- Onderwerp:
- hotels bij rondreis
- Bestemming:
- Cuba
- Bericht:
- Wij willen misschien de 16daagse groepsreis Cuba gaan doen.Als ik bij Zoover kijk zie ik dat een aantal hotels die Fox aan doet bij deze rondreis er slecht uitkomen. Wat zijn de ervaringen van Fox reizigers over de hotels? Zijn de hotels in Trinidad en Santiago de Cuba echt zo slecht? Wie is er recent nog geweest?
Er zijn 4 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 4
Wij zijn vorige week thuis gekomen. Het is een geweldige reis, hoewel de kwaliteit van de hotels wisselend is.Hotel Ambos Mundos Havanna: leuk jaren 30 hotel in de oude stad; kleine kamers, goed bed en schoon.
Los Jazmines - Vinales: mooie ruime kamer met balkon en zitje en geweldig uitzicht; goed bed / schoon 's nachts wel koud.
Cienfuegos - Faro Luna (Jagua was overboekt). Aan de caribische zee; prima kamer ruime badkamer goed bed. Logistiek in de eetzaal is niet zo best.
Trinidad - Las Cuevas: aparte huisjes met boven en beneden een apartement; beetje oude zooi; wij hadden hier een kakkerlak op bezoek.
Camaguey - Gran Hotel: koloniaal hotel de kamers zijn klein maar wel heel stijlvol; goed bed en prachtige badkamer met een regendouche. De eetzaal is prachtig en er is een mooie oude lift.
Santiago de Cuba - Las Americas: Vergane glorie jaren 60 hotel; (Bordeel? prostitutie is verboden in Cuba!!)erg gehorig. Badkamer is een beetje smoezelig. Ontbijt terras is wel leuk ( bij het zwmnbad).
Sancti Spiritus - Hotel Plaza: mooi koloniaal hotel; mooie hoge grote kamer met grote badkamer en balkon aan straatzijde. Op de 2e etage, dus geen warm water! Santa Clara - Los Caneyes: opgezet als een soort indianen dorp. Bed niet al te best; wel nette badkamer.
Varadero - Tryp Peninsula: niets op aan te merken!
Ik heb de reis eind vorig jaar gemaakt; en vond de hotels stuk voor stuk prima! Uiteraard wel verschil in kwaliteit, maar er zaten geen uitermate slechte hotels bij. Trinidad heeft avondeten inclusief, dat is niet super. Santiago de Cuba was prachtig! Het eten in Cuba is sowieso niet altijd even fantastisch, maar dat is een van de kenmerken van Cuba :) Laat je er niet door weerhouden naar CUba te gaan overigens, ik vond het een fantastische reis!
Wij hebben die reis ook gemaakt ik vond het wel meevallen de hotels ,als het maar schoon is
Het was een topvakantie
Klopt er zijn slechte hotels bij. Ommige hotels zijn meer een bordeel dan een hotel. Hou Zoovver bij, dan lees je alles.
Nu getoond reacties 1 t/m 4