- Onderwerp:
- Ethiopie 5 januari 2011
- Bestemming:
- Ethiopië
- Bericht:
- Wij zijn Nelly en Harry (68 en 72 jaar) en gaan 5 januari ook mee naar Ethiopïe.Het is onze zevende kennismaking met Afrika en verheugen ons op dit bijzondere land.
Er zijn 7 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 7
Roel, jouw uitspraak van over de hoogte van Ethiopie klopt niet.
Want als heel Ethiopie boven de 2000 meter zou liggen, zou je nergens malaria aantreffen. En dat is nu net wel het geval. Dus pak de atlas erbij en kijk dan op een kaart waar de hoogteverschillen zijn aangegeven. Pak je route erbij en je ziet dat je wel degelijk ook onder de 2000 m. zit tijdens je route die je gaat maken met Fox.
Reizen door ethiopie: van oct tot mei is het er tussen de 20 en25 graden en er is heel weinig regen.
Ethiopie ligt op een hoogvlakte en die is van 2000 tot 3500 mt hoog
Mijn vakantieplannen voor 2011 zijn al rond, maar volgend jaar wil ik naar Ethiopië en ik ben een beetje zoekende welke periode van het jaar het beste is, wat het weer betreft
Ik volg jullie!
Wij zijn Nelly en Harry (68 en 72 jaar) en gaan 5 januari ook mee naar Ethiopïe.Het is onze zevende kennismaking met Afrika en verheugen ons op dit bijzondere land.
Beste mensen, ik heb geboekt voor 5 jan. a.s., ben benieuwd wie er mee gaan, heb er zin in. Mijn leeftijd is 70 jaar en reis als single mee. Ik ben al een paar dagen eerder in Addis Abeba bij famillie en sluit me op 5 jan. aan bij de groep, tot ziens.
Hallo Evelien,
Ook ik wil graag in die tijd naar Ethiopie ben me al een tijdje aan het orienteren. Wel wil ik heel graag naar de schotellippen en andere stammen in het zuiden.Heb al een reis gevonden die me erg aanspreekt.
Als je hier ook belangstelling voor hebt hoor ik het graag.
Hoi,
Zit er aan te denken om de Ethiopie reis van 5 januari '11 te boeken.
Wie gaat er met mij mee?
Nu getoond reacties 1 t/m 7