Canada

Canada Reisleider

15-daagse single groepsreis West-Canada

Vertrek: 20-05-2017

Chris
10-02-2017 - 13:51 uur
Wat is het beste om in de vakantie aan te doen in Canada 20-05-2017
Wandelschoenen. ? Trekