Cambodja

Cambodja Singlereizen

16/17-daagse Single groepsreis Thailand & Cambodja

Vertrek: 30-05-2016

peter
21-02-2016 - 13:16 uur
Ben gewoon benieuwd wie mijn reisgenoten zijn/worden en wat je verwacht van deze hopelijk super vakantie.

Groeten peter6300
Er zijn 24 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 24
RE: Daniel Zelissen
30-05-2016 - 09:46 uur
Hallo Mede reisgenoten , de NS heeft toch besloten dat het mogelijk is om van uit het zuiden richting Schiphol te reizen. Dus ik zie Julie daar om ongeveer 11:00. Tot straks Mvgr Daan
RE: peter
29-05-2016 - 21:05 uur
Ik ben ongeveer 1030 op schiphol en kom straks dus gezellig naar de kubus.
29-05-2016 - 21:04 uur
Ik ben ongeveer 1030 op schiphol en kom straks dus gezellig naar de kubus.
RE: Nicole
29-05-2016 - 20:09 uur
Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels ook ingecheckt en zit op stoel 12d. Ik weet nog niet precies hoe laat ik op Schiphol ben dus zie jullie waarschijnlijk bij de gate. Tot morgen!

Groetjes,

Nicole
RE: Bianca
29-05-2016 - 14:34 uur
Hallo allemaal

Ik ben inmiddels ook ingecheckt op stoel 16B. Ik weet niet zeker of ik bij de kubus zal zijn (op tijd) in verband met mogelijke verkeersdrukte.
Maar dan zie ik jullie vast wel bij de gate en anders in het vliegtuig :-) ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Tot morgen
Groetjes
Bianca
RE: Theo
29-05-2016 - 14:30 uur
Hallo allemaal,

ik heb er ook erg veel zin in. Ik heb ook net ingecheckt en ik zit op stoel 11J. Ik zie jullie bij de gate. tot morgen.

Groetjes Theo.
RE: Marco
29-05-2016 - 13:45 uur
Goedemiddag allemaal,

Ik ga zo ook inchecken, wat zijn jullie allemaal snel. Leuk om jullie te ontmoeten morgen. Het gaat mij niet lukken om er zo vroeg te zijn. Ik zal gelijk naar de drop off area gaan morgen. Zodat ik nog wat tijd heb om nog wat dingetjes te kopen, dus zie jullie bij gate met een roos in jullie haar.

Fijne zondag nog.

Tot morgen.
RE: Irma
29-05-2016 - 13:39 uur
Hallo allemaal, ik zit op 12A. Ik ben er al veel eerder om 10 uur om een vriendin uitzwaaien en ga haar opzoeken bij de gate.
Dan zie ik jullie bij onze gate, of een roos in jullie haar, herken ik jullie tijdens het winkelen:)
Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten.

Tot morgen.
Gr.
Irma
RE: ilona
29-05-2016 - 13:20 uur
hallo allemaal,

net ingechecked en ik zit op 16a.
afspreken bij de kubus vind ik een prima idee!
ik denk dat ik tussen 11.00 en 11.15 op schiphol zal zijn. (is 3 uur van te voren)
tot morgen!!

groetjes ilona
RE: Tjeerd
29-05-2016 - 12:31 uur
Hallo reisgenoten,

Lijk me leuk om vaan te voren op Schiphol af te spreken, de rood met witte kubus is goed te vinden hoe laat is iedereen van plan te komen? kunnen we gezamenlijk inchecken na dat we elkaar gevonden hebben.

Ik zit op stoel 26A de rij net achter de vleugels.

Tjeerd
29-05-2016 - 10:36 uur
Het aftellen is begonnen,
Zo juist ingecht, dus als jullie me zoeken tijdens de vlucht zit ik op stoel 15a.
Weet iemand een plek waar we kunnen afspreken op schiphol als iemand dat gezellig vind tenminste.
Groeten en tot morgen!!!
23-05-2016 - 12:21 uur
Hallo Peter en reisgenoten
Ik vind het goed om op Schiphol te verzamelen en daarna aan de balie inchecken.
Tot maandag
Groeten,
Theo
17-05-2016 - 19:56 uur
Net de papieren voor de reis binnen, het komt nu dus echt dichtbij.
Misschien is het een leuk idee om straks al op schiphol af te spreken en als iemand heeft ingecheckt voor de vlucht dat je je rij en stoelnummer hier op het forum zet zodat we bij elkaar in de buurt zitten en zo tijdens de vlucht alvast kennis kunnen maken.
Ik heb er in elk geval al zin in.
Groeten peter
RE: Tjeerd
09-05-2016 - 11:55 uur
Hallo Iedereen,

Heb veel zin om op vakantie te gaan, kan niet wachten. dit i mn eerste single reis met FOX dus ik ben benieuwt hoe het gaat en is

Ik ben bij de KLM travel clinic geweest en daar zeiden ze dat malaria pillen niet nodig waren, goed smeren met DEET wel

Tot de 30ste,

Tjeerd
19-04-2016 - 21:29 uur
Mij is idd ook aangeraden om tabletten te nemen vanaf dag 6. Ze werden mij opgestuurd per post door de Thuis vaccinatie.
Tot over 5 weken. Gr. Irma
19-04-2016 - 20:44 uur
Hallo mede reizigers,

Ook ik heb er zin in.
Wat de malariapillen betreft ik ben in rotterdam bij de travelclinic geweest en daar werd gezegd dat omdat we maar 3 dagen in malariagebied zijn pillen niet nodig zijn, alleen wel goed met deet smeren was het advies.

Groeten en tot over 5 weken op schiphol peter
RE: Nicole
19-04-2016 - 20:39 uur
Hoi allen,

Wow 18 boekers! Nog iets meer dan 5 weken ik kan niet wachten!
Het wordt mijn 1x met FOX dus ik ben erg benieuwd.
Mij is wel aangeraden om malariapillen te gebruiken voor in Cambodja.
Hebben meer mensen dit advies gekregen?

Groetjes!
16-04-2016 - 18:35 uur
Goedemiddag allen.

Ik zie dat we bijna volzitten met 18 mensen. Leuk om te zien dat het best snel gegaan is met alle boekers. Ik heb er super veel zin in.
Zijn er veel mensen die verlenging hebben geboekt? Om nog even na te genieten van de mooie reis en even te ontspannen van de indrukken van Cambodja.
Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten op Schiphol.

Fijn weekend nog.

Irma
10-03-2016 - 15:29 uur
Voor mij alweer de 7de fox reis, totnu altijd erg goed bevallen dus verwacht nu ook niets anders😀😎
10-03-2016 - 08:52 uur
Zag nu al 13 op de deelnemerslijst. Ik ben bij Fox geweest voor info van reis Cambodja volgens de reisdokter zijn malariatabletten niet nodig. Wel Deet en bedekkende kleding voor de avond.
Dit wordt mijn vijfde singlereis met Fox altijd alles goed verzorgd.
Groeten Theo
09-03-2016 - 23:53 uur
Wow alweer 11 dat gaat gezellig snel. Vaccinaties heb ik geregeld via thuisvaccinaties. Gelukkig nog veel geldig van mijn trip naar Tibet. Malaria zijn er ook niet veel, ik geloof vanaf dag 6 of zo, maar niet de allerheftigste. Verder ook veel zin in, voor mij een droomreis. En blijf ook langer op Koh Chang. Fox de eerste keer, altijd met koning aap en soms djoser. Hoe zijn jullie ervaringen tot nu toe met Fox,of ook de eerste reis?
09-03-2016 - 17:59 uur
Zag bij de deelnemerslijst dat de groep inmiddels uit 11 bestaat gaat de goede kant op😀.
Heeft iemand al info over gebruik van malariatabletten en inentingen voor cambodja?
Heb zelf begin april een afspraak bij de travelclinic in rotterdam maar dan weet ik vast wat me tewachten staat.
Hoe dan ook nu al zin in vast een hele mooie reis.
Groeten peter
24-02-2016 - 14:00 uur
Goedemorgen Peter, Maja en Theo,

Ik heb dus ook geboekt. Ik kijk er naar uit.

Fijne dag verder.

Gr.
Irma
22-02-2016 - 13:20 uur
Hallo , Maja en Peter
Ik heb deze reis ook geboekt met verlenging om nog een paar dagen te genieten van zon en strand.
Groeten,
Theo
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven