Canada

Canada Reisleider

Branden

Wilma
22-07-2017 - 19:08 uur
Hoe zit het met de branden op deze reisroute West Canada? Of zitten de brandhaarden hier verder vandaan?
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: De FOX Reisleider
24-07-2017 - 14:16 uur
Hallo Wilma,

Bosbranden in Canada zijn veel meer onderdeel van het dagelijks leven dan dat dit bij ons het geval is. In sommige dalen en valleien zal de schade van de brand volgend jaar nog zichtbaar zijn, maar de natuur herstelt zich snel en vergeet bovenal niet dat de provincie Brits-Columbia onvoorstelbaar groot is met ongekend veel natuurlijke bezienswaardigheden. We passen desnoods onze route aan, zodat jullie een onverminderd mooie reiservaring hebben!
RE: Wilma
24-07-2017 - 13:41 uur
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb nog geen reis geboekt. De planning is voor volgend jaar juni. Ik zou het zonde vinden om zo'n mooie reis te maken terwijl de natuur zich nog niet heeft kunnen herstellen. Als we ( mijn zus en ik ) gaan boeken dan zal het de groepsreis West Canada worden.
RE: De FOX Reisleider
24-07-2017 - 11:55 uur
Hallo Wilma,

Allereerst, dank voor je bericht!

De wildfires vinden plaats in Brits-Columbia. Wij hebben dagelijks contact met de lokale autoriteiten en de brandweer, die ons op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. Enkele hotels waren de afgelopen week gesloten, maar vandaag zijn de hotels in Cache Creek, Clinton, Ashcroft en Kamloops weer geopend. De hotels rond Williams Lake, 70 Mile House, 100 Mile House en 108 Mile Ranch zijn nog gesloten. De branden lijken momenteel in grootte af te nemen en wij verwachten dat de brandweer binnen een week alles onder controle heeft.

Mijn collega's op kantoor houden alle boekingen in de gaten, en als een hotel wordt gesloten waar onze reizigers verblijven dan zullen we direct een ander hotel in de regio reserveren.

De enige uitdaging tot zover is geweest dat Wells Gray Provincial Park al enkele dagen gesloten is. Een bezoek aan dit park is inbegrepen in onze privéreizen. Onze groepsreis is niet aangepast als gevolg van de branden.

Ik hoor graag welke reis je bij ons hebt gereserveerd en wanneer je vertrekt, zodat ik je per e-mail kan informeren over de eventuele gevolgen voor je reis.
Terug naar boven