FOX Groepsreizen Thailand Forum

Jacqueline 04-02-2012 - 17:25 uur
Onderwerp:
22-daagse Easy Going rondreis Noord-Thailand 24-04-2012
Bestemming:
Thailand
Bericht:
Hallo reizigers!
Ik sta op het punt te boeken voor deze reis. Waarom in mijn eentje met een groepsreis? Omdat de easy-going trip mij aanspreekt. Wel merk ik dat t wat ouder publiek is. Ben ik de enige 37 jarige die liever wat meer vrije tijd heeft in het programma? Wie gaat er mee?

Er zijn 11 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 11

RE: johan Stuur johan  een bericht 30-03-2012 - 17:41 uur

Wij hebben de 22-daagse Easy going reis naar Noord Thailand geboekt en vroegen ons af waarom er voor deze reis nog geen forum bestaat.
Groetjes van Johan :-)

RE: Loes en Hermien 19-03-2012 - 20:01 uur

Hallo Leny,(en ook Jacqueline)

Wij hebben onze reis veranderd naar de Emerald van 22 april. We zijn een beetje aan deze periode verbonden door andere afspraken, anders hadden wij naar 27 maart moeten gaan. Dat was ons wel een beetje te snel.

Veel plezier gewenst met jullie reis van 22 mei.

Groeten, Loes en Hermien.

RE: Loes en Hermien 18-03-2012 - 17:02 uur

Hallo Dames,

Hebben jullie gisteren ook bericht gehad over de reis ? Ik heb teruggemaid dat wij met een engels sprekende reisleider/gids niet mee gaan (3 weken alleen engels !). We gaan evt. 27 maart of de Emerald-reis van april.

Groete, Loes en Hermien

RE: Jacqueline 12-03-2012 - 15:10 uur

Beste dames,

heb vandaag even naar Fox gebeld en mij werd verteld dat de reis gewoon doorgaat, ook al zijn er geen 10 deelnemers...Dat zou mooi zijn! Misschien kan er nog iemand bellen voor alle zekerheid? Groetjes Jacqueline

RE: Jacqueline 10-03-2012 - 16:46 uur

Heb nog niets gehoord, wel vandaag gehele reis betaald. Ben erg benieuwd....
Groetjes en duimen maar...Jacqueline

RE: Loes en Hermien Stuur Loes en Hermien een bericht 09-03-2012 - 16:02 uur

Er zin nog steeds geen 10 deelnemers neem ik aan. Wij willen wel graag gaan, maar ik vrees dat het niet do Hebben jullie al iets gehoord, want het begint wel te spannen.
Groetjes, Loes en Hermien.

RE: Jacqueline 03-03-2012 - 12:51 uur

Hai mede-reizigers, we zijn blijkbaar nog maar met 5 personen. Wat als we de 10 niet halen? Gaat de reis dan niet door? En dienen we dan een andere datum te kiezen? Ik hoop wel dat we gaan...kijk er erg naar uit!
Groetjes Jacqueline

RE: Jacqueline 19-02-2012 - 16:02 uur

Beste Loes en Hermien, wat gezellig dat jullie ook meegaan. Vandaag naar de info-ochtend geweest. Heerlijk die film, kan niet wachten! Groet, Jacqueline

RE: H.C. Karlas-de Jonge en J.L. v.d. Haar-Boonstoppel Stuur H.C. Karlas-de Jonge en J.L. v.d. Haar-Boonstoppel een bericht 17-02-2012 - 11:51 uur

Hallo allemaal,

Wij hebben al in december geboekt en tot voor kort waren er nog geen 6 deelnemrs, dus ook geen groepssamenstelling te bekijken. Nu jullie ook geboekt hebben zal ik ons voorstellen : Loes en Hermien 60+ers.

RE: Jacqueline 09-02-2012 - 11:12 uur

Hai Lena, nou dat is nog niet te zien bij de groepsinformatie. Ik ga dit weekend ook boeken, zijn we in ieder geval met zijn drietjes!
Groetjes Jacqueline
:))

RE: Jacqueline 07-02-2012 - 09:58 uur

Hai Lena, dank voor je reactie. Ik heb t inderdaad gezien. T verschilt een beetje per maand. Echter, niemand boekt maar voor de maand april. Jullie hebben ook voor een andere datum gekozen, toch? Hmm, zou ik alleen op groepsreis gaan?
:))
Groet, Jacqueline

Nu getoond reacties 1 t/m 11