Canada

Canada Reisleider

Ziplining in Whistler

Annabel
24-03-2017 - 13:57 uur
Hallo reisleiding,

Op 3 juni komen we met een supergezellige singlegroep die kant op en een aantal van ons ziet het wel zitten om op dag 11, de vrije dag in Whistler, te gaan ziplinen.
Nou zie ik dat dit kan bij 2 bedrijven, de voorkeur gaat uit naar Superfly Ziplines. Nou vroeg ik mij af jij daar wellicht wat ervaring mee hebt en of je het aanraadt om vanuit Nederland alvast te reserveren of dat er altijd wel plek is en dat we het bij aankomst in Canada kunnen doen.

Indien we het alvast in Nederland moeten reserveren is dat voor mij geen probleem, klopt het wel dat we die dag helemaal vrij zijn om naar eigen inzicht te plannen?

Alvast bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel in Canada :-)

Gr, Annabel
Er zijn 5 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 5
RE: Fox Reisleider
26-03-2017 - 20:26 uur
Haha, ja, klopt. Ik ben nét terug uit Rio de Janeiro na een 25-daagse Zuid-Amerika reis en ben mijn administratie aan het verwerken en foto's aan het uitzoeken voor mijn gasten. Dus ik zit achter de pc en vandaar dat ik zo snel kan reageren.

Dit soort dingen wat jij wilt doen kan je vrij makkelijk ter plekke nog boeken.
Of gedurende de reis online.
Dan kan je ook nog even kijken wat het weer gaat doen.
Maar zoals je zegt: genoeg keuze daar!!
In ieder geval heel veel plezier.
Ik ben dan wel in het land overigens, want ik mag vanaf mei weer een stuk of 8 reizen door het mooie Canada maken.
Maar toevallig ben ik dan niet de reisleidster van jullie groep...ik ben dan al onderweg.
Geen zorgen, er gaat ongetwijfeld een hele leuke tourleader met jullie mee!!
Het is in ieder geval een meer dan fantastische reis!
Geniet ervan...
Nicole
RE: Annabel
26-03-2017 - 20:12 uur
Wauw dat is snel haha !!

Bedankt, ik wilde eigenlijk idd de combo Sasquatch en Peak 2 Peak doen maar helaas!!
Ik ga er allemaal nog eens goed naar kijken, er is inderdaad zoveel te doen ;-)

Als ik er echt niet uit kom laat ik me gewoon verrassen!

Gr, Annabel
26-03-2017 - 20:07 uur
Hallo Annabel,

Uiteraard ben je te allen tijde vrij om te doen waar je zelf zin in hebt!
Wilde alleen aangeven, dat het bezoeken van de Whistler Mountain én de Blackcomb Mountain ook de moeite waard zijn. Overigens bezoek je een stuk van die bergen ook als je de zipline doet, want je gaat dan ook met de gondel naar boven. Dus pak je twee in één.

En ik snap je punt...
Als die op dat moment nog niet open is dan is dit zeer zeker een goede optie.
Had ik zo snel nog niet gezien.
En inderdaad, dit is ook super tof!
En erg comfortabel.

Denk ook eens aan ATV rijden?
Met de quads door de bergen sjezen?
Ook super tof!
In Whistler kom ik altijd tijd tekort, zoveel leuks te doen!
Succes met zoeken en mocht je nog meer vragen hebben dan weet je me te vinden...
Nicole
RE: Annabel
26-03-2017 - 19:57 uur
Hai Nicole,

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb al vaker geziplind in Costa Rica en Thailand dus ik weet waar ik aan begin :-)

De Sasquatch had ik zelf idd ook gezien maar op de website staat vermeld dat de Sasquatch niet beschikbaar is op die dagen. Vandaar dat mijn oog toen is gevallen op Superfly, wat er qua harnas ook nog eens erg comfortabel uit ziet haha.

Ik neem aan dat ik vrij ben om die dag niet met de groep mee te gaan met de Peak 2 Peak gondola toch?

Gr, Annabel
25-03-2017 - 14:31 uur
Hallo Annabel,

Wat leuk dat je al zo met je voorbereidingen bezig bent! En je bent overduidelijk nu al aan het genieten. Doe je goed!
In Whistler kom je simpelweg tijd te kort.
Maar dat zipilnen is ook erg leuk.
Wij bieden dat echter niet aan als excursie.
Want we hebben de keuze gemaakt om de Peak to Peak Experience te doen en daar ben je al bijna een hele dag mee bezig.
Vergeet ook niet, dat alles pas vanaf 10:00 operationeel is.
Dus de Peak to Peak opent ook om 10:00 en dan ben je de eerste die naar boven gaat.
Boven op de bergen zijn liften, wandelpaden, uitzichten, beren (echt! meeste beren zie je op deze bergen) en je kan genieten van Whistler.

Mocht je dan alsnog de zipline doen?
Dat zou dan nog in de middag kunnen, maar dan wordt het wel krap.
Op de dag van aankomst is het niet mogelijk.

Ikzelf heb ze allemaal uitgeprobeerd en als ik eerlijk ben?
Dan zou ik tóch écht voor de combinatie gaan.
Want er is namelijk een mega vette: de Sasquatch!
En die kan je combineren met een ander pakketje.
Doe niet alleen de Sasquatch.

Dan hangt het ook nog af of je al ooit geziplinet hebt.
Zo ja? Dan kan je de Eagle tour doen.
Vind je het wat enger? Dan doe je de Bear tour.
En dan doe je in de ochtend rond 10:30 (check-in meestal 10:15) een van deze twee tourtjes en aansluitend de Sasquatch om 15:00 (14:45 check-in).

Deze boek ik altijd zelf bij www.ziptrek.com
Helaas mogen wij deze niet aanbieden, omdat ze niet op ons excursieformulier staan.
Hier kan je de verschillen zien:
https://whistler.ziptrek.com/assets/flatsheets/tours-flat-web.pdf

Mocht je nog vragen hebben?
Dan weet je me te vinden.
Veel plezier met het voorbereiden alvast.
Nicole
Terug naar boven