- Onderwerp:
- 15-daagse singlerondreis Avontuurlijk Bali 15-05-2012
- Bestemming:
- Indonesië en Bali
- Bericht:
- Hallo!
Ik was benieuwd of er mensen zijn die ook geinteresseerd zijn in de avontuurlijk bali reis vertekkende in mei?!
Ik vind namelijk deze reis erg leuk, maar zie dat er helaas nog niemand geboekt heeft.
Er zijn 77 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
1
2
3
Volgende
Laatste
Hoi allemaal,
Ik ga deze week een tafel reserveren bij restaurant Blauw in Utrecht.
Datum: 28 april.
Groetjes,
Sabrina
Hoi Fred,
ik heb je een link gestuurd, mocht dat niet werken, stuur dan Gerard je (faceboek) naam door, dan kan ie je toevoegen.
We zitten met 17 man (m/v) in de FB groep, dus we missen nog iemand en zodra bekend is wel restaurant het wordt zal dat ook hier op het forum gemeld worden. De datum staat wel zo goed als vast: 28 april en in of nabij Utrecht.
hoi
kan ik ook link krijgen om kennis te maken ,
Is voor mij de allereerste keer om alleen te reizen en tevens ook zo ver.Zou dus leuk zijn om met deze groep kennis te maken
Hoi Sharon,
Las je mailtje net over de link voor de Facebook pagina maar je hebt je e-mailadres er niet bij gezet..
Zou je me die nog even door willen mailen, dan stuur ik je de link.
Groetjes, Gerard.
Hoi Sharon,
leuk dat je er ook bij bent, mazzelaar dat je boeking al rond is, morgen wachten ik namelijk precies 2 weken, nog nooit eerder meegemaakt dat het zo lang duurde (meestal boek ik niet eens veel eerder voor vetrek :0 )
De meeste discussie (ook niet zoveel hoor) is nu op Faceboek, vandaar dat het nu zo stil is op het forum hier. We gaan in april misschien ook nog ergens afspreken voor kennismaking, wellicht dat Sabrina ook nog even wacht totdat voor iedereen de boeking rond is.
Dus,hopelijk tot ziens, uiterlijk in mei ;-)
Hoi allemaal,
Ik heb deze reis ook geboekt. Overigens alweer een tijdje geleden, maar het was er nog niet van gekomen een berichtje op het forum te zetten. Ik heb ook meteen de verlenging geboekt. Vakantie kan me niet lang genoeg duren.
Tot in mei!!
Groeten,
Sharon
Hallo allemaal,
De link naar de Facebook pagina werkt hier blijkbaar niet. Als je je aan wilt melden stuur me dan even een privébericht met je e-mailadres, dan stuur ik de juiste link.
@Hugo: Jammer dat je niet op Facebook zit. Is wel leuk om te zien met wie we op reis gaan. Er hebben zich inmiddels 15 leden aangemeld. We missen er dus nog 5 !!
Gr.,
Gerard.
Ik heb nu uiteindelijk de link via Gerard gehad. Zit jij inmiddels nu ook op de Facebook pagina Roberto?
Ik kijk uit naar het raften en mits ik niet last minute als watje me terug trek ga ik mee! :-) Ik moet alleen nog even voor de gelegenheid lenzen aanschaffen.
Hallo allemaal,
Ik heb inderdaad rot gelachen om die rafters in Costa Rica vorig jaar. Ze kwamen vuurrood terug. Dus wel goed insmeren.
Ik heb geen facebook dus ik hoor wel op dit forum wanneer, waar en hoe laat er gegeten wordt.
Groetjes Hugo
Hoi
groep compleet, dat is mooi!
Ik sluit me aan bij Daphne. Het lukt mij ook niet op facebook... Als iemand het Daphne wilt uitleggen, dan zie ik graag het resultaat :)
Als Daphne het weet, dan hoor ik het ook graag!
@ Leon, je hebt wat gemist met het raften in costa rica! Gaat met deze groep vast lukken.
groeten,
Roberto
De link van de Facebook pagina doet het bij mij niet. :-( Ik ga straks even kijken of ik de pagina op een andere manier kan vinden. Ik vind het een leuk idee om bij elkaar te komen in april. Utrecht is een mooie locatie in het midden. Ik zal mijn email adres mailen. :-)
Hoi Allemaal,
De locatie van de Facebook pagina is gewijzigd naar:
http://www.facebook.com/groups/267280556675887/
Hier kun je je aanmelden bij de groep. Reeds 11 zijn u voorgegaan :-)
Groetjes, Gerard.
hoi allemaal,
Ik heb me ook zojuist aangemeld op de facebookpagina.
Is inderdaad een leuk idee om van te voren elkaar te ontmoeten.
ik probeer er dan ook zeker bij te zijn.
De reis zit inderdaad al vol. Dat is al snel zo'n 3 maanden voor vertrek. Volgens mij is dit de populairste reis rond die periode want het is de eerste die al vol zit voor mei.
Gezien al de leuke reacties op het forum gaan we een leuke tijd tegemoet zo in Bali.
Het is natuurlijk wel zo leuk om van te voren ergens af te spreken in een indonesiche sfeer om alvast in de stemming te komen.
