- Onderwerp:
- 23-daagse rondreis Schatten van Ceylon 08-02-2012
- Bestemming:
- Sri Lanka
- Bericht:
- Hallo medereizigers,
Zou het leuk vinden om alvast (online)kennis te maken met toekomstige reisgenoten.
Dit is mijn eerste (groeps)reis alleen en ook mijn eerste verre reis. Best wel spannend maar ik heb er heel veel zin in.
Ik heb zelf de upgrade-kamer in het Unawatuna Beach geboekt omdat ik las dat je daar de meeste mogelijkheden hebt om nog wat te ondernemen. Zag dat er nu al 26 personen geboekt hebben en ik niet de enige solo reiziger ben ;-).
Sowieso tot ziens op Schiphol op 8 februari...
Groetjes, Marja
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
Beste medereizigers,
Ja ook wij (mijn vrouw heet Stans) zien enorm naar deze reis uit. Wij horen zo langzameerhand al weer bij de oudjes misschien (59 en 58 jaar). Het is al weer onze vijfde groepsreis met FOX! en alle reizen waren echt gaaf, mede dankzij de leuke en sociale groep die we elke reis hadden. Ik hoop dat dit weer zo,n mooie maar relaxte reis gaat worden met alleen maar genieten van al die mooie indrukken. Ik verheug me met name op de enorme variatie aan landschappen en culturen die deze reis gaat bieden, het lekkkere tropische weertje, het maken van mooie foto's en natuurijke het wegzijn uit het koude Nederland. We hebben onze prikken al weer weer binnen (buiktyfus is nieuw voor ons) maar wel fijn dat we geen malaria pillen hoeven te slikken. Hartelijke groet en tot ziens op Schiphol. Pieter.
Hallo Marja,
Voor mij niet de eerste groepsreis maar wel voor de eerste keer alleen en zo ver weg.Voorlopig ben ik het jonkie van de groep (handig zo'n groeps info).
Ik heb heeeel veel zin in de reis en van mij mag het morgen 8feb. 2012 zijn.. hoewel ik moet nog wel even m'n prikken halen.
Groet Miranda
Nu getoond reacties 1 t/m 2