- Onderwerp:
- Vietnam 5 Febuari
- Bestemming:
- Vietnam
- Bericht:
- Hallo allemaal wie heeft er nog meer interesse in de reis naar Vietnam 5 feb en evt met stopover in Hongkong ?
gr Eddy
Er zijn 66 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
1
2
3
Volgende
Laatste
nee niet zenuwachtig maar ik ben niet zo'n fan van vliegen dus daar zie ik wel een beetje tegenop maar goed als je niet gaat vliegen dan kom je niet zo ver ;-)
las het ook over die lithiumbatterijen, schijnen in de fik te kunnen vliegen...oeps..gewone alkaline batterijen moeten juist in je gewone bagage...neem trouwens wel een harde koffer mee, heb het nu meerdere keren gevraagd, ze raden het niet aan maar het mag wel...vind het toch prettiger, die kan nl gewoon op slot en mijn spullen blijven iig heel :-) allemaal succes met inpakken en tot zondag!
Hallo allemaal,al zenuwen?ik heb effe op de site gekeken van www.cathaypacific.com waar we dus me vliegen ,wil je nog wat extra info of je bagage? klik Helping you travel. extra lithium batterijen mogen niet in je koffer wel in handbagage maar niet los ,in de verpakking houden . groeten en tot de 5de,ik ben er om 1030 uur denk ik.
Het is hier inderdaad erg rustig.. HEB ER ZO'N ZIN IN.... tot 5 februari!!
Groetjes,
Heidi
Hallo allemaal,
Het is inderdaad bijna zover. Ik ben ook bezig met de laatste voorbereidingen. Nog even ORS, zonnebrand en fotokaartjes kopen. Ik kreeg van de week nog 2 handige tips van een ervaren reiziger, die ik graag met jullie zou willen delen. Voorzover jullie paspoort niet bij Fox ligt dan, of je hebt er misschien nog een kopie van. Scan je paspoort, creditcard, bankpasje en evt. verzekeringsbewijsje in en stuur dit naar je eigen hotmail. Zo heb je altijd alles bij de hand in case of....Je hotmail kan je nl. overal openen.
Ook kan je een foto maken van je n.a.w. gegegens, indien je je camera kwijt raakt. Mensen gaan bijna altijd je foto´s bekijken als ze een camera vinden.
Ik heb er zin in...........lekker naar de warmte.
groetjes,
Sandra
Ik wens alle reizigers een heerlijke, adembenemend mooie en onvergetelijke reis toe!
Hartelijke groet,
Petra (die 9 maart gaat :-)
hallo Allemaal
Ook de reispapieren ontvangen nu de koffer nog inpakken volgende week en dan kan de reis beginnen.Ieder druk bezig met de voorbereidingen?Want het is hier zo rustig.succes allemaal en tot volgende week zondag
Hallo Allemaal, nog maar 3 weken en dan is het al zover. Ik heb super veel zin. Ik twijfel of ik er toch niet nog ±2 dgn HongKong aan vastplak. Zijn er mensen die dit hebben geboekt? Ik kan het vandaag nog omzetten, ik hoop dat je snel reageert mocht dit mogelijk zijn.
Groetjes Mariëlle
bedankt monique en ieder het zelfde toegewenst.Ja ben nu met het aftellen begonnen en heb er super veel zin in.
iedereen weer bijgekomen van alle feestdagen? allemaal nog een gelukkig en gezond 2012 toegewenst! tis nu echt aftellen...nog 4 weekenden te gaan en dan is het zover... :-D
Wens jullie hele fijne Kerstdagen en een super 2012.En denk dat wij al een geweldig mooi begin van het nieuwe jaar hebben met onze reis in het vooruitzicht.
Hallo allemaal.
Prettige dagen en daarna gaan we aftellen
Groeten Joop.
Hallo Vietnam gangers ,zo we zitten vol 20 pers ,en het is 10-10 geworden gebeurt niet veel meestal zijn de vrouwen in de meerdeheid. tenminste met mijn reizen dan .alvast prettige dagen iedereen.
Hallo Vietnam gangers ,zo we zitten vol 20 pers ,en het is 10-10 geworden gebeurt niet veel meestal zijn de vrouwen in de meerdeheid. tenminste met mijn reizen dan .alvast prettige dagen iedereen.
Hallo Harry en Saskia,
Zie jullie oproepje om evt de groepsreis te gaan boeken ipv de singlereis?
Ik heb deze 21 daagse rondreis Beste van Vietnam in september gedaan.
Ik kan je deze reis dan ook van harte aanbevelen.
Dit was voor mij de 1e keer een groepsreis heb altijd single reizen gemaakt , deze reis is zeer de moeite waard.
Je kunt me voor evt verdere vragen mailen.
Groetjes
Anita
Hallo Monique,
Beetje laat maar het programma heet ´3 op reis´ op zondag om 19.50 uur op Nederland 3, het zijn steeds kleine stukjes. Volgende week gaat het trouwens weer verder over Vietnam.
Groetjes,
Sandra
Hoi Saskia, sorry dat ik wat laat reageer op jouw reactie. Zou het graag weten als je definitief boekt voor de groepsreis. In dat geval boek ik waarschijnlijk ook. Hoop ook dat er meer aleengaanden zullen boeken zodat er niet alleen koppels meegaan. groetjes Harry
hi Sandra, bedankt voor de tip, helaas komt sinterklaas dan langs (denk niet echt voor mij maar meer voor mijn kleine neefje) weet je ook welk programma? kan ik em bij programma gemist nog bekijken! fijn weekend allemaal :-D
Beste reizigers,
Aanstaande zondag is er ook een reisprogramma dat over Vietnam gaat. Het begint rond 19.50 op Ned 3. Misschien is het een herhaling. Leuk dat de groep nu alweer op 17 personen staat. Ik krijg er ook steeds meer zin in en eerst nog even de kerst en oud en nieuw vieren.
Groetjes,
Sandra
Hoi allemaal
ja Monique dat heb ik ook gezien:-)Geweldig maar nog 2 maandjes en we zitten daar ook.Heb er reuze zin in.En de groep staat op 17 pers dus komt geheel goed
groetjes
hi allemaal,
heb onlangs ook de reis naar Vietnam geboekt en gelijk zag ik de zondag erop een herhaling van rtl travel met Chris in Vietnam (met afgelopen zondag het vervolg), dikke voorpret :-) heb bij de boeking nog nagevraagd hoe het nu zit met het meenemen van een harde koffer, was geen probleem zolang voor de trein en de boot een weekendtas(je) wordt meegenomen. Vanaf nu aftellen maar ;-)
Hallo,
Ook ik heb geboekt voor 5 februari...
Groetjes,
Heidi
Hallo,
Ook ik heb geboekt voor 5 februari...
Groetjes,
Heidi
@Valerio
Kijk, dat zijn de berichten! :-)
Het begin van de groep is er. Leuk!
@Valerio
Kijk, dat zijn de berichten! :-)
Het begin van de groep is er. Leuk!
Hallo Petra,
Ik heb zonet mijn reis van 5 februari laten omboeken naar 9 maart, omdat ik anders een toeslag van 143 Euro moest betalen voor de vlucht. Zo zijn we al met zijn tweetjes.
Valerio
Hallo Petra,
Ik heb zonet mijn reis van 5 februari laten omboeken naar 9 maart, omdat ik anders een toeslag van 143 Euro moest betalen voor de vlucht. Zo zijn we al met zijn tweetjes.
Valerio
@Saskia: Nou dat hoop ik inderdaad....
@Petra, sorry ik ga je teleurstellen. Harry en ik hebben het over de gewone groepsreis. Maar ik weet zeker dat er mensen zullen volgen in jouw groep.
Hallo allemaal.
Weet een van jullie wat voor kleding je het beste mee kan nemen? Korte broeken en sandalen b.v
Groeten Joop.
Nu getoond reacties 1 t/m 30
1
2
3
Volgende
Laatste