Volgens mij komen we uit heel veel verschillende provincies dus misschien ergens rond Utrecht is het gunstigste.
Groetjes,
Luuk (35 jaar uit Brabant)
Hallo allemaal, lijk me zeker leuk om een keer met elkaar af te spreken, zal er zeker bij zijn.
De reis is al volgeboekt.?
Gr.Fred
Hallo allemaal,
wat leuk dat er al zo veel geboekt is en dat de reis al volgeboekt is. is toch wel snel gegaan. wat een leuk idee om een facebookpagina op te starten, zo leer je elkaar al iets beter kennen!!! ik heb me in ieder geval aangemeld. de verdeling van de mannen en vrouwen is ook heel gelijk gebleven gezellig!!
groetjes Lindsay
Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen donderdag deze reis geboekt met verlening. Heb echter nog geen bevestiging ontvangen van Fox. Hopelijk krijg ik deze morgen.
Heb erg veel zin in deze reis en voor wat betreft het raften doe ik zeker mee.
Gr. Stephan (31)
Hi,
Graag ontvang ik jullie mailadres, dan kan ik jullie uitnodigen voor de datumprikker.
Gr. Sabrina
Hi,
Ik maak wel effe een datumprikker aan. Wel gek dat nog niet iedereen die heeft geboekt bij de deelnemers staan.
Gr. Sabrina
Hoi iedereen!
Wat leuk om te lezen dat het volgeboekt is en de groep dus compleet!
Ik zou het ook erg leuk vinden om van te voren af te spreken. Ik zal zo de facebookpagina bekijken *like*, leuk om iedereen al een beetje te zien en met zn allen uit te kijken naar een leuke vakantie.
Groetjes, Mariska
Voor de mensen die het leuk vinden,
Dit is de site: www.facebook.nl/bali.foxreizen
Goedemorgen,
Lijkt mij ook leuk om van te voren wat af te spreken. Maar even een datumprikker maken? Ik zie dat de reis inmiddels is volgeboekt (net op tijd met boeken dus).
@Ilse: Leuk idee om een groep aan te maken op FB. Kunnen we elkaar een beetje leren kennen en is misschien ook handig voor de datumprikker omdat je daar elkaars e-mailadressen voor nodig hebt.
Fijne zondag !!
Groetjes, Gerard.
Hoi allemaal,
Wat leuk al die berichtjes, ik krijg er steeds meer zin in!
Mij lijkt het ook een leuk idee om voor die tijd wat af te spreken. Misschien kunnen we ook een soort van facebook account aanmaken. Kunnen we fotos, informatie opzetten over Bali. Dan komen we helemaal in het sfeertje! Ik zal straks eens kijken of ik iets kan vinden!
Even over dat raften, ik doe zeker mee!
Groetjes Ilse
Beste Allen,
Lijkt mij leuk om in april ergens te gaan eten. Ik heb erg veel zin in de vakantie.
Ik heb er alle vertrouwen in, dat Fox er een mooie reis van heeft gemaakt.
Groetjes Hugo
Hi allemaal,
Ik heb ook op aanvraag geboekt met verlenging. Misschien is het een leuk idee om in april ergens een hapje te gaan eten.
Groetjes,
Sabrina (31)
Hoi allen,
Ook ik heb vanmiddag de boeking gedaan, de 10de inmiddels bij Fox, dus voor degenen die voor het eerst (gaan) boeken: goede keus. ;) Zonder verlenging op het eind, 3 dagen resort dag 11-14 is voldoende. Eind vorig jaar genoeg strand gezien in Cuba. Op het eind bij de boeking wel de melding dat het op aanvraag is, dus de reis zal wel bijna vol zitten.
Relatief jonge ploeg, dus ik hoop dat er dit keer genoeg animo is om bv te raften, vorige keer in Costa Rica kwamen we er telkens net een paar tekort. Gezellig forum al, dus het zal wel goed komen.
Groetjes, Léon (36)
Goedemiddag,
Zojuist ook geboekt voor de Bali-reis (zonder verlenging) in mei.
Dit wordt mijn vijfde Fox-reis en ben heel benieuwd maar Fox kennende komt dat vast wel goed.
Gr.,
Gerard (36).
Hallo allemaal,
Ook ik heb inmiddels geboekt, in principe met verlenging maar dit is een beetje afhankelijk van het voorstel wat ze hier dan voor doen. Ik heb er zin in!
Groetjes,
Marian (25)
Ik kreeg vandaag bericht, het zou 229 euro duurder worden. Maar dat vond ik teveel, dus ik heb niet meer geboekt.
En alleen 15 dagen vond ik te kort. Misschien ga ik wel kijken naar een maand later, maar dat weet ik nog niet..
Veel plezier jullie allen die wel gaan!
Groetjes Vandana
Ik heb de reis met verlenging geboekt! Nog niks gehoord over extra kosten of dat het vol zou zitten!
Ook ik wil deze reis gaan maken incl. verlenging. Maar ik las dat de verlenging duurder was geworden. Scheelt dat veel geld?
Nu getoond reacties 1 t/m 30
1
2
3
Volgende
Laatste