Single Maar Niet Alleen Thailand Forum

Bianca Stuur Bianca een bericht 15-02-2012 - 12:19 uur
Onderwerp:
15-daagse singlereis Noord-Thailand 06-09-2012
Bestemming:
Thailand
Bericht:
Hallo,

Ik ben Bianca(43) en zit erover te denken om deze reis te gaan boeken en vroeg me af of er ook nog medereizigers zijn die de extra dagen aan het strand bijboeken??

Groetjes Bianca

Er zijn 97 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30

1 2 3 4 Volgende Laatste

RE: Bianca 25-05-2012 - 10:12 uur

Hallo medereizigers.....

Er is een fb pagina gemaakt voor deze reis!Sluit je ook aan en meld je aan voor de kennismakings borrel en etentje!

www.facebook.com/thailandreizen

RE: Rob Stuur Rob een bericht 14-05-2012 - 17:17 uur

Voor de mensen die nog niet op Facebook zitten,
Omdat de reis inmiddels is volgeboekt, organiseer op zondag 8 juli al een eerste kennismakings borrel in Utrecht.

RE: saskia 13-05-2012 - 11:22 uur

Hey Rachel, wat leuk dat je ook in Maastricht woont.Zeker gezellig om dan samen naar Utrecht te reizen. Ik heb me ook al aangemeld op fb :)
Groetjes, Saskia

RE: Rachel 11-05-2012 - 18:21 uur

Saskia, ik woon ook in Maastricht. Wellicht is het dan gezellig om de 12e augustus samen te reizen?

Groetjes,

Rachel

RE: Ramona Stuur Ramona een bericht 11-05-2012 - 13:45 uur

Gezellig dat jullie ook mee gaan Saskia en Emiel! Tot ziens op FB?? Is daar nog gezelliger hoor! :)

groetjes,
Ramona

RE: saskia 11-05-2012 - 10:57 uur

Dag allemaal,
Mijn reisaanvraag is ook goedgekeurd dus ik ga ook met jullie mee. Het lijkt me een schitterende reis en al die reacties op het forum zijn ook heel leuk! Ik ben 34, Belgisch en woon in Maastricht. De 12de augustus ben ik er ook graag bij.
groetjes,
Saskia

RE: Emiel 09-05-2012 - 23:22 uur

Heb een telefoontje gekregen en ik mag mee!! Moet de bevestiging nog in mijn mail krijgen maar das allemaal administratief.

Heb me zojuist op FB gemeld :)

Zag ook dat de reis van 6 september niet meer te boeken is voor nieuwe mensen. Nog net op tijd geweest dus.

De 12e moet voor mij ook gaan lukken. Klinkt allemaal erg leuk!

RE: Bianca Stuur Bianca een bericht 09-05-2012 - 21:07 uur

Hallo Emiel,

Weet je ondertussen al iets meer of de reis goedgekeurd is??

Groetjes Bianca

RE: Emiel 08-05-2012 - 00:19 uur

Wachten duurt lang....

Zag net de status:

Status van de boeking: Nieuws over uw boeking

Wij hebben nieuwe informatie met betrekking tot uw boeking. Er wordt contact met u opgenomen. Uiteraard kunt u ook telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.

Ben benieuwd...

Als ik er doorheen ben kom ik direct op Facebook. Wil mezelf niet al lekker maken voordat de buit binnen is ;)

RE: Bianca Stuur Bianca een bericht 06-05-2012 - 19:21 uur

Hallo Nienke,

Het gaat inderdaad erg hard met de boekingen voor deze reis en als ik goed geteld heb zitten er 2 mensen nog te wachten op een bevestiging en als die goedgekeurd worden zouden er nog 4 plaatsen vrij zijn....Snel boeken dus gezellig...

Groetjes Bianca

RE: Bianca Stuur Bianca een bericht 06-05-2012 - 19:17 uur

Hallo Emiel,

Alvast welkom ook bij de groep en je kan je alvast bij de fb groep voegen hoor!!

