FOX Groepsreizen Sri Lanka Forum

Martha Ritsema 03-02-2012 - 09:22 uur
Onderwerp:
19 daagse kampioenlezersreis Sri Lanka 15 april 2012
Bestemming:
Sri Lanka
Bericht:
Wij hebben met 4 personen de reis geboekt en zijn benieuwd wie de mede reizigers zijn.

Er zijn 8 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 8

RE: Albert en Emmie 26-03-2012 - 18:40 uur

Wij hebben ook met z'n vieren geboekt
n.l.wij tweeen en Rob en Marja.
Wij komen uit Noordwijk en Rob en Marja uit Heemstede.
We hebben deze reis geboekt,omdat het een interessante reis (werkvacantie) beloofd te worden.

RE: Martha 04-03-2012 - 11:54 uur

Hoi Eveline,

Goed van je om te reageren, komt er toch nog response.
Hebben jullie je visum ook al aangevraagd.

RE: Eveline Stuur Eveline een bericht 03-03-2012 - 10:14 uur

Hallo Martha,

Ja ik had ook gezien dat we nu met zijn 17en zijn. Misschien weten toch een hoop mensen niet van het bestaan van een forum af? Maar we blijven het proberen. We hebben al de vaccinaties gehaald en tellen de dagen af. Het is toch jammer dat je het forum niet onder de aandacht kan brengen op de site. Ik vind het een leuke manier om een soort van kennis te maken
Groetjes Eveline

RE: Martha Stuur Martha een bericht 03-03-2012 - 10:01 uur

Hoi Eveline,

We zijn inmiddels met 17 personen. Nog 5 weken te gaan. Hebben jullie je vaccinaties al gehad? Ik ga nog 1 keer proberen of ik medereizigers op dit forum kan krijgen. Wellicht is het ook niet bekend bij de andere reizigers. Zien jullie ook uit naar deze vakantie in een mooi warm land als Sri Lanka?

RE: Martha 15-02-2012 - 23:33 uur

Ik zag ook dat er 2 mensen minder met ons meegaan. Dit wordt onze 4e rondreis met FOX. Bevalt ons erg goed. Twee keer naar Thailand en een keer naar Indonesië (Java en Bali) geweest. Maar ook deze reis lijkt ons weer super.

RE: Eveline 13-02-2012 - 18:12 uur

Ik ben benieuwd of er nog meer mede reizigers reageren. Zag wel dat we weer op 11 personen staan in plaats van 13. Zijn jullie wel eens eerder met een groepsreis meegegaan? Voor ons de eerste keer dus ben benieuwd

RE: Martha Stuur Martha een bericht 11-02-2012 - 21:12 uur

Hoi Eveline,

Leuk dat je hebt gereageerd.
Wij gaan met zijn vieren op reis, en wij zijn, mijn broer Bart en schoonzus Ina en mijn man Piet. Wij komen uit het noorden, uit Roden.

RE: Eveline Stuur Eveline een bericht 08-02-2012 - 14:58 uur

Hallo Martha,

Ook wij hebben deze reis geboekt op 15 april. Ik ga deze reis samen met mijn vriend doen. Ik ben afgelopen zaterdag bij de sound en light show geweest en vond het erg interessant. De tijd kan niet snel genoeg gaan. Leuk dat je een onderwerp bent gestart. Het lijkt me ook leuk om met iedereen kennis te maken

Eveline en Rob

Nu getoond reacties 1 t/m 8