Eenvoudig betalen via uw FOXBOX

Alles over het betalen van uw reis

U heeft een mooie reis bij ons geboekt. Hartelijk dank daarvoor!

Zodra de boeking van uw reis definitief is, dus uw vluchten en accommodatie zijn akkoord, dan ontvangt u van ons een boekingsbevestiging. Dit is ook uw factuur. Op deze factuur staat de reissom gespecificeerd beschreven. Ook kunt u hierop de betalingstermijn en betalingsgegevens terugvinden. De factuur wordt per e-mail naar u verstuurd.

Eenvoudig betalen via uw FOXBOX

U kunt de betaling van uw reis eenvoudig via uw FOXBOX regelen. Na het boeken van een reis, het aanvragen van een brochure of het reserveren voor een Reis & Inspiratiedag, wordt er automatisch een FOXBOX voor u aangemaakt.

Online betalingsmogelijkheden
Via uw FOXBOX heeft u de mogelijkheid om te betalen met iDeal of met uw creditcard. Maakt u gebruik van internet bankieren bij de ABN AMRO, Rabobank, ING of SNS bank dan kunt u direct met iDeal betalen. Indien u kiest voor iDeal komt u direct in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank.

Online betaling in de FOXBOX
Nadat u bent ingelogd, vindt u bij uw Actieve reis de optie "Online betalen". hier ziet u een overzicht van het bedrag en de data van aanbetaling en de betaling van het restantbedrag.

Betalingsvoorwaarden

Bij een telefonische boeking worden onze betalingsvoorwaarden voor het afsluiten van uw definitieve boeking met u besproken. Wij hanteren een aantal voorwaarden:

  • De aanbetaling dient u direct na ontvangst van de factuur te doen.
  • Bij boeking tot zes weken voor vertrek geldt dat de aanbetaling 20% van de reissom + (optionele) verzekeringspremie is. Het restant van de reissom moet  uiterlijk zes weken vóór de vertrekdatum vertrek in ons bezit te zijn.
  • Als u binnen 6 weken voor de dag van vertrek boekt, kunt u de betaling in een keer voldoen.

Onze bankgegevens

Rabobank Nederland
Croeselaan 18, 3521 CB Utrecht
Rekeningnummer: NL40 RABO 0140 5359 42

Vanuit het buitenland
IBAN (International Bank Account Number): NL40 RABO 0140 5359 42
BIC (Bank Identifier Code): RABONL2U


Veel gestelde vragen

Ik kan mijn betaling niet zien in de FOXBOX, deze heb ik een uur geleden overgemaakt naar uw Rabobank

Een betaling is ongeveer 1 werkdag onderweg. Als u een betaling op vrijdag doet, zal dit pas na het weekend door de bank verwerkt worden. Na de verwerking van de bank, wordt dit aan ons doorgegeven en zal uw betaling zichtbaar in de FOXBOX. Uw betaling is dus niet direct na het online betalen op onze website zichtbaar in de FOXBOX.

Wanneer krijg ik mijn teveel betaalde betaling terug?

wij streven er naar om betalingen binnen 7 werkdagen terug te storten.

Kan ik mijn reis ook in termijnen betalen?

Ja, dat kan. U kunt elk gewenst bedrag kan naar onze Rabobank rekening overmaken. Dit kan alleen niet via iDeal. U kunt het openstaande bedrag bijhouden in uw FOXBOX.

Wat is een aanbetaling?

Een aanbetaling is een deel van uw reissom die u direct na uw boeking aan FOX voldoet. Het aanbetalingsbedrag is 20% van de reissom, plus de kosten van uw (optionele) verzekeringspremie. Het bedrag van uw aanbetaling wordt op uw factuur vermeld.

Wanneer dien ik de aanbetaling te voldoen?

U betaalt het aanbetalingsbedrag, indien van toepassing, direct na het ontvangen van uw factuur. U betaalt wel altijd de gehele premie-en poliskosten van de (optionele) reisverzekering.

Wanneer betaal ik het restantbedrag?

U kunt het restbedrag betalen wanneer u wilt, echter hebben wij de betaling uiterlijk 6 weken voor uw vertrekdatum nodig om uw reis door te kunnen laten gaan.

Als u binnen 6 weken voor de dag van vertrek boekt, dient u de betaling direct in een keer voldoen.

Annuleren van de reis

Als u besluit dat de reis niet door kan gaan en daarom door u wordt geannuleerd, dan kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Naast het mogelijk in rekening te brengen reserveringskosten en de eventuele verzekeringspremie, gelden de annuleringskosten. Kijk voor de kosten bij onze reisvoorwaarden.

Reischeque verzilveren?

U kunt met een reischeque (een deel van) uw reis betalen. In de boekingsdialoog kunt u dit in Stap 4. Aanvullingen aangeven. Als dit niet is gebeurd, kunt u de gegevens van de reischeque ook per e-mail doorsturen. Wij willen de reischeque ook van u ontvangen. U kunt deze per post of digitaal aan ons versturen.

Een reischeque zal na controle, door onze afdeling Finance in uw totale reissom worden verwerkt. 

Postadres:
FOX, verre reizen van ANWB
Betreft: Reischeque
Taurusavenue 18
2132 LS Hoofddorp
Customercontact@fox.nl

Wat is uw bankrekeningnummer?

Bankgegevens
Rabobank Nederland:
Rekeningnummer: NL40 RABO 0140 5359 42
BIC (Bank Identifier Code): RABONL2U




Meer vragen?
Is uw vraag nog niet beantwoord, kijk dan eens bij onze Veel gestelde vragen. U kunt u ons ook altijd een bericht sturen. Onze reispecialisten staan graag voor u klaar. 

Terug naar boven