Single Maar Niet Alleen Vietnam Forum

Marion 20-09-2011 - 10:09 uur
Onderwerp:
Temperatuur Februari
Bestemming:
Vietnam
Bericht:
Hallo allemaal,

Ik overweeg om de 16-daagse reis naar Vietnam te maken in februari 2012 Nou ga ik uiteraard om het land te zien maar t is toch wel fijn als je een beetje lekker weer hebt. Kwa regen schiijn het een prima periode te zijn. Maar hoe zit het met de temperatuur. T schijnt nog al fris te zijn in het noorden dan. Is er iemand die mij kan vertellen hoe fris?: is een vestje genoeg of moet ik denken aan een warme jas? En bij Halong Bay, kun je dan wel zwemmen ed? Iemand evering in deze periode?

Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2

RE: Wendy 20-09-2011 - 11:57 uur

Hoi,

Ik ben in 2005 in Februari naar Vietnam geweest, echt super land en mooie reis. Het klopt dat het in Februari in het noorden kouder is, maar lange broek en zomerjasje of sweater met lange mouwen is voldoende, winterjas was bij ons echt niet nodig. Om te zwemmen bij Halong Bay is het te koud.

RE: Wendy 20-09-2011 - 11:55 uur

Hoi,

Ik ben in 2005 in Februari naar Vietnam geweest, echt super land en mooie reis. Het klopt dat het in Februari in het noorden kouder is, maar lagne broek en zomerjasje of sweater met lange mouwen is voldoende, winterjas was bij ons echt niet nodig.

Nu getoond reacties 1 t/m 2