Canada

Canada Reisleider

15-daagse groepsrondreis Wonderschoon West-Canada

Vertrek: 10-09-2016

Elza
14-06-2016 - 18:19 uur
Hallo Nicole. Over deze reis lees ik alleen maar enthousiaste verhalen. Maar bij de reviews en een recent reisverslag is men niet zo te spreken over de boottocht op het Minnewaka Meer. Hij kost CAD 65,- p.p. dus dat is een heel bedrag en is optioneel, je hoeft dus niet mee te gaan. Op die dag is er ook de optionele excursie met de Banff gondel. Is het nu 1 van de 2 of zijn ze beide mogelijk? Is er dan een alternatief voor de boottocht. Verder is onze verlenging in Vancouver officieel en zijn we bezig te kijken wat we daar allemaal kunnen doen. En dan hopen we ook van jouw tips gebruik te maken. Vriendelijke groeten Elza en Petra
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: Fox Reisleider
16-06-2016 - 21:36 uur
Hallo Elza,

Wat leuk dat je deze reis gaat maken. Het is een geweldig mooie reis!
Het is ook erg leuk om de voorbereidingen te treffen voor deze reis.
Daarbij helpen reisverslagen natuurlijk altijd. Maar bedenk wel, dit is de mening van één persoon of één koppel. ik heb gisteren met een groep van 34 personen wederom de boottocht gedaan en iedereen vond het leuk. Het weer was beter en de gids vertelde leuke dingen en verder hebben ze een beer op de wal gezien en arenden gespot. Bij deze reis is dat wel gelukt en bij de andere niet en daardoor is het misschien niet in de smaak gevallen. Ik heb geen idee waarom deze persoon de boottrip niet leuk vond?

In een van de andere reisverslagen kan je ook lezen, dat deze personen het ver-schrik-ke-lijk vonden in Banff! Ik kan je melden: er is zóveel leuks te doen in Banff! Maar dat is de mening van deze personen en die schrijven daar een verslag over. Dat mag en dat kan.
Een paar reizen terug vond 1 koppel de walvistocht niet leuk; we hadden namelijk de zeldzame blauwe vinvis gespot, maar daar kwamen ze niet voor. Ze hadden graag meer orca's gezien en niet deze vinvis. Maar dat is de natuur en daar valt niets over te zeggen.

De gehele reis is schitterend. En er is voor gekozen om op een aantal reizen iets toe te voegen. Dit is geen verplichting en men heeft individueel de keuze om hiervoor te kiezen. Ik zal alle optionele excursies uitleggen, foto's laten zien, foldertjes rondsturen en iedereen de keuze geven om zich aan te melden voor een bepaalde tour. Mocht je niet mee willen gaan met deze boottocht dan kan je bij de koffiecorner wachten tot de groep terug is of een kleine wandeling maken. De boottocht is in de ochtend en de gondel is in de middag. De gondel is sowieso inclusief, ik heb je kaartje al besteld, want dat is een cadautje van Fox voor ons 20-jarig bestaan. Dus het is niet of de ene of de andere. Beiden zitten in het programma. Maar ik kan niet voor je beslissen of je de boottocht moet doen. Wacht het even af tot je daadwerkelijk in het land bent, bekijk de mogelijkheden en maak dan een keuze.

Zo ook voor Vancouver. In Vancouver kom je tijd te kort! Er is zóveel te doen. En ik heb daar zóveel tips voor! Maar wat voor jou leuk is, dat hoeft voor een ander niet interessant te zijn. Ik heb mensen meegenomen naar Grouse Mountain om de grizzly beren daar te zien en die vonden het geweldig. Terwijl er ook anderen waren, die het niet de moeite vonden. Andere meningen zijn fijn om te lezen en te horen, maar maak je eigen keuze. En ik ga je heel veel info geven over wat je kunt doen in Vancouver en dan kan je je eigen weloverwogen keuze maken hoe jij je vrij tijd wilt indelen. Is dat ok? Maak je geen zorgen, we gaan er een geweldig mooie reis van maken!!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven