Eenvoudig betalen via uw FOXBOX

Alles over het betalen van uw reis

U heeft een mooie reis bij ons geboekt. Hartelijk dank daarvoor!

Zodra de boeking van uw reis definitief is, dus uw vluchten en accommodatie zijn akkoord, dan ontvangt u van ons een boekingsbevestiging. Dit is ook uw factuur. Op deze factuur staat de reissom gespecificeerd beschreven. Ook kunt u hierop de betalingstermijn en betalingsgegevens terugvinden. De factuur wordt per e-mail naar u verstuurd.

Eenvoudig betalen via uw FOXBOX

U kunt de betaling van uw reis eenvoudig via uw FOXBOX regelen. Na het boeken van een reis, het aanvragen van een brochure of het reserveren voor een Reis & Inspiratiedag, wordt er automatisch een FOXBOX voor u aangemaakt. 

Online betalingsmogelijkheden
Via uw FOXBOX heeft u de mogelijkheid om te betalen met iDeal of met uw creditcard. Maakt u gebruik van internet bankieren bij de ABN AMRO, Rabobank, ING of SNS bank dan kunt u direct met iDeal betalen. Indien u kiest voor iDeal komt u direct in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank. 

Online betaling in de FOXBOX
Nadat u bent ingelogd, vindt u bij uw Actieve reis de optie "Online betalen". hier ziet u een overzicht van het bedrag en de data van aanbetaling en de betaling van het restantbedrag.

Betalingsvoorwaarden

Bij een telefonische boeking worden onze betalingsvoorwaarden voor het afsluiten van uw definitieve boeking met u besproken. Wij hanteren een aantal voorwaarden: 

  • De aanbetaling dient u direct na ontvangst van de factuur te doen. 
  • Bij boeking tot zes weken voor vertrek geldt dat de aanbetaling 20% van de reissom + (optionele) verzekeringspremie is.
  • Het restant van de reissom moet  uiterlijk zes weken vóór de vertrekdatum vertrek in ons bezit te zijn. 
  • Als u binnen 6 weken voor de dag van vertrek boekt, kunt u de betaling in een keer voldoen.
 

Onze bankgegevens

Rabobank Nederland
Croeselaan 18, 3521 CB Utrecht 
Rekeningnummer: NL40 RABO 0140 5359 42

Vanuit het buitenland

IBAN (International Bank Account Number): NL40 RABO 0140 5359 42
BIC (Bank Identifier Code): RABONL2U
 

Veel gestelde vragen over Betalen

  • Ik zie mijn zojuist gemaakte betaling niet in de FOXBOX terug?

    Een betaling is ongeveer 1 werkdag onderweg. Als u een betaling op vrijdag doet, zal dit pas na het weekend door de bank verwerkt worden. Na de verwerking van de bank, wordt dit aan ons doorgegeven en zal uw betaling zichtbaar in de FOXBOX. Uw betaling is dus niet direct na het online betalen op onze website zichtbaar in de FOXBOX.

  • Wanneer krijg ik mijn teveel betaalde betaling terug?

    Wij streven er naar om betalingen binnen 7 werkdagen terug te storten.

  • Wat is het bankrekeningnummer van FOX?

    Dit zijn onze bankgegevens:

    Rabobank Nederland
    Rekeningnummer: NL40 RABO 0140 5359 42
    BIC (Bank Identifier Code): RABONL2U

  • Kan ik mijn reis ook in termijnen betalen

    Ja, dat kan. U kunt elk gewenst bedrag naar onze Rabobank rekening overmaken, mits dit gebeurt binnen de daarvoor bepaalde periode. u kunt de termijnen niet via iDeal betalen, alleen via een overschrijving via uw eigen bank. U kunt het openstaande bedrag bijhouden in uw FOXBOX.

  • Wat is een aanbetaling?

    Een aanbetaling is een deel van uw reissom die u direct na uw boeking aan FOX voldoet. Het aanbetalingsbedrag is 20% van de reissom, plus de kosten van uw (optionele) verzekeringspremie. Het bedrag van uw aanbetaling wordt op uw factuur vermeld.

  • Wanneer dien ik de aanbetaling te voldoen?

    U betaalt het aanbetalingsbedrag, indien van toepassing, direct na het ontvangen van uw factuur. U betaalt wel altijd de gehele premie-en poliskosten van de (optionele) reisverzekering.

  • Wanneer betaal ik het restantbedrag?

    U kunt het restbedrag betalen wanneer u wilt, echter hebben wij de betaling uiterlijk 6 weken voor uw vertrekdatum nodig om uw reis door te kunnen laten gaan.

    Als u binnen 6 weken voor de dag van vertrek boekt, dient u de betaling direct in een keer voldoen.

  • Ik wil mijn reis annuleren

    Als u besluit dat een reis wegens gegronde omstandigheden niet door kan gaan en daarom door u wordt geannuleerd, dan kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Aan een annulering kunnen kosten  verbonden zijn. Naast het mogelijk in rekening te brengen reserveringskosten en de eventuele verzekeringspremie, gelden de annuleringskosten. Kijk voor een overzicht van de kosten bij onze reisvoorwaarden.

  • Hoe kan ik een reischeque verzilveren?

    U kunt met een reischeque (een deel van) uw reis betalen. In de boekingsdialoog kunt u dit in Stap 4. Aanvullingen aangeven. Als dit niet is gebeurd, kunt u de gegevens van de reischeque ook per e-mail doorsturen. Wij willen de reischeque ook van u ontvangen. U kunt deze per post of digitaal aan ons versturen.

    Een reischeque zal na controle, door onze afdeling Finance in uw totale reissom worden verwerkt.

    Postadres:
    FOX, verre reizen van ANWB
    Betreft: Reischeque
    Taurusavenue 18
    2132 LS Hoofddorp

Meer vragen?

Is uw vraag nog niet beantwoord, kijk dan eens bij onze veel gestelde vragen. U kunt u ons ook altijd een bericht sturen. Onze reispecialisten staan voor u klaar.

FOX Bankgegevens

Rabobank Nederland
Rekeningnr: NL40 RABO 0140 5359 42
BIC (Bank Identifier Code): RABONL2U 

Betalen doe je in de FOXBOX

Via uw FOXBOX heeft u eenvoudig de mogelijkheid om te betalen met iDeal of met uw creditcard. 

Log direct in