Cambodja

Cambodja Singlereizen

16-daagse single groepsreis Thailand & Cambodja (vanaf 2017)

Vertrek: 20-02-2017

Caspar
12-11-2016 - 15:48 uur
Hoi,

Het lijkt me leuk om deze reis te gaan ondernemen. Zijn er meer mensen die ook interesse hebben in deze reis? Ik ben van plan ook de verlenging erbij te boeken.

Groeten, Caspar
Er zijn 51 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Tessa
31-01-2017 - 16:51 uur
Beste reisgenoten,

Ook ik heb deze reis geboekt. Dit wordt mijn tweede singlereis met Fox. Heb er veel zin in!

Groeten,
Tessa
RE: Andre
21-01-2017 - 14:39 uur
Goedemiddag reisgenoten,

Ik ben er er ook bij 20 Februari kijk er nu al naar uit.

groeten André
RE: Jeroen
21-01-2017 - 08:48 uur
Beste reisgenoten,

Vorig weekend de reis op de vakantiebeurs geboekt en gisteren definitief geworden. Ik heb er al ontzettend veel zin in!

Jeroen
RE: Caspar
20-01-2017 - 15:56 uur
Hoi allemaal,

Zojuist heb ik ook de bevestiging ontvangen. Ik ben er dus ook bij. Tot de 20e!

Groeten Caspar
RE: Chantal
20-01-2017 - 09:56 uur
Eindelijk!!
Wanneer ik binnen 24 uur de rekening voldoe, ben in er bij op 20 februari!

Zie jullie dan:-)
RE: Henk
15-01-2017 - 20:05 uur
Voor de medereizigers die nog niet zijn toegevoegd aan de app groep: meld je even aan bij Kirsten (zie verdere berichten) dan voegt ze je toe. We hebben daar al een hoop voorpret!
15-01-2017 - 20:05 uur
Voor de medereizigers die nog niet zijn toegevoegd aan de app groep: meld je even aan bij Kirsten (zie verdere berichten) dan voegt ze je toe. We hebben daar al een hoop voorpret!
RE: denise
15-01-2017 - 17:59 uur
Hoi allemaal,

Van de week geboekt en vandaag definitief geworden!
Dus ik ga gezellig met de groep
Ik heb al 3 eerdere reizen met fox gedaan en altijd goed bevallen
Op deze reis heb ik 1 dag verlening in Bangkok om vrienden te zoeken dus ik vlieg de 8e terug.
Ik heb er in ieder geval erg zin in al!

Tot snel
Denise (24)
RE: Krista
13-01-2017 - 16:44 uur
Hoi allen,

Ik had het zelfde als wat Bow had destijds gedaan met mijn boeking. Duurde me veel te lang, en toen werd mijn boeking binnen de dag ineeeeeens defnitief. Maar nu heb ik alsnog verlenging aangevraagd. Ik sta nu wel weer op "in aanvraag" dus wachten begint opnieuw.

Groetjes Krista
RE: Bow
13-01-2017 - 11:10 uur
Ben best opgelucht nu Chantal... onzekerheid in nooit leuk.. maar denk dat ut wel goed ga komen hoor.
13-01-2017 - 10:32 uur
Ik heb gisteren gebeld met Fox. Blijkbaar blijft de boeking hangen bij de KLM, gedoe over tarieven.
Een goed teken Bow, dat jij bevestiging hebt gekregen. Hopelijk zit er nu beweging in...

13-01-2017 - 09:46 uur
Heb gister een mailtje naar FOX gestuurd hoe het met mijn boeking staat , omdat het 3 weken geleden is dat ik geboekt hebt en nog steeds op aanvraag.
Krijg ik net mailtje terug dat reservering bevestigd is... wat een toeval zeg...haha.
Eindelijk kan voorpret beginnen...joepie!!!
RE: Kirsten
12-01-2017 - 07:58 uur
Wat goed te lezen dat er toch nog een heel clubje mee gaat, als het goed is! Voor de nieuwe boekers: er is inmiddels een groepsapp waarin Krista, Sabrina, Henk en ikzelf zitten. Leuk voor de voorpret en handig voor de voorbereidingen. Als je erbij wil kun je mij rechtstreeks mailen met je nummer, dan voeg ik je toe!
12-01-2017 - 00:41 uur
Vandaag geboekt! Wel eerst met Fox gebeld. Die vertelden mij dat de reis snel bevestigd kan worden als er geen extra opties worden afgenomen, dat 'op aanvraag' vooral betrekking had op kamerindeling. Ze hadden 7 boekingen en er 6 in de wacht, nog 3 plekken beschikbaar. Hopelijk klopt het allemaal, heb er zin in!
RE: Caspar
11-01-2017 - 22:07 uur
Hoi allemaal,

Ik heb deze reis uiteindelijk ook geboekt vorige week. Toen ging de reis namelijk opeens 'op aanvraag'. Het is dus ook voor mij nog even wachten op bevestiging. Fox gaf vorige week wel aan dat er 11 mensen deze reis hadden geboekt, al vóórdat ik ging boeken. En men kan nog steeds boeken, al is de prijs nu wel met 20 euro gestegen. Misschien maar eens een belletje gaan plegen.

