Argentinië

Argentinië Groepsreizen

15-daagse rondreis Argentinië & Chili

Vertrek: 12-01-2016

Denise
10-08-2015 - 17:07 uur
Dag allemaal,

De 15-daagse groepsreis Argentinie en Chili van 12 januari (2016) lijkt me hartstikke leuk! Omdat ik alleenreizend en veel jonger ben dan degenen die al geboekt hebben, vraag ik me af: zijn er mensen van meer mijn leeftijd, zeg grofweg tussen 25 en 45 jaar, en/of singels die graag met deze reis mee zouden gaan? Ik zou dat erg gezellig vinden!

Ik hoop op een heleboel reacties!
Denise

Rondreis Argentinië – Een groepsreis vol verrassingen

Argentinië wint aan populariteit als vakantiebestemming, en dat is natuurlijk niet voor niets zo. Wij durven wel te zeggen dat een rondreis in Argentinië een bijzondere reis zal zijn die u nooit zal vergeten. Geniet van een divers landschap, van het ruige Andes gebergte tot tropische bossen, en ga mee naar Vuurland ofwel het ‘einde van de wereld’. Allemaal hoogtepunten tijdens een Argentinië rondreis. Ga met ons mee!

Argentinië rondreizen: prachtige natuur

Een groepsrondreis in Argentinië brengt u naar de mooiste natuur. Denk bijvoorbeeld aan de indrukwekkende rotsformaties van Torres del Paine, die de uitlopers vormen van het immense Andes gebergte. Maar u kunt ook bijzondere dieren spotten in het Lapataia National Park, een paradijs voor de natuurliefhebber. Spot de bijzondere vogels, maar ook bevers en bossen. Of ga met de boot en spot zeeleeuwen- en pinguïnkolonies bij het Beagle kanaal. Het is allemaal mogelijk tijdens een groepsreis in Argentinië.

Meest zuidelijke punt op aarde

Tijdens de rondreizen in Argentinië mag een bezoek aan Vuurland niet ontbreken. Hier bevindt zich de meest zuidelijke stad op aarde, Ushuaia. Vanuit deze plek vertrekken in de zomer vele boten naar Antarctica. Maar er is ook een historie, want Ushuaia werd tot eind jaren ’50 van de vorige eeuw gebruikt als strafkolonie voor notoire Argentijnse criminelen. In het museum Presidio de Ushuaia, gevestigd in de oude gevangenis, kunt u hier meer over ontdekken.

Groepsreis Argentinië en Chili

Een rondreis in Argentinië wordt vaak gecombineerd met een rondreis in Chili. Tijdens deze reis laten we het beste van beide landen zien. Breng bijvoorbeeld een bezoek aan één van de meest spectaculaire nationale parken van Chili: Torres del Paine met talrijke planten- en dierensoorten, maar ook met sneeuw bedekte bergtoppen, watervallen en gletsjers. Een prachtig schouwspel.

Een bijzondere Argentinië vakantie

Ga met ons mee op deze bijzondere rondreis in Argentinië. Een deskundige, Nederlandssprekende reisleider neemt u mee naar de mooiste plekjes van dit land. Wij regelen verder ook de vluchten, comfortabele overnachtingen en excursies. Een complete rondreis!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven