- Onderwerp:
- reis op 4 juni 2012
- Bestemming:
- Indonesië en Bali
- Bericht:
- Hoi allemaal, zou graag willen weten wie er allemaal op deze datum de reis Java-Bali gaan doen,en of jullie al eerdere ervaring met Fox reizen hebben, net zo als mijn man en ik.
Er zijn 31 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
1
2
Volgende
Laatste
Hallo Iedereen!!!!
Nog twee weekjes en dan is het zover.
Voor ons is het aftellen begonnen. Onlangs naar de sound & live show in Hoofddorp geweest. We hebben er echt zin in. Nou ik zou zeggen tot over 2 weken op schiphol!!!!!
Hoi Bianca of Rachel, volgens mij zitten jullie op het verkeerde forum. Er is nl. ook een reis van 22 dagen Java/Bali Tempo Doeloe, en dat is een andere reis dan de 16 daagse reis Java/Bali. Kijk dit even na. maar het is natuurlijk altijd leuk een reactie te krijgen en misschien zitten jullie wel bij ons ons de groep, maak dan ook niet uit. Wat is dan wel de leeftijd die jullie hebben en wat vindt je wat oud of ouder ? Ha ha
Ook wij gaan op 4 juni de rondreis Java - bali maken. Ik heb het idee alleen dat niet iedereen de 22 daagse rondreis maakt, aangezien ik hier op het forum deelnemers zie die joger zijn dan mij en volgens het reisschema van de 22 daagse rondreis java - bali 4 juni ben ik de jongste. Maar wat maakt dat verder uit. Het is voor mij de eerste keer dat ik zo'n verre reis ga maken dus er zal heel wat op me afkomen denk ik. Verder wilde we in eerste instantie het hotel op bali upgrade van Benoa naar Kuta, maar op advies van Fox toch maar niet gedaan. We houden namelijk niet zo van discotheken en vanuit Benoa is het doen van excursies net zo makkelijk. Wie van jullie gaat de 22 daagse rondreis doen? Het aftellen is begonnen, onze reispagina is de lucht in en we hebben er enorm veel zin in.
Hallo Marij&Jos
Wat het hotel Tjampuhan Resort te Ubud betreft:
Volgens mij worden jullie de eersten die een beoordeling kunnen geven op de website zoover.nl want er zijn nog geen recensies van de gasten die er geweest zijn. :)
Hallo allemaal, heb inmiddels ook alle reacties doorgenomen en kom tot de conclusie dat er verschillen zijn waarmee we vliegen en de duur van de reis. Maar dat terzijde. Wij, Marij&Jos, zijn van de groep die op 5 Juni in Jakarta arriveert voor 22 dagen. Alleen hebben wij in Bali de reis verlengd, Tjampuhan Resort te Ubud (wie is daar bekend mee?) en gaan op 26 Juni weer terug naar Nederland. Groetjes, Marij&Jos.
Hoi Eveline,
We hebben strandverleging Ramada Bintang Bali Resort in Kuta, vooral omdat we via website gekeken hebt wat het beste hotel is voor ons. Onze gevoel zegt dat het deze hotel beter bij ons passen dan die andere hotels.
Heb wel reuze zin in om op vakantie te gaan in Indonesie.
Ik hoop van harte dat het wel een gezellige groep wordt in onze bus.
Hoi Allemaal,
Leuk dat we op deze manier al kennis kunnen maken met elkaar. Mijn vrouw en ik nemen ook deel aan deze reis, met verlenging in Kuta, en dit is de eerste keer Fox voor ons.
De eerste keer naar Azie, Zuid-amerika is ons wel al bekend.
Wij komen uit het zuiden van het land en onze (fitte)leeftijd is 75 3n 73 jaar.
Met spanning kijken wij uit naar deze reis!!
Hoi Evelien en Ria en natuurlijk de rest van de club.
Bedankt voor het doorverwijzen naar dit forum, ik had het niet gezien!!! Maar even voorstellen. Wij zijn Jack en Hanneke uit Oss 51 en 47 jaar. Dit wordt onze 2e reis met FOX. De 1e keer hebben we een rondreis door China gedaan. Heel mooi geweest. Nu is nog 3 maanden tot Java/Bali. We hebben er echt zin. Ook wij hebben een verlenging in Kuta (Bintang Bali). We gaan er met zijn allen een leuke maar vooral gezellige reis van maken.
Groetjes Jack en Hanneke
Wij, Marij&Jos, beide 50 jaar, gaan ook deze reis maken met Cathay. Wij gaan echter al op 1 Juni ivm verblijf te Jakarta en aankomst in Nederland op 27 Juni (Verlenging Bali). Voor ons is dit de eerste keer en we verheugen ons op deze reis.
Hoi Ria, ook jij had al gezien dat er een familie een forum had geopend en verwezen naar dit forum.Wel leuk dat er wat reacties zijn, zo lijkt het net over het minder lang duurt voor we weg gaan!
Wel leuk dat jullie ook langer blijven op Bali, maar ik begrijp dat er nog veel mensen een verlenging hebben genomen.We gaan het zien en beleven. Groetjes Eveline
Hoi Eveline, wij zijn met Fox naar Costa Rica/Nic./Panama geweest. Hoop dat deze reis net zo mooi wordt. Wij zitten in dezelfde leeftijdscategorie: 53 en 52.
Hallo Ria, leuk om al iets te vernemen en ook toevallig dat er nog een stel heeft verlengt, zo blijven we nog wat langer bij elkaar.Is dit jullie eerste reis met Fox en ja, naar welke bestemmingen?In welke, als ik zo vrij mag zijn en niet dat het veel uitmaakt,leeftijd categorie vallen jullie. Mijn man is 57 en ik ben zelf 51 jaar.
Hoi allemaal, wij zijn ook van de partij. Mijn man en ik hebben ook de verlenging in Kuta bijgeboekt.Zie alleen wel tegen de lange vliegreis op.
Hoi Ashwin, wij verblijven in het Ramada Bintang Bali resort/Kuta. Zoals ik al zei, is wel heel druk, maar dat vinden wij wel gezellig.Verblijven jullie daar dan ook?
@Eveline, welke hotel hebben jullie dan genomen bij de strandverlenging als ik vrij mag zijn om te vragen? Grand Mirage of Ramada Bintang? We hebben ook 5 dagen i.p.v. 4 omdat we met Garuda vliegen.
Hoi Martei, ook leuk dat er twee giechelende dames bij zitten, altijd leuk voor de sfeer.Wanneer hebben jullie trouwens geboekt, want vorige week was de reis al gesloten en blijkt nu weer geopend te zijn voor nieuwe reizigers?De groep wordt zo wel groot, maar dan heb je ook meer keus in welke gezelligheid die je zoekt, ha ha. Groetjes Herman en Eveline
Trouwens, ook wij hebben onze reis verlengd, enwel met vijf dagen en een ander hotel genomen, dan waar je normaal eindigt.Kuta moet erg druk zijn, maar daar houden wij wel van. Was ook eerst vier dagen, maar omdat Garuda niet meer op donderdag vliegt, gaan we nu op vrijdag terug, dus nog een dag extra!!
groetjes Eveline
Hoi Ashwin, wat leuk om wat van jullie te vernemen,zo krijg een een klein beetje een beeld van de mensen in de groep.Ook wij zijn echte reizigers en willen zoveel mogelijk van de landen waar we komen mee maken.Dit wordt dus voor ons de vierde reis met Fox, dus met andere woorden, het bevalt.Misschien als je nog wat meer te vertellen hebt, of leuke ervaringen met de landen of met Fox, laat het dan even weten op dit forum,wel zo leuk, groetjes Herman en Eveline
Hey,
We zijn 2 dove mannen die deze reis hebben geboekt. We hebben met strandverleging van 4 dagen erbij geboekt. Ik heb al eerder met Fox op vakantie geweest.
8 jaar geleden : Thailand
4 jaar geleden : Costa Rica
Het lijkt wel op dat ik elk 4 jaar met Fox op vakantie ga.
Ik hou van rondreizen, vind geweldig om overal te mogen zien en doe ik vaak ook mee met optionele excursies als het mij aanspreekt.
We komen beiden uit Den Bosch.
Ben benieuwd wie ook strandverleging hebben genomen.
Groetjes Aschwin
Hallo allemaal ik en mijn vriendin gaan ook met deze reis mee .leuke reacties op het forum.we zijn 2 goedlachse dames en hebben al wat meer groepsrondreisen gedaan.eerst naar Thailand en vorig jaar naar srilanka.we hebben veel mooie dingen gezien
N en hebben ook veel lol gehad dus jullie zijn gewaarschuwd ha ha tot 4 juni we hebben er veel zin in groetjes martie en ria
Hallo mede-reizigers, heb begrepen dat we nu met een groep van 23 personen zijn in de groep. Zijn er nog mensen die een leuk bericht willen over deze reis of iets laten weten dat ze, net als wij, ook al meerdere reizen hebben gemaakt met Fox, laat dan iets weten, vind ik erg leuk en zo maak je al een beetje kennis met elkaar.Groetjes Eveline en Herman
Hoi Vandana,even een reactie op jouw reactie weer. Wij reizen regelmatig met Fox en hebben begrepen dat hoe langer dat je wacht om te boeken, dat er een wachtlijst komt, je kan het nog navragen.
