Single Maar Niet Alleen Costa Rica Forum

Sigrid 27-12-2011 - 22:55 uur
Onderwerp:
18-daagse singlereis Nicaragua & Costa Rica 20-02-2012
Bestemming:
Costa Rica
Bericht:
Hallo,

Ik heb net deze reis geboekt en ga voor het eerst met een singlereis mee. Ik ben al wel vaker met Fox mee geweest en elke keer nog erg goed bevallen.
Ik ben benieuwd wie er gezellig mee op vakantie gaan? Ik heb er al veel zin in.

Groetjes Sigrid (25)

Er zijn 25 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 25

RE: Dirk Jan Stuur Dirk Jan een bericht 24-01-2012 - 19:35 uur

Hoi,
he he eindelijk de bevestiging, na wat problemen of mijn voornaam nu met of zonder streepje moest worden geschreven, nu toch eindelijk zekerheid. Hoop dat er nog wat meer mensen meegaan, wel zo gezellig toch! Ook ik woon een eind van schiphol af. Ik ben van plan om een avond voor de vlucht met de trein richting schiphol te gaan en hier in een hotel te overnachten.
YES de voorbereidingen kunnen eindelijk beginnen.

groetjes, Dirk (zonder streepje) Jan(38)

RE: Marielle 20-01-2012 - 10:31 uur

Sandra en Sigrid, jammer dat jullie niet meer met deze reis meegaan, maar ik wens jullie ook een fijne vakantie op jullie 'nieuwe' bestemming.
Nu het dichterbij komt krijg ik steeds meer zin om te gaan en ik hoop dat er nog wat mensen bij komen in de komende weken.

Marielle (36)

RE: Sigrid 19-01-2012 - 22:38 uur

Hallo allemaal,

Ook ik heb besloten om de reis om te boeken naar een reis met meer deelnemers. Iedereen een fijne vakantie..

Groetjes sigrid

RE: Dirk-Jan 19-01-2012 - 21:19 uur

Hoi, ik ga dus ook mee, heb net geboekt, zag dat m'n vorige berichtje verdwenen was. Ik heb er veel zin in en hoop dat er nog wat meer mensen mee gaan.

groetjes, Dirk-Jan(38)

RE: Sandra 19-01-2012 - 18:57 uur

ik heb toch besloten om een reis te zoeken met meer deelnemers en leetijdgenoten. Veel plezier allemaal.

RE: Dirk-Jan Stuur Dirk-Jan een bericht 19-01-2012 - 18:12 uur

Hallo allemaal,
Ik heb net geboekt,
Dit is mijn eerste singlereis, heb er erg veel zin in.

groetjes, Dirk-Jan

RE: Marielle 15-01-2012 - 10:20 uur

Hallo allemaal,

Ik zag dat het aantal mensen inmiddels op zes stond, dus er zijn er nog wat bijgekomen. Het is ng geen 20 februari, dus wie weet wordt de groep de komende periode nog wat groter; zou leuk zijn.
Mocht de groep niet groter worden, dan nog ga ik deze reis maken. Ik wil dit al lang doen, maar kon helaas niet eerder en nu heb ik er vrij voor, dus ik ga hoe dan ook de 20e februari naar Costa Rica.
Zijn er nog meer mensen die de avond van te voren al richting Schiphol gaan en een hotel bij Schiphol boeken? Zo ja, welk hotel hebben jullie geboekt (of ben je van plan te boeken)? Of wonen jullie redelijk dichtbij en gaan jullie pas 's nachts naar Schiphol?

Groetjes, Mariëlle

RE: Marielle 15-01-2012 - 10:20 uur

Hallo allemaal,

Ik zag dat het aantal mensen inmiddels op zes stond, dus er zijn er nog wat bijgekomen. Het is ng geen 20 februari, dus wie weet wordt de groep de komende periode nog wat groter; zou leuk zijn.
Mocht de groep niet groter worden, dan nog ga ik deze reis maken. Ik wil dit al lang doen, maar kon helaas niet eerder en nu heb ik er vrij voor, dus ik ga hoe dan ook de 20e februari naar Costa Rica.
Zijn er nog meer mensen die de avond van te voren al richting Schiphol gaan en een hotel bij Schiphol boeken? Zo ja, welk hotel hebben jullie geboekt (of ben je van plan te boeken)? Of wonen jullie redelijk dichtbij en gaan jullie pas 's nachts naar Schiphol?

Groetjes, Mariëlle

RE: Sigrid 14-01-2012 - 19:21 uur

Hallo,

Sandra, heet jij van kessel met je achternaam?
chantal heb jij toevallig ook gereageerd op de actief costa rica? ga jij de reis omboeken?
Wat doen jullie als de reis op te weinig deelnemers blijft?

Ik vind wel erg leuk dat er zoveel enthousiaste mensen costa rica trekt!!

Groetjes Sigrid.

RE: Sigrid 10-01-2012 - 19:16 uur

Gezellig dat je mee gaat,

Ik ben benieuwd of onze groep nog groter word.. Zou wel leuk zijn!

Groetjes Sigrid.

RE: Marielle 08-01-2012 - 14:10 uur

Hallo allemaal,

Ik ga de 20e ook mee en heb er erg veel zin in. In ieder geval tot dan!

Marielle

RE: Sigrid 07-01-2012 - 18:07 uur

Het lijkt mij ook steeds gezelliger als er meer mensen mee gaan.. Ben benieuwd wie er volgt!!

Hebben jullie ook facebook? Ben ook nieuwsgierig naar jullie..

Groetjes Sigrid.

RE: Sandra (39) Stuur Sandra (39) een bericht 06-01-2012 - 21:13 uur

Hallo Sigrid,

Ik ga ook mee, nog 6 weekjes. Ik heb er erg veel zin in. Ik ben nog niet eerder in midden-amerika geweest, ik ben erg benieuwd. Hopelijk komen er nog wat reisgenoten bij is wel zo gezellig.

Tot de 20 e.
Gr. Sandra

RE: Sigrid Stuur Sigrid een bericht 04-01-2012 - 21:10 uur

Hoi Mark,

Kei gezellig lijkt me harstikke leuk als je mee gaat..
Ik heb geen verlenging erbij geboekt, het is voor mij de 1e keer dat ik met een singlereis mee ga vandaar..
Ik ga wel naar de sound en lightshow

Groetjes Sigrid.

RE: Sigrid Stuur Sigrid  een bericht 04-01-2012 - 21:07 uur

Hoi Chantal,

Ik heb ook facebook: Sigrid van Teeffelen
Gezellig dat jij ook mee gaat op vakantie, heb er al echt zin in en hoop dat er zich nog meer toevoegen aan onze groep..

Groetjes Sigrid.

RE: Mark 04-01-2012 - 15:31 uur

Ik zit te overwegen om ook deze reis te boeken en denk dan ook aan de verlenging erbij te doen. Zijn er nog anderen die ook de verlenging hebben geboekt?

RE: Chantal Stuur Chantal een bericht 04-01-2012 - 00:51 uur

Hey hallo,

hebben jullie ook facebook? Ben benieuwd wie er allemaal heen gaan. En hoe jullie er uit zien!

Groetjes Chantal

RE: Sigrid 02-01-2012 - 19:36 uur

De beste wensen voor 2012..
Iedereen veel gezondheid en geluk toegewenst.

En ga je mee op reis?
Groetjes Sigrid.

RE: Ernst-Jan 02-01-2012 - 00:10 uur

Happy New Year!

RE: Sigrid 30-12-2011 - 21:12 uur

Haha, nou dat komt helemaal goed!!
Ik ben ook erg benieuwd wie zich nog meer aanmeld voor deze reis en hoop ook dat we een gezellige groep krijgen..

Ik heb er al echt zin in!

Jij ook een fijne jaarwisseling..
en geniet nog even van je vrije dagen,

Groetjes Sigrid.

RE: ernst-Jan Stuur ernst-Jan een bericht 30-12-2011 - 00:19 uur

Ik ben er bijna 99% zeker van :-)
Moet alleen nog ff kijken of ik vrij kan krijgen van het werk, 2 januari pas weer werken. Maar dat moet denk ik geen probleem zijn! Ben benieuwd wie er nog meer mee gaan!Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Toch?

Alvast een goede jaarwisseling!

RE: Sigrid 29-12-2011 - 21:43 uur

Met Fox op vakantie gaan is gewoon goed geregeld. Als er dingen zijn die opgelost moeten worden dan is er altijd een nederlands sprekende reisleider bij, echt fijn. Voor mij is het ook de eerste keer met een singlereis, ben erg benieuwd en we nemen gewoon goede zin mee dan komt het vast goed.

Groetjes Sigrid.

RE: Ernst-Jan Stuur Ernst-Jan een bericht 28-12-2011 - 20:20 uur

Beetje cultuur en stad tussendoor is niet verkeerd inderdaad! Ben nog nooit met een singlereis meegeweest. Maar ja ik spreek geen woord spaans dus het lijkt me wat makkelijker om dit met een groep te doen. En je hoeft bijna niets zelf te regelen wel lekker een keer om te doen!

RE: Sigrid 28-12-2011 - 19:59 uur

Hoi Ernst-Jan,

Ik heb ook erg zitten twijfelen tussen deze twee reizen, ze lijken me allebei echt super.. Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen om met Nicaragua te pakken omdat je dan toch nog een stukje cultuur en stad erbij hebt en de spannende dingen in Costa Rica doen we bij beide reizen.

Succes met beslissen,
Leuk als je mee zou gaan!

Groetjes Sigrid.

RE: Ernst-Jan Stuur Ernst-Jan  een bericht 28-12-2011 - 19:49 uur

Hey,

ik heb nog niet geboekt, zit nog te twijfelen over alleen costa rica. Of costa rica en nicaragua.

Nu getoond reacties 1 t/m 25