Botswana

Botswana Reisleider

Vooraf excursies boeken in Botswana

Sjoerd
02-08-2017 - 21:13 uur
Hallo reisleider,

Op korte termijn gaan wij op vakantie met de privéreis Namibie-Botswana van 22 dagen. Nu vragen wij ons af of het verstandig is om vooraf vanuit Nederland al excursies te boeken, vanwege reistijd en beperkte tijd in Kasane. Het zou bijv gaan op een boot of safari sundowner in Chobe op dag 15 en de volgende dag een daytrip naar de Victoria Falls. Die watervallen willen we natuurlijk niet missen.
En heeft u een tip waar we dit vooraf kunnen regelen?

Met vriendelijke groet, Sjoerd
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: De FOX Reisleider
03-08-2017 - 09:17 uur
Hallo Sjoerd,

Leuk om te lezen dat je op reis gaat naar Botswana, in mijn beleving één van de meest indrukwekkende safari-gebieden in Zuidelijk Afrika!

Ik begrijp je keuze om vooraf activiteiten te willen reserveren, als je slechts kort in een gebied verblijft, wil je zéker weten dat je deel kunt nemen aan de gewenste activiteiten. Ga je mee op onze groepsreis of ga je zelfstandig reizen? Als je meegaat op de groepsreis kan ik de excursie voor je regelen, direct na aankomst in de lodge. Als je zelfstandig reist, zou ik adviseren om hiervoor contact op te nemen met de accommodatie waar je verblijft. Zij kunnen te allen tijde assisteren bij het reserveren van activiteiten.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven