- Onderwerp:
- 9-daagse singlereis Bon Bini Curaçao 16-06-2012
- Bestemming:
- Curacao
- Bericht:
- Hoi,
Ik zit te denken om in mei of juni naar Curacao te gaan met deze single reis.
Zijn er nog andere geintereseerde?
Helaas zijn er geen reiservaringen te vinden van andere fox curacao reizigers.
Kan iemand mij vertellen hoe de reis en excursies bevallen zijn?
Groetjes Lisette
Er zijn 137 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
1
2
3
4
5
Volgende
Laatste
Hoi hoi!
Mandy je bent niet de enige waar het niet bij lukt hoor, hier nog iemand.
Bij mij staat er bij Deelnemers, wel mijn naam en geboortedatum, en daar achter gegevens aanvullen. Dit had ik pas geleden al gedaan, maar zie ook geen nummer staan. Dus ik wacht nog wel even af.
Vakantiekriebels komen nu wel dichterbij hoor!
Groetjes Marianne (die al aan het voorbruinen is)
Hoi,
Ook ik heb mn stoel geboekt :) , in rij 41, stoel g. Hebben jullie alleen voor heenreis geboekt? Ik heb ovb alvast rij 39, stoel g, voor de terugreis geboekt.... Kan nog veranderd worden tzt.
@ mario: inchecken kan vanaf 30 uur voor vertrek, reserveren vanaf 90 dagen.
Het aftellen kan langzaam beginnen :D
Groetjes, Janine
Hoi allemaal,
Ik ga morgen maar eens contact opnemen met fox.
Ik zou het jammer vinden dat ik ergens anders zou zitten. ;)
groetjes
Ik heb 2 weken geleden ook geboekt voor naar Curacao op 16 juni. Vorige week ook al meteen de stoel in het vliegtuig gereserveerd. Nog 4 weken.. Ik heb er zin in!
Hoi,
Ik heb 2 weken ook geboekt voor 16 juni naar Curacao en ook al een stoel gereserveerd. Nog 4 weken.. ik heb er zin in!!
Tot gauw allemaal
Hoi,
Ik heb 2 weken ook geboekt voor 16 juni naar Curacao en ook al een stoel gereserveerd. Nog 4 weken.. ik heb er zin in!!
Tot gauw allemaal
Mandy, anders morgen misschien even met
Fox bellen. Weet ook niet waarom het ons wel lukt en jou niet...
Groetjes Jessica
Hallo Mandy,
Ik heb gelezen dat een stoel reserveren pas 30 uur van tevoren kan.
Groetjes Mario
Echt raar waarom een stoel reserveren bij mij nog niet dan lukt :(
Hoi allemaal,
Wat een goed idee om de stoel alvast te reserveren. Ik zit ook in rij 40, kunnen we vast een beetje kennis maken.
Krijg er steeds meer zin in!!!
Groet Marieke
Bij mij staat er gegevens aanvullen en is het verder leeg.:(
Misschien komt dat volgende week??
Hoop ik dan!! ;)
groetjes
Als je in je foxbox klikt op mijn boekingen en dan deelnemers, staat er eerst je naam en dan je geboortedatum. Daarachter staat je boekingscode. Of is dit leeg bij jou?
Groetjes
moet ik misschien eerst zelf inchecken op de KLM site??
Hoi jessica
Daar heb ik ook al gekeken maar ze vragen daar om een boekingscode en die heb ik niet gekregen ook niet in mijn foxbox.
Ik heb mijn klantnummer en boekingsnummer geprobeerd en dat pakt hij niet :(
Maar inderdaad leek me ook gezellig hoop dat ik er optijd bij ben voor rij 40 ;)
groetjes
Hoi Mandy,
Je kunt nog gewoon een plaats reserveren op of in de buurt van rij 40:-) Er zijn daar nog genoeg plaatsen beschikbaar. Is idd gezellig om bij elkaar in de buurt te zitten.
Via de link die Jelle ook al had doorgestuurd moet het lukken (net nog geprobeerd) om een plaats te reserveren:
http://www.klm.com/travel/nl_nl/index.htm#tab=db_mmb
Groetjes Jessica
Ik heb al op 10 mei geboekt beetje raar dat ik die mail nog steeds niet ontvangen heb voor een stoel te reserveren.
Hoi allemaal!!
Ik heb jammer genoeg ook geen mail gehad waar ik een stoel kan reserveren.
Baal er echt van had het ook leuk gevonden om al met een paar mensen bij elkaar te zitten in het vliegtuig :(
En via de website kan het ook niet heb dat ook al geprobeerd.
Groetjes
Lisette,
Haha maak je geen zorgen, komt helemaal goed ;) Je hoeft je vakantie niet te gaan missen gelukkig :P
Als je toch nog wilt reserveren, dit is de link: http://www.klm.com/travel/nl_nl/index.htm#tab=db_mmb
Hier kun je inloggen met boekingsnummer van de vlucht (staat in je foxbox onder "deelnemers") en je achternaam. En dan kun je stoel uitzoeken, eventueel duurdere/speciale maaltijd bestellen e.d. Is heel eenvoudig allemaal, wijst zich vanzelf.
Jelle
Jelle,
Bedankt voor je reactie. Ik zag me al op schiphol staan. Geen stoel, vliegtuig vol. Bye bye vakantie :)
Het zweet brak me al uit :p
Ik kan die mail niet vinden, laat het dan maar zo. Als jij zegt dat ik al een stoel hebt, dan laat ik het zo.
Lisette
Hey Lisette,
Het is meer een kwestie van "kunnen" reserveren dan "moeten" reserveren. Wel handig als je een bepaalde plek wil aan raam of gangpad, of als je bij wilt betalen voor extra beenruimte o.i.d.
Als het goed is heb je van info@fox.nl ook een e-mail gekregen met onderwerp "mogelijkheid om stoelen te boeken voor vluchten op uw boeking:......". Hierin staat de link waarmee je op de klm-site komt om je stoel te reserveren, en ook uitgelegd hoe je dit moet doen. Succes! :)
Groetjes,
Jelle
Hoi,
Ik heb mij al een paar maanden geleden aangemeld voor deze reis, maar ik kan me niet herinneren dat ik een stoel moest reserveren. Maak me nu dus wel een beetje zorgen......
Ik heb bij mijn foxbox gekeken, maar ik kan er niets over vinden.
Wie weet waar je dat kan doen?
groetjes lIsette
@ Mandy, de e-mail krijg je via de reguliere e-mail. Ik had hem ook redelijk snel na het boeken, dus denk dat hij er ieder moment aan moet komen dan..
@ Jessica, ik heb inmiddels ook mijn stoel gereserveerd, op 40H. Misschien leuk om al (met een aantal mensen) bij elkaar te zitten in het vliegtuig?
Voor de rest, ik woon in Limburg. Ik ga de vrijdagavond al en heb dan een nacht in een hotel vlakbij schiphol geboekt. Vind het wel een fijn idee om geen rekening te hoeven houden met vertraagde treinen of files. En een fijn idee om niet om 5.00 uur weg te hoeven rijden.. ;) En het is op zich wel goed betaalbaar.
Het komt al lekker dicht bij.. Heb er zin in!! :):):)
Groetjes,
Jelle
Heey jessica!!
Ik heb nog geen mail ontvangen van fox.
Krijg je die in je gewone mailbox of in de foxbox??
En hoelang van te voren krijg je die mail om je stoel te reserveren?
Groetjes
Heey mario!!
Ik heb deze informatie gevonden op de site van fox:
Vluchtinformatie
Meer info
Vertrek t/m 22 maart 2012:
KL 735
Amsterdam - Curacao
09.25 - 13.00
KL 736
Curacao - Amsterdam
16.45 - 06.40*
Vertrek vanaf 23 maart 2012:
KL 735 Amsterdam - Curacao 09.25 - 13.00
KL 736 Curacao - Amsterdam 15.40 - 06.50*
*) Aankomst de volgende dag
De totale duur van de vlucht per enkele reis bedraagt circa 9,5 uur inclusief eventuele overstap(pen).
Tijdens de heenvlucht wordt er op dinsdag, vrijdag en zondag een tussenlanding gemaakt op Sint Maarten.
Let op: Bovenstaande gegevens zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
Ik woon ook in Noord-Brabant tegen de Belgische grens en ik word weg gebracht en wij rijden rond een uur of 5 weg.
Groetjes
Hoi Mandy,
Als het goed is heb je een mailtje ontvangen van Fox met daarin een link naar de site van de KLM?
Hier kan je doormiddel van de achternaam en boekingscode je stoel, voor de heen en terugreis, reserven. Je boekingscode kan je vinden in je eigen foxbox (bij deelnemer).
Groetjes Jessica
Hallo allemaal,
Weet iemand of de vertrektijd al bekend is,als de tijd vroeg is,dan zit ik er over te denken om een dag eerder naar schiphol te gaan,omdat ik in Noord-Brabant woon,tegen de Belgische grens.
Groetjes Mario
Hoi allemaal,
2 dagen geleden heb ik ook mijn bevestiging binnen gehad! Dus ik ga officieel ook mee :-) Heb er zin in!
Groetjes Danielle
Hoi jessica,
Ik heb even een vraag hoe heb jij een stoel gereserveerd??
En op welke papieren kan ik dat zien??
Alvast bedankt!!
groetjes
Leuk om te zien dat er van de week nog meer mensen hebben geboekt!! Ik heb net ook al mijn stoel gereserveerd. Zit op 40K.
Groetjes Jessica
Hoi allemaal!!!
Ik heb afgelopen dondardag ook de vakantie geboek naar curacao op 16 juni!!
Ik heb er ook echt heel veel zin in.
Groetjes Mandy
Nu getoond reacties 1 t/m 30
1
2
3
4
5
Volgende
Laatste