Cambodja

Cambodja Singlereizen

16-daagse single groepsreis Thailand & Cambodja

Vertrek: 25-07-2016

Jos
01-04-2016 - 16:45 uur
Hallo iedereen!

Ik was benieuwd wie er al geboekt hadden en of er nog meer mensen zijn die van plan zijn om deze reis te boeken? Ik vind de reis zelf nog wat aan de prijzige kant, plus dat ik vorig jaar ook naar Thailand ben geweest. Cambodja lijkt me juist wel weer erg leuk! Twijfel twijfel :)

Groet,
Jos
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: Desie
17-05-2016 - 11:23 uur
Hallo allemaal!

Ik heb net de single reis naar Thailand en Cambodja geboekt, met verlenging! :D

Ik heb precies hetzelfde als Jos: vorig jaar ook naar Thailand geweest (single reis Noord-Thailand) en nu vanwege mijn baan gebonden aan de dure zomerperiode. Ik heb echter besloten om toch gewoon de Thailand Cambodja reis te boeken, omdat we hier weer naar hele andere plaatsen gaan en de historie van Cambodja me ook erg boeit (Angkor Wat tempels, verleden met de Rode Khmer, etc.). Daarbij is mijn levensmotto "Work hard, play hard!" ;)

Ik ben benieuwd wie er nog meer geboekt hebben (de teller staat nu op 13 man begreep ik van Fox), dus het wordt steeds gezelliger! Als er wat meer reacties komen, kan ik misschien ook een Facebook groep starten voor ons?

Groetjes Desie (28)
RE: Desie
17-05-2016 - 11:22 uur
Hallo allemaal!

Ik heb net de single reis naar Thailand en Cambodja geboekt, met verlenging! :D

Ik heb precies hetzelfde als Jos: vorig jaar ook naar Thailand geweest (single reis Noord-Thailand) en nu vanwege mijn baan gebonden aan de dure zomerperiode. Ik heb echter besloten om toch gewoon de Thailand Cambodja reis te boeken, omdat we hier weer naar hele andere plaatsen gaan en de historie van Cambodja me ook erg boeit (Angkor Wat tempels, verleden met de Rode Khmer, etc.). Daarbij is mijn levensmotto "Work hard, play hard!" ;)

Ik ben benieuwd wie er nog meer geboekt hebben (de teller staat nu op 13 man begreep ik van Fox), dus het wordt steeds gezelliger! Als er wat meer reacties komen, kan ik misschien ook een Facebook groep starten voor ons?

Groetjes Desie (28)
RE: Monique
03-04-2016 - 09:36 uur
Ik heb inmiddels deze reis geboekt. Mij lijkt Cambodja erg mooi en indrukwekkend en in Thailand ben ik ook nog nooit geweest. Ik hoop dan ook dat de groep snel wat groter wordt, zodat we met een gezellige groep op reis kunnen.

groetjes,
Monique
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven