Single Maar Niet Alleen Brazilië Forum

Anne 17-02-2012 - 00:28 uur
Onderwerp:
15-daagse singlereis Samba in Brazilië 07-10-2012
Bestemming:
Brazilië
Bericht:
Misschien komt dit oproepje nog een keer on-line, maar helaas kan ik mijn vorige bericht niet terug vinden. Wie heeft er nog meer zin om deze reis te gaan maken in oktober naar Brazilië??? Ik weet het, het is nog ver weg en helaas nog niet gegarandeerd, maar eenmaal geboekt geeft toch veel voorpret???
Groetjes
Anne

Er zijn 7 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 7

RE: Anne 10-05-2012 - 22:02 uur

Hi Pascal,

Ik heb al diverse malen een single reis gemaakt met FOX en 't bevalt prima. Heerlijk alleen op stap, maar toch je ervaringen kunnen delen met mensen die dezelfde passie hebben, namelijk reizen.
De leeftijden vind ikzelf niet zo belangrijk.
Ik neem aan dat je zelf tot de 25+ tot 40 categorie hoort, want die gruwelen wanneer er een kans bestaat op een een reis met alleen maar "oudjes" haha.
Ik weet niet of de andere dames tot de 25+ categorie horen, ik in ieder geval niet.
Misschien dat anderen door dit forum reageren en dan graag (mijn voorkeur) meerdere leeftijdscategorieën en een goede mix mannen/vrouwen, want de samba moet toch echt gedanst worden of geleerd worden toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
(oei echt een spreuk voor een oudere dame haha)
groetjes, Anne

RE: pascal 06-05-2012 - 17:25 uur

hallo, mensen zit ook te denken deze reis te doen ben 1 x eerder in brazilie geweest zeker goed bevallen. wat is jullie ervaringen met fox en welke leeftijden zijn jullie gr. pascal

RE: Petra 23-04-2012 - 19:27 uur

Hallo Anne,
Als de prijs zakt ,dan boek ik deze reis zeker 7 okt!de watervallen lijkt mij ook super mooi om te zien.Daarom wil ik ook naar Brazilië.
Groetjes Petra

RE: Anne 23-04-2012 - 19:06 uur

Hi Wendy en Petra,
Ik heb al geboekt zoals jullie weten en hoop natuurlijk dat jullie zullen boeken!! Tis zeker prijzig. Ben driftig aan 't sparen en dat lukt me wel. Wil erg graag de waterval van twee kanten bekijken en lekker dansen en volgens horen zeggen, zit je dan goed in Brazilië.
groetjes, Anne

RE: Petra 23-04-2012 - 15:05 uur

Hallo Anne,

Ik heb ook erg veel zijn om deze reis te gaan maken,maar helaas vindt ik dat de prijzen in een korte tijd erg hoog zijn geworden.Ik wacht tot de prijzen gaan zakken.Fox op zich is erg goed.Ik ben al vaak op reis geweest met fox.
groetjes Petra

RE: Wendy 22-04-2012 - 11:22 uur

Hoi Anne,

Ik denk er nog overna. Ik vind het een mooie reis, maar wel erg prijzig!!! Ook de excursies zijn erg duur.

Gr. Wendy

RE: Anne 29-02-2012 - 08:43 uur

Hallo toekomstige (hoop ik) reisgenoten,

Ik heb de reis voor 7 oktober geboekt!!! Het is alleen nog niet on-line te zien omdat de reis nog geen G-vertrek heeft. Maar ik hoop dat dit berichtje er voor zorgt ook te boeken, want ik hoop heel erg dat deze reis zal gaan!! Nu ik de beslissing eenmaal genomen heb, ga ik me toch vast inlezen en verheugen.
groetjes,
Anne

Nu getoond reacties 1 t/m 7