Cambodja

Cambodja Reisleider

Excursies Siem Reap en zonsopkomst

Diana
30-01-2016 - 20:07 uur
Ik heb twee vragen over de individuele 15 daagse reis naar Cambodja.
Vraag 1 gaat over de facultatieve excursies:
Op dag 3 staat er een georganiseerd bezoek aan Angkor op het programma.
Dag 4 is vrij en op dag 5 wordt er op weg naar Battambang een bezoek aan een drijvend dorpje, incl zijdeweverij, op het Tonle Sap meer gebracht.
Daarnaast wordt er een facultatieve dagexcursie Siem Reap aangeboden. Hier wordt Bang Mealea bezocht en Kampong Khleang, op het Tonle Sap Meer.
Is de bedoeling de facultatieve excursie op dag 4 te doen? En is er dan geen overlap met dag 5, want dan staat het Meer ook op het programma.
Of is het beter de facultatieve excursie te skippen en naar Koh Ker te gaan?
En vraag 2:
Als we de zonsopkomst willen meemaken bij Angkor Wat, hoe regelen we dit dan het beste? Georganiseerd of zelf met bijvoorbeeld een taxi oid.? Of is dit al ergens in het programma opgenomen?
Alvast bedankt voor antwoorden!
Met vriendelijke groet,
Diana
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
31-01-2016 - 19:51 uur
Beste Diana,

Ik vind het lastig om antwoord te geven op je vraag, omdat ik de groepsreizen begeleid en het programma van de individuele reizen niet ken. Ik denk dat de excursies genoemd onder het tabblad 'Extra's' algemene excursies zijn voor verschillende reizen, en niet aangepast op jullie reis. Aangezien je de excursies ter plaatsen boekt, kun je het beste het programma en excursie mogelijkheden met de lokale gids bespreken. Bij aankomst staat er een Engelssprekende gids klaar. Ook kan de lokale gids helpen met het organiseren van een bezoek aan Angkor wat bij zonsopkomst. Kijk van te voren even naar de weersvoorspellingen, als het een bewolkte dag is dan heeft het niet zoveel zin om zo vroeg bij de tempels te zijn. Behalve natuurlijk dat de temperatuur dan nog een stuk aangenamer is en je er relatief minder bezoekers zijn. Koh Ker is zeker de moeite waard, het heeft een afwijkende architectuur en door de afgelegen ligging wordt het minder bezocht door het grote publiek. Kortom bespreek je wensen met de gids en dan weet ik zeker dat jullie samen tot een mooi programma komen. Onder het tabblad Data&Prijzen staat wat er inbegrepen is in de reissom, dat kan wellicht handig zijn.

Veel plezier in Cambodja!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven