Canada

Canada Reisleider

15-daagse groepsrondreis Wonderschoon West-Canada

Vertrek: 10-09-2016

Elza van Kampen
21-01-2016 - 19:54 uur
Wij gaan misschien boeken voor deze reis en willen verlengen in Vancouver. I.v.m. de vluchtdagen moeten wij 3 nachten bijboeken. Wij zijn moeder en dochter. resp: 78 en 50 jaar.Er zit al Vancouver bij de reis. Is er voldoende te bekijken naast wat we dan al gezien hebben.We hebben een brede interesse. Het moet wel redelijk bereikbaar zijn met openbaar vervoer en lopen.
Alvast bedankt Elza.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: Fox Reisleider
21-01-2016 - 20:05 uur
Hallo Elza & Mama van Elza,

Dit is een héle makkelijke vraag om te beantwoorden! Want ik kan hierop volmondig heel hard: "Ja"! roepen. Er is werkelijk waar zóveel leuks te zien en bezoeken in Vancouver. Echt waar. Ik ben er zelf nu al zó vaak geweest en ik heb nóg niet alles gezien! Uiteraard doen we een zeer uitgebreide citytour en aan de hand van deze tour geef ik je dan tips. Ik zorg dat iedereen precies weet waar alles is, hoe je er komt en wat er te zien is. Dan kan je zelf een weloverwogen keuze maken om dat te bezoeken wat je interessant lijkt. De mensen die de standaard reis boeken zullen moeten kiezen, want zij hebben helaas niet de tijd om extra dingen te bezoeken. Met jullie verlenging erbij, heb je dat dus wel! Dus ik denk dat het echt een hele goeie keuze is, echt!

De stad is een hele praktische stad, goed bewandelbaar en ons hotel ligt in het hartje van het centrum. De bus stopt voor de deur en met de bus kan je overal komen. Ook zijn de taxi's niet al te duur en kan je ook met de watertaxi of de metro (als je verder buiten de stad zou willen).

Een kleine greep uit wat je kunt gaan doen in Vancouver? Waar te beginnen...ik zal een poging wagen.
Een must is Grouse Mountain, Capilano Suspension Bridge Park, fietsen door de stad, bezoek aan de Fly-over, Stanley Park, Anthropologisch museum, Vancouver Aquarium, The Vancouver Art Gallery Museum, VanDusen botanische tuin, watervliegtuigje over de stad, Sience World, sportwedstrijd in BC Place Stadium, en natuurlijk niet te vergeten: shoppen!!

Heel veel plezier van deze mooie reis en van deze prachtige stad en hopelijk ben ik degene die jullie ter plekke nog meer tips mag geven!
Groetjes,
Nicole
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven