Cambodja

Cambodja Singlereizen

Thailand & Cambodja single reis vertrek 29 mei 2017

Rémi
18-02-2017 - 11:17 uur
Hallo allemaal,
Ik ben een vd reizigers die 29 mei mee gaat naar Thailand en Cambodja. Ik heb al veel reizen gemaakt en ervaring leert dat starten v een Whatsapp groep ook goed werkt om vooraf, of tijdens de reis, te kunnen overleggen. Mochten mijn medereizigers interesse hebben dan lees ik graag jullie berichten. Je kan direct mailen dan hoeft je nr niet openlijk op het forum te staan.
Ik heb veel zin in de reis! In ieder geval tot eind mei.

Groeten
Rémi
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: Rémi
10-04-2017 - 21:52 uur
Hallo Jolijn

De reacties staan onder het forum bij Thailand

Groeten Rémi
RE: Jolijn
10-04-2017 - 21:09 uur
Hallo medereiziger, het is nog rustig op dit forum. Groet

Vakantie Thailand - Op reis door het land van de glimlach

Thailand staat bekend als het land van de glimlach en tijdens uw vakantie Thailand zult u heel veel glimlachende gezichten ontmoeten. De glimlach wordt vaak gebruikt om beschamende situaties het hoofd te bieden. Als u bijvoorbeeld tijdens uw Thailand vakantie de weg vraagt, zal men u glimlachend antwoorden en ergens heen wijzen, ook al heeft men geen idee waar u moet zijn.

Wij verzorgen graag uw Thailand vakantie

De fantastische keuken, bruisende steden, prachtige tempels, heerlijk weer, tropische eilanden, bergstamdorpjes en ongekende gastvrijheid maken een vakantie Thailand tot dé ultieme reiservaring. Bij ons heeft u de keuze uit vele Thailand reizen naar de mooiste plekken. Wat dacht u bijvoorbeeld van eilandhoppen langs Koh Tao, Koh Phangan en Koh Samui? Wij hebben alvast wat leuke tips voor u op een rijtje gezet.

De meeste van onze Thailand reizen starten in de bruisende hoofdstad Bangkok. Een van de beste tips is om de stad per fiets te ontdekken. De fiets lijkt gemáákt om Chinatown mee te verkennen. Via een georganiseerde fietstocht komt u op plekken waar u anders beslist niet zou komen. Onze reizen eindigen bijna altijd aan het strand, zodat u even de tijd heeft om heerlijk na te genieten van al het moois dat u gezien heeft.

Ontdek Thailand op uw manier

Thailand kunt u met ons bezoeken in een groepsreis of singlereis met Nederlandssprekende reisleider, maar ook enkel met uw eigen reisgezelschap. In dat geval wordt u door onze Thaise chauffeur op de mooiste plekken gebracht. Wilt u naar Thailand met kinderen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij bieden ook georganiseerde familiereizen aan.

Bij ons is het ook mogelijk om Thailand te combineren met buurlanden Maleisië of Cambodja. Genoeg reden dus om nu een vakantie Thailand uit te zoeken! Bent u al eerder in Thailand geweest en op zoek naar een andere Zuidoost-Azië beleving? Denk dan eens aan het verrassende Vietnam.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven