Canada

Canada Reisleider

groepsrondreis West Canada

Saskia
20-08-2017 - 12:29 uur
We willen in 2018 deze reis waarschijnlijk gaan beleven. Is er de mogelijkheidheid om in Whistler de seaplane "tour" te doen en is het de moeite waard?
Er zijn 6 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 6
RE: De FOX Reisleider
24-08-2017 - 16:33 uur
Hallo Saskia,

Op deze vrije dagen kun je zelf bepalen hoe jij je dag wilt indelen. Ik of mijn collega-reisleider kan je uiteraard adviseren over transport naar je activiteit van keuze.

Tot snel in Canada!
RE: Saskia
24-08-2017 - 10:23 uur
Ik heb de seaplane tour ook gevonden in Vancouver, Zowel in Vancouver als Whistler staat er een vrije dag op het programma, dus neem aan dat we eventueel de seaplane tour dan ook op eigen gelegenheid kunnen doen?
22-08-2017 - 15:29 uur
Bedankt voor je reacties/informatie!
22-08-2017 - 15:16 uur
Hallo Saskia,

Ik heb de vliegtuigjes weleens zien vliegen, maar heb het zelf nog niet gedaan. Het klinkt in ieder geval erg gaaf en ik neem het mee in overleg met mijn collega's van kantoor.

In vrijwel alle hotels kun je 's ochtends tegen betaling aanschuiven bij het ontbijtbuffet. Bij het inchecken in het hotel zal ik of mijn collega je informeren over de ontbijtmogelijkheden in de buurt.

Veel (maar niet alle!) kamers beschikken over een klein koelkastje, waardoor je iets kan koelen dat je een dag eerder in de koelkast hebt gekocht.
22-08-2017 - 14:00 uur
Ik kwam het toevallig tegen met orienteren. Whistler seaplane tours - Harbour air. Het lijkt me wel geweldig.
Nog een vraagje, de reizen die ik gemaakt heb met Fox waren oa inclusief ontbijt. Bij deze reis is dat niet. Ik lees in forums terug over ontbijten bij Starbucks of supermarkt. Is er in de hotels geen mogelijkheid om te ontbijten tegen betaling? Ik ben persoonlijk van ontbijten voordat ik de bus in ga. Is er een koelkastje op de kamer, dat je je ontbijt kan koelen als je de dag van te voren in de supermarkt bent geweest.
22-08-2017 - 13:48 uur
Hallo Saskia,

Dank voor je bericht en leuk om te lezen dat je overweegt met ons mee te gaan naar Canada. Dit land zal met zijn ruige natuur ongetwijfeld diepe indruk op je maken!

Wij hebben nog niet eerder vraag gehad naar het tochtje per watervliegtuig in Whistler en hebben (nog) geen samenwerking met een luchtvaartmaatschappij ter plaatse voor deze vluchtjes. Ik neem het wel mee in het overleg met mijn collega's op kantoor en wellicht hebben we in 2018 wél de mogelijkheid.
Terug naar boven