Brazilië

Brazilië Reisleider

18-daagse privé rondreis Braziliaanse Gastvrijheid

Vertrek: 09-07-2016

Fleur
21-01-2016 - 12:15 uur
Hallo,
Wij zouden graag de privéreis langs de oostkust van Brazilië willen maken maar ik zie dat er in augustus geen reizen naartoe gaan. Welke reden heeft dit? Begin augustus komt voor ons namelijk het beste uit omdat het bedrijf waar ik werkzaam ben dan gesloten is. Is dit een slechte periode om naar Brazilië te gaan?
Alvast bedankt!
Er zijn 5 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 5
RE: de reisleider
29-04-2016 - 14:11 uur
Hoi Mike,
Juni is een wintermaand. In de regio Sao Paulo is het dan ook koeler. Max rond de 20 graden of lager.
Iets warms meenemen is handig.

groetjes FOX Reisleider
RE: Mike
22-04-2016 - 16:48 uur
Is juni ook een goede maand om Brazilie (regio Jio - Sao Paulo) te bezoeken?
RE: FOX reisleider
26-01-2016 - 09:40 uur
Beste Fleur,

September is zeker een goede reismaand voor de rondreis 'Braziliaanse gastvrijheid' aangezien er wordt gezegd dat de beste reisperiode voor een reis naar Noordoost Brazilië tussen augustus en december ligt.
RE: Fleur
25-01-2016 - 15:28 uur
Hallo,
Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik vroeg mij nog af of september ook een goede maand is om die reis te maken? Op de website zie ik dat de prijs dan ook wat gedaald is. Is het weer dan ook goed?
Alvast bedankt!
RE: FOX Reisleider
21-01-2016 - 17:41 uur
Hoi Fleur,

Augustus is op zich helemaal geen slechte periode om te reizen, dus ik zou het ook niet weten. Misschien dat de vluchten in het hoogseizoen veel te duur zijn, of moeilijk te boeken...
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven