- Onderwerp:
- 15-daagse singlereis Noord-Thailand 19-01-2012
- Bestemming:
- Thailand
- Bericht:
- Vandaag maar geboekt. Die pepernoten actie (50,= korting) komt mooi uit in deze crisis tijd. En dit jaar niet weggeweest.
Daarom maar geboekt. Ben vorig jaar naar Zuid Thailand geweest maar volgens mij is Noord Thailand interessanter en leuker. Ik verheug me er nu al op. Een mooi begin van 2012. Wie gaan er nog meer mee?
Er zijn 10 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 10
Het was een fantastische reis met leuke excursies en een aardige groep. I mis those talking eyes!
Een aanrader deze reis. Ik ben nu 2 x in Thailand geweest en een aantal andere landen in Azië. Ik ga heerlijk 2 maanden overwinteren volgende winter in Chiang Mai. Heerlijk!
Ik weet niet precies wat mee te nemen, moet zelf nog mijn lijstje maken. Nog geen tijd gehad.
In ieder geval niet teveel (je kan kleding goed laten wassen in de hotels waar of op straat). En volgens mij een trui oid, want volgens mij gaan we ook nog bergachtig gebied in en daar is het misschien kouder in de avond.
Op http://www.meenemen.nl/ kan je een lijstje laten maken. Misschien heb je er wat aan.
O wat een heerlijke fout weer...
Ik bedoelde natuurlijk ook de 19de.
Nog tips (uit ervaring) wat ik mee kan nemen of juist absoluut niet.
Tot op schiphol
En toch nog een redelijk grote groep geworden, word vast gezellig. Heb er ook erg veel zin in, ff er helemaal uit.
Daniel, als je nog mee wilt moet je wel heel erg snel zijn. Weet niet of ze dat nog allemaal rond kunnen breien. We zullen zien.
En Esme, jij bent in ieder geval erg op tijd op Schiphol ;-) De rest vertrek de 19e.
Ik heb geboekt en heb er echt heel veel zin in.
Is mijn eerste keer om op deze manier op reis te gaan dus ben erg benieuwd.
Tot de 16de.....
Ik ben dus ook aan het bedenken om deze reis te boeken.
zit nu tussen 2 banen in dus even kijken of ik de mogelijkheid krijg om toch in die tijd vrij te krijgen.
Goedemiddag, Ook ik twijfel en dat heeft te maken met de groeps grote maar ook omdat ik geen ervaring heb met Fox.
Ik heb de bevestiging binnen van Fox dat ik mee ga. Ik heb er zin in.
Vind ik ook maar heb de gok maar genomen. Moet trouwens nog wel bevestihd worden door Fox.
Pas was er ook een reis en stonden er 12 man op. Vlak voor vertrek opeens 25.
Je zou Fox kunnen bellen en vragen hoeveel aanvragen er in behandeling zijn.
Mijn ervaring is een groep tot een man of 12 is prettigste.
Nou, misschien tot ziens ;-)
Marc
Ik zou best willen boeken, maar ik vind de groep nog te klein!!
Wie twijfelt nog meer??
Nu getoond reacties 1 t/m 10