Groeten, Caspar
11-01-2017 - 18:53 uur
Hoi allen,

Idd wat Judith zegt zou ik even proberen te bellen met Fox. Ik begreep van Sabrina (heeft vandaag gebeld) dat haar boeking erna definitief werd.
De meeste staan in wacht vanwege kamer alleen gebruik.

En de reis zelf staat nu in aanvraag vanwege de vliegtuigplaatsen begreep ik van haar volgens Fox.

Hoop wel dat jullie allemaal meegaan.

Gr kris
RE: judith
11-01-2017 - 18:44 uur
Hallo,

Ik had binnen een week de bevestiging dat de boeking definitief was. Duurt bij jullie wel erg lang. Ik zou fox bellen om te vragen waarom het zo lang duurt.
Ik heb een kamer voor alleengebruik.

Groeten Judith
11-01-2017 - 18:00 uur
Ik ook in de wacht... 3 weken nu al.
Hoop wel snel zekerheid te krijgen dan kan voorpret echt beginnen.
11-01-2017 - 14:58 uur
Hai Krista,

Ik zit nog steeds op de bevestiging te wachten...
11-01-2017 - 12:17 uur
Hoi allen,

Ik zie dat het aantal reizigers van 7 naar 6 terug gegaan is. Iemand afgehaakt ineens?

Verder staat de reis enkel nog te boeken "op aanvraag" zie ik nu op de site...hoop dat er nog wat boekingen in de pijpleiding zitten en er dus meer bij komen...

Degene die al geboekt hebben, inmiddels al wel bevestigingen gehad??

Groetjes Kris
08-01-2017 - 21:47 uur
Ik vond het juist altijd een toegevoegde waarde van Fox, een kamer voor alleengebruik. Jammer dat dit nu geen standaard meer is...
Ik hoop dat ze snel uitsluitsel kunnen geven.
RE: Kris
06-01-2017 - 19:21 uur
Leuk dat jullie ook allemaal me gaan :-)

Waarschijnlijk kamer voor alleen gebruik geboekt..die was bij mij ook oop aanvraag. Duurde best lang voor ik bevestiging kreeg :-(

Groetjes Kris
RE: Sabrina
06-01-2017 - 11:49 uur
Gezellig Chantal! Mijn reis is ook nog op aanvraag, maar ga er vanuit dat het helemaal goed komt.
06-01-2017 - 11:41 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook geboekt, met verlenging! Staat alleen nog 'in aanvraag', dus wordt nog even spannend of ik mee kan...
Na alle gezelligheid hier op het forum hoop ik natuurlijk dat ik mee mag met deze mooie reis.

Groet, Chantal
05-01-2017 - 21:47 uur
Ik vind het stiekem ook gewoon héél erg spannend. Hebben jullie een kamer voor alleengebruik of een twee persoons? Ik die laatste. :)

Voor wie het leuk/fijn lijkt om te appen: mail mij even je nummer (I promiss, ik ben geen vies oud mannetje). Als ik er meer krijg kunnen we misschien ook een groepsapp beginnen voor wat voorpret!
RE: Sabrina
05-01-2017 - 19:18 uur
Dank! ik heb er erg veel zin in en kijk er naar uit. Wat betreft groespapp prima! Vandaag vaccinaties geregeld. Valuta nog niet in verdiept..
RE: Diana Bergolte
05-01-2017 - 16:18 uur
Hoi allemaal!!
Ik ben Diana Bergolte 49 jaar (zie dat ik de oudste ben haha) heb de reis van 20-2-2017 met verlenging geboekt !Het is mijn derde singelreis met Fox en kan alleen positieve dingen over vertellen!Heb er veel zin in !
EEn vraagje weet iemand wat voor valuta we het beste mee kunnen nemen ?Zag in Thailand Baht/Camboja Riel en meeste plaatsen Dollars !Hoor of lees het wel
Gr Diana
RE: judith
05-01-2017 - 12:04 uur
Hallo Bow, Sabrina en Kirsten,

Leuk dat jullie ook hebben geboekt.
Ik heb er heel veel zin in. We gaan er een mooie vakantie van maken.

Groetjes Judith
05-01-2017 - 11:21 uur
Oh, en toevoeging, na het lezen van jullie posts: ik verblijf zonder verlenging. Kan niet langer weg ivm werk. :(
05-01-2017 - 11:18 uur
Hé allemaal!

Ik ben één van de zes dames die mee gaat op deze singlereis! Ik ben 27 jaar, woon in Nijmegen en dit wordt mijn allereerste singlereis en tevens mijn eerste ervaring met Fox. Ik ben erg benieuwd, ook naar jullie allen, en hoop op een onvergetelijke reis!

Is het een idee om alvast een pre-whatsapp groepje op te starten? :)

Groetjes, Kirsten
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven