- Onderwerp:
- 23-daagse rondreis Schatten van Ceylon 18-01-2012
- Bestemming:
- Sri Lanka
- Bericht:
- Hallo medereizigers.
Wij zijn Aad en Joke uit H.I.Ambacht
Wij gaan voor de tweede keer met Fox een rondreis maken, de eerste keer was in Mrt/April dit jaar naar Thailand.Dat was fantastisch. We hebben gezien dat er al 27 reizigers meegaan met ons, wij zijn benieuwd naar onze medereizigers dus zouden het leuk vinden om wat reakties te krijgen en zien deze graag tegemoet.
M.V.G. Aad en Joke
Er zijn 7 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 7
Dag medereizigers,
samen met een goede vriendin van me, Ine, vertrekken we de 18e naar Sri Lanka. Ik heb er reuze zin in. Vind de start wel wat moeizaam. Eerst met een visum aanvragen, nu extra tussenlanding in Brussel en helaas niet het leuke hotel in Unawatuna maar Koggala Beach. Dat lijkt me toch veel minder leuk en daar verblijven we een hele week. Jammer of zou daar nog wat aan te doen zijn? Nou ja, het wordt vast een prachtige reis. Tot gauw.
Eelco
Hallo Leon en Dèe.
Bedankt voor jullie reactie, het gaat nu opschieten.Wij zijn in Mrt\Apr.2011 met Fox naar Thailand geweest dit was voor ons de eerste rondreis. Daarvoor zijn we wel al in Egypte en de Dominicaanse Republiek, Turkije,Tunesiè geweest, dit waren gewone vakanties naar een bestemming maar op advies van vrienden die al jaren rondreizen maken hadden wij de stoute schoenen aangetrokken en zijn we ook gaan rondreizen, wat ons heel goed is bevallen, en we zolang we het kunnen doen niet anders meer willen.
Nog 10 daagjes geduld en dan zien wij elkaar op Schiphol om ongetwijfeld een super vakantie te gaan beleven.
Groetjes Joke en Aad
Dag a.s. groepsgenoten,
De tijd vliegt nu voorbij! Volgende week zien we elkaar al en start de rondreis. Ook wij, Leon (74 jaar) en Dée (59 jaar) verheugen ons er enorm op. 2 Keer zijn we met FOX mee geweest. (naar Thailand en Mexico) Dat beviel prima! Voor die tijd reisden we met Djoser (India, China, Egypte, Equador, Turkije en Cuba). Veel plezier met de voorbereidingen en tot gauw.
Hartelijke groet,
Leon en Dée (Maastricht)
Hallo Corrie en Koos
Ik zie dat jullie al ervaren globetrotters zijn, dat willen wij ook graag worden dus we gaan zolang het kan dan ook nog even door met reizen want er staan nog genoeg landen op ons verlanglijstje,
Groetjes Joke en Aad
Hallo Joke en Aad,
Wij zijn in Thailand , Costa Rica en dit voorjaar in Zuid Afrika geweest.
Ik hoop dat Sri Lanka onze laatste reis kan evenaren want die vonden wij geweldig.
Ook wij gaan naar het standaard strandhotel.
Groeten,
Corrie en Koos
Hallo Corrie en Koos.
Bedankt voor jullie reactie we lazen dat dit voor jullie ook niet de eerste reis is met Fox en erg tevreden zijn over Fox.
Zijn jullie al eerder in Azie geweest?
Wij zijn helemaal verkocht wat Azie betreft,lekker eten,lieve mensen en een. schitterende natuur.
Wij brengen de laatste week (strandvakantie) door in het standaard hotel wat in de reis zit en jullie?
We horen wel weer, wachten ook met smart tot het 18 Januari is groejes Joke en Aad
Hoi Joke en Aad.
Wij Corrie en Koos beide 60,gaan ook 18 januari deze reis maken. We hopen dat deze reis net zo mooi en gezellig wordt als onze eerdere Fox reizen. Nog een paar maanden geduld.
Groetjes,
Corrie en Koos
Nu getoond reacties 1 t/m 7