/m 13