Grt Bianca

RE: nienke 06-05-2012 - 17:13 uur

Hallo, ik denk er over na deze reis ook te boeken. Voor mij ook de eerste x alleen en vind het nu al spannend maar heb er wel veel zinin. Ga proberen vrij te krijgen en hoop dat ik dan nog mee kan want ik zie dat deze datum al erg vol zit
Groetjes Nienke

RE: Emiel 05-05-2012 - 12:29 uur

Heb de reis ook geboekt, bevestiging even afwachten en dan zal ik me zeker bij de FB groep voegen :)
Zal de 12e alvast reserveren, enorm leuk initiatief!!!

RE: Bianca Stuur Bianca een bericht 04-05-2012 - 20:06 uur

Hallo Allemaal,

Gezellig nog meer medereizigers,het gaat hard met de aanmeldingen!!

Facebook word ook goed gebruikt....leuk dus meld je gerust aan als je ook gaat op 06-09-2012..

Groetjes Bianca

RE: Rob Stuur Rob een bericht 04-05-2012 - 18:38 uur

Yes! Net geboekt!

Nog alleen even de bevestiging afwachten :-)

de 12de kan ik ook, leuk!

Zal me ook even op facebook melden

RE: Koen 04-05-2012 - 15:50 uur

19 Mensen al, gaat hard deze reis!
Gezellig :)

RE: Rob Stuur Rob een bericht 03-05-2012 - 22:12 uur

Hoi Allemaal,

Als er nog plek is ga ik hem eind van de maand boeken.

Lijkt me geweldig!

Van baan wisselen heeft toch wel z'n nadelen dat ik nu geen vakantie kan aanvragen... Kan niet wachten!

Groetjes,
Rob

RE: Bianca Stuur Bianca een bericht 03-05-2012 - 20:17 uur

Hallo,

Je bent al toegevoegd jessica op fb!!

Mochten jullie zelf leuke dingen weten of dingen willen weten vraag dat gerust op fb want misschien weet een medereiziger het wel...

Laat even op fb bij evenementen weten of je meegaat 12 aug!!

Grt Bianca

RE: Jessica 03-05-2012 - 19:58 uur

Hallo allemaal,

Wat is het hier weer druk geweest op het forum, gezellig hoor!! Ik heb net een vriendschapsverzoek gestuurd naar onze facebook/thailandreizen, lijkt me ook leuk om via die weg alvast contact te hebben. Leuk ook dat er al zoveel mensen komen 12 augustus en lekker thais eten, heb er al zin in hoor!!

Gr. Jessica

RE: Bianca Stuur Bianca een bericht 02-05-2012 - 08:28 uur

Hallo Allemaal,

leuk weer nieuwe medereizigers erbij en uiteraard zijn jullie welkom op 12 augustus...hoe meer zielen toch...

Ik heb een fb account aangemaakt alleen voor de mensen die meegaan met deze reis zodat we er dingen kunnen posten voordat we gaan en voor als we terug zijn zoals fotos etc...
Het adres is:www.facebook.com/thailandreizen

Groetjes Bianca

RE: Danielle 01-05-2012 - 19:34 uur

hallo Allen,

Ik heb de aanvraag gedaan nu nog hopen dat ik mee mag.
Voor 12 augustus moet ik nog even kijken of ik kan. Maar als ik mee mag dan ga ik er voor zorgen dat ik op 12 augustus ook kom in utrecht.

groetjes Danielle

RE: Bauke Stuur Bauke een bericht 01-05-2012 - 18:56 uur

Heey,

Gister heb ik de reis geboekt. Ik lees net het forum (wist niet van het bstaan af) het lijkt mij echt een geweldige groep!
Helaas heb ik geen verlenging geboekt :-( ben al op wintersport geweest en vertrek eind mei nog een week richting Fuerteventura om te gaan kitesurfen.

12 Augustus ben ik er zeker bij!

Gr

Bauke (uit Capelle aan den IJssel)

RE: Danielle 01-05-2012 - 12:28 uur

Ik heb nu ook de boeking aangevraagd en nu hopen dat hij word goed gekeurd. Voor de datum in augustus moet ik nog even kijken of ik kan. Maar ik ga mijn best doen om naar Utrecht te komen natuurlijk.

RE: Emiel 01-05-2012 - 11:06 uur

Hey allemaal!

Wat een actieve groep is dit nu al zeg. Ik zit er over te denken om deze reis ook te gaan boeken.
Nooit eerder een single reis ondernomen maar hoor er toch best positieve verhalen over :)

Nog even kijken of ik ook weg kan van mijn baas en wie weet tot ziens!

RE: Bianca 30-04-2012 - 21:28 uur

Hoi allemaal......

Leuk idee van die facebook pagina en ik wil er wel 1 aanmaken!!
Fijn dat het restaurant in de smaak valt dan houden we het daarop....

Groetjes Bianca

RE: Miriam 30-04-2012 - 17:44 uur

@ Bianca Dat restaurant ziet er erg goed uit! Ook goede keus in vega! Kunnen we alvast in de stemming komen....

@ iedereen Reis duurt nog wel ff, maar als iedereen op vakantie gaat/is geweest, hebben wij onze prachtige reis nog te goed. Ben in voorgaande jaren juist vroeg op vakantie gegaan en dan baal je wel als jij het al achter de rug hebt en iedereen gaat nog......

RE: Miriam 30-04-2012 - 17:38 uur

Hoi iedereen!

Wat leuk zeg al die activiteit al op het forum! Ik was de tweede boeker van deze reis, omdat ie mij gewoon super lijkt! Had in principe geen verlenging geboekt, maar zit erover te denken om dat alsnog te doen. Moet alleen ff nagaan of dat nog kan...
Gezellig 12 augustus een meeting, ben zeer benieuwd naar de groep! Mochten jullie mij op wil zoeken op Facebook: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001317480829
Klinkt allemaal goed wat jullie van plan zijn met restaurants enzo, thaifood is natuurlijk ook lekker. Mijn enige wens is dat het restaurant een beetje keus in vega eten heeft, ben namelijk vegetarisch. Ik woon in Tilburg, dus Utrecht is n prima optie.
Ik hoop dat iedereen een leuke koninginnedag heeft gehad?

Groetjes en tot spreeks! Miriam

RE: Rachel 30-04-2012 - 17:27 uur

Misschien is het leuk om een afgesloten gedeelte op Facebook te openen. Zelf ben ik daar niet zo heel handig in!

Het gaat inderdaad hard met de boekingen! Ben benieuwd naar de groep en natuurlijk ook naar Thailand.

RE: Chantal 30-04-2012 - 12:59 uur

Wat grappig, 2 bijna buurvrouwen die ook mee gaan op reis.
Ik ga er van uit dat ik 12 augustus kan, maar moet nog even afwachten...
Het gaat zeker hard met boekingen, dat heb je met zo'n actief en gezellig forum;-)

RE: Bianca Stuur Bianca een bericht 30-04-2012 - 07:26 uur

Hallo Allemaal,

Gewoon boeken want word heel gezellig met deze groep....ook voor mij is het de eerste keer maar komt vast helemaal goed en zeker omdat we elkaar van te voren ook nog gaan ontmoeten....
Dat is wel heel toevallig magriet...We kunnen zeker met elkaar meerijden of anders de trein!!

Gezellig Wilco dat je ook kan op 12 aug.ik denk dat iedereen nu wel kan dus houden het gewoon op 12 augustus en als het zo doorgaat met mensen die boeken zit de reis over een maand al vol...

Fijne koninginnedag iedereen....

Groetjes Bianca

Nu getoond reacties 1 t/m 30

1 2 3 4 Volgende Laatste