Groetjes van Eveline
Dag Vandana,
Ik hoop dat je vrij kunt krijgen, het is nog wel even voordat het juni is. Waar kom je vandaag? Ik kom uit Amsterdam.
Ja, Indonesie is erg goedkoop heb ik gehoord. Verder had ik nergens gelezen dat je een kamer moest delen. Alleen in de treincoupe. Maar ik zou het niet erg vinden.
Ik heb geen verlenging bij geboekt. 16dgn is precies genoeg.
Succes met vrij vragen!
Groetm
Stephanie
Dag Stephanie,
Bedankt voor je reactie. Dit is inderdaag een mooie prijs en een zeer mooie rondreis. En idd, je moet het zelf gezellig maken met de groep.
Ik denk er zeer zeker over na om deze reis te boeken, maar ik moet nog vrij vragen.
Ik hoorde dat de prijzen te plaatse ook niet hoog zijn, dus dat scheelt ook enorm. Je moet de kamer wel delen, misschien komen wij dan wel op een kamer, als we beide alleen zijn.
Het scheelt dat er ook geen regenseizoen geldt voor deze periode, ga jij en de rest nog een verlenging boeken? Ik niet.
Groetjes Vandana
Dag Vandana,
Ik heb deze reis al geboekt en ik ga ook alleen op vakantie. Zelf ben ik 27jr oud en voor mij is het ook de eerste keer. Dat maakt het juist spannend. Vooral dat je nieuwe mensen leert kennen en de leeftijd maakt voor mij niet uit, vaak zijn de oudere mensen de gangmakers. Ik zat inderdaad ook te kijken naar de single reis maar die is veel duurder. Ik hoop dat je een beslissing kan maken.
Groet,
Stephanie
Hallo,
Ik zag deze reis en ook mij trekt het aan. Alleen, ik ben alleen en ik vroeg me af of je je dan niet buitengesloten voelt en of je dan niet beter met een singlereis moet gaan. Maar deze reis sprak me meer aan. Hier zit halfpension in, en 2 eilanden en een nederlandse reisbegeleiding. En dat tegen een scherpe prijs.
Ik ben zelf 32 jaar, en ik hoop dat het met een groepsreis niet uitmaakt wat voor leeftijd je hebt, toch?
Hallo,
Ik vond net deze reis en ook mij trekt het wel aan. Alleen ik ben alleen en ik vroeg me af of je je dan niet buitengesloten voelt en of je dan niet beter met een singlereis moet gaan. Maar deze reis sprak me meer aan, dan een groepsreis. Hier zit halfpension in, en 2 eilanden en een nederlandse reisbegeleiding. En dat tegen een scherpe prijs.
Ik ben zelf 32 jaar, en ik hoop dat het met een groepsreis niet uitmaakt wat voor leeftijd je hebt, toch?
Hoi Stephanie, inderdaad leuk om zo al contact met iemand uit de groep te krijgen. Leuk dat je het aan durft, maar in een groep ben je nooit alleen.Wij zijn inderdaad gek van Azie en leuk dat je nu naar je andere roots ga zoeken. Wij wonen in Schiedam, maar zijn geboren echte Rotterdammers, dus we gaan het niet over voetballen hebben haha.
Wij hebben een dochter van 22 jaar, maar als we die niet hadden, waren we misschien al gaan wonen in een aziatisch land, we houden van de cultuur en ik ben zelf wel boeddistisch ingesteld.Nu hopen dat er nog wat meer mensen reageren, want de groep is best wel groot. groetjes weer !!Eveline
Dag Eveline en Herman,
Jullie houden ook van Azie.
Hiervoor ben ik naar Hong Kong geweest en toen wist ik al meteen dat ik meer van Azie wilde zien. Ik ben zelf aziatisch(moeder indonesisch en vader chinees) Dus deze keer wilde ik graag de andere kant van mijn ''roots'' opzoeken. Ik vond het wel spannend om alleen op reis te gaan en heb daarom toch voor een groepsreis gekozen. Wel gezellig dat ik jullie op deze manier alvast leer kennen. Waar komen jullie vandaan? Ik kom uit Amsterdam.
Groet,
Stephanie
Hoi Stephanie, leuk om iets te horen. Wij hebben inderdaad deze reis geboekt op de vakantiebeurs op zaterdag 14 januari. Voor ons wordt dit de vierde reis met Fox, hebben Thailand, Maleisië en vorig jaar Vietnam en Cambodja gedaan.
Wij zijn 51 en 57 jaar oud, maar voelen ons niet zo.Groetjes van Herman en Eveline de Klerk
Nu getoond reacties 1 t/m 30
1
2
Volgende
Laatste