Canada

Canada Reisleider

15-daagse groepsrondreis Wonderschoon West-Canada

Vertrek: 10-09-2016

Elza
06-08-2016 - 22:10 uur
Hallo Nicole,wij komen in september naar Canada. De vraag is: Hoe laat komen we normaal gesproken aan in de hotels op de dagen voorafgaande aan een vrije dag in die plaats.B.v. Banff. Kun je dan 's avonds de wildwandeling doen (ongeveer 17.30 uur start) of naar de hotsprings die zijn langer open. We hebben een vrije dag in Banff. Victoria en Whistler. We zijn aan het zoeken wat er in die plaatsen ook 's avonds te doen is. Een punt is ook de ligging van de hotels t.o.v. de bezienswaardigheden. Alvast bedankt. Elza.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: Fox Reisleider
07-08-2016 - 16:44 uur
Hallo Elza,

Ik kan hier in feite vrij kort over zijn: bij alle drie de locaties is het geen optie meer om die avond nog iets te ondernemen. Ik kan nu niet in details treden m.b.t. aankomsttijden, want dat is weersafhankelijk, te-spotten-dieren-afhankelijk, reserveringsafhankelijk en groepsafhankelijk. Maar in Banff ga ik je zo veel mogelijk laten zien als mogelijk is en verwacht ik rond 18:00/18:30 in het hotel te zijn. In Victoria zijn we afhankelijk van de besproken ferry naar Vancouver Island, maar reken daar ook op 18:00. En in Whistler zal het ook rond 18:15 zijn.

Maar ik geef je overal genoeg mogelijkheden om alsnog leuke dingen te doen. Deze vraag is zeer gedetailleerd en ik zou zeggen: wacht tot je in het land bent. Want ik ga je altijd in de bus informatie over de te bezoeken plaatsen geven. Dan stuur ik allerlei foldertjes rond, zodat je ook kunt zien waar ik het over heb. Dan bezoeken we de plaatsen en bekijken de hoogtepunten. En daarna heb je vrije tijd in deze plaatsen. Dan ben je optimaal geïnformeerd, heb je de hoogtepunten reeds gezien en heb je een vrije dag om die dingen nog te bekijken die je zou willen doen.

In Banff heb je een gehele dag vrij om te gaan hiken. Ook hier geef ik je diverse opties voor verschillende wandelroutes. In Victoria hebben we in de ochtend onze walvistocht en ben je 's middags vrij om te gaan lunchen, shoppen, wandelen of het museum te bezoeken. En in Whistler staat onze Peak to Peak op het programma met de meeste kans op black bears! Maar ook hier heb je meer dan genoeg keuze om te kunnen wandelen.

Ik geef je overal meerdere wandelmogelijkheden. Voor beginnende wandelaars, meer gevorderde wandelaars en zeer ervaren wandelaars. En ook voor mensen die totaal niet willen wandelen? Ook voor deze gasten heb ik overal leuke ideeën en opties. Verder kan ik heel simpel zijn over het 's avonds wandelen: zodra de zon onder gaat is het absoluut af te raden om er nog op uit te trekken! Dit is dan te gevaarlijk.
Hopelijk heb ik je hiermee enigszins op weg kunnen helpen?
En laat het over je heen komen.
Tot september!!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven