- Onderwerp:
- 16 daagse rondreis 19 maart 2012
- Bestemming:
- Sri Lanka
- Bericht:
- Wij, Tjeerd en Gerda (50-plussers), zijn van plan om de 16 daagse rondreis van 19 maart 2012 te boeken.
Hebben er al mensen geboekt voor deze reis?
En, zo ja, doen jullie een upgrade aan het eind van de reis of toch maar het standaard strandhotel?
Er zijn 18 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 18
Geweldige leuke reis is het geweest de groep in geheel goede harmonie als een familie. Reisleider Henk van den Berg vond ik prima. zeker omdat we ook alle ins en puts zagen vwb de fooienpot verdeling,
We kwamen in Dickwella Resort terecht vanwege het cricket toernooi . Prima resort, al lag het ver van bijv Galle om andere excursies te maken in de tweede week.
uiteindelijk nog genoeg te beleven in Dickwella zelf met de grote Boeddha en de markt op zaterdag.
Voor een verslag van onze reis kun je kijken op www.jackysmit.waarbenjij.nu
Hoi Gerda Tjeerd , Rob en Lia ,
Onze vakantie is vanavond begonnen, eindelijk, koffers pakken, wat rommelen en dan zien we elkaar op Schiphol met onze andere reisgenoten.
Vergeet geen deet mee te nemen tegen de muggen , kreeg ik net een mailtje , van vrienden van ons die er jaarlijks heen gaan want dat is daar niet te verkrijgen.
Rob en Lia het is inderdaad Dickwella tikfoutje van Jacky , ;)
Zo, nog een weekje werken en dan is het zover. De weerberichten in Sri Lanka lijken goed (op korte termijn geen sneeuw verwacht) Deze keer met h.
Zo, nog een weekje werken en dan is het zover. De weerberichten in Sri Lanka lijken goed (op korte termijn geen sneeuw verwact)
Ik denk dat het Dickwella is,{ziet er goed uit].
Tot volgende week!!!
De reiskriebels beginnen nu echt wel. Mooi strandhotel waar we naar toe gaan t Dickwalla Beach Resort . Iemand daar al eerder geweest ?
We hebben de reisbescheiden binnen! De vakantie schiet nu echt op, we hebben er zin in.
@Kroon
Mooi ik heb de waar ben Jij .nu van een van jullie reisgenotes gevolgd. Heel mooi.
Uw reactie spreekt in ieders geval tegen dat er in Koggala niks te beleven zou zijn, zoals in een ander forum wordt gemeld.
afijn elke beleving is zo persoonlijk de een houd van rust en de ander wil meer geluid
Jos en ik gaaien ieder geval genieten n onze vakantie
Groet Jacky
Wij zijn gisteren teruggekomen van de 16daagse reis. Het was werkelijk heel mooi, groep van 26 man/vrouw, waarvan 2 hebben opgewaardeerd. Hun hadden superhotel, maar de onze was ook echt prima en er was genoeg te doen in de omgeving.
Alvast een net zo fijne vakantie toegewenst als wij hadden.
Wel erg stil hier met het geven van reacties. Jacky en Gerda hebben zich al de blaren op de vingers getypt. Hopelijk komen er nu meer reacties. Maar ja, er zijn ook mensen die liever praten dan mailen... Alle begrip daarvoor. Nog maar enkele weken en dan is het zover.
Wel erg stil hier met het geven van reacties. Jacky en Gerda hebben zich al de blaren op de vingers getypt. Hopelijk komen er nu meer reacties. Maar ja, er zijn ook mensen die liever praten dan mailen... Alle begrip daarvoor. Nog maar enkele weken en dan is het zover.
Hallo allemaal,
Inmiddels zie ik de teller op 19 reizigers staan en wie weet worden dat er nog gezellig meer.
Wie gaan er nog allemaal meer mee op 19 maart ?
Dag Gerda en Tjeerd
Wij tellen de dagen ook af hebben inmiddels de vaccinaties up to date . Buiktyfus Vaccinatie hebben wij voor de zekerheid ook gedaan. De hepatitis À en DTP hadden we al.
Tot de 19 e maart
Groet Jacky en Jos
Ja hoor Jacky, het visum is inmiddels geregeld. En ik zie dat de teller van deelnemers inmiddels op 17 staat!
Het schiet nu lekker op, nog maar een kleine 7 weken en dan gaan we al! Wij hebben er ontzettend veel zin in.
Dag Gerda
Inmiddels 13 reizigers al zien Jos en ik .
Hebben jullie het visum ook al geregeld.
Groet en tot de 19e
Wij zijn ook benieuwd
Inmiddels al 12 aanmeldingen voor deze reis! Ben benieuwd hoe groot de groep zal worden.
Wij hebben deze reis ook geboekt en gewoon het standaardhotel aangehouden.
Wij hebben de reis inmiddels geboekt!! Wie gaat er nog meer mee??
Nu getoond reacties 1 t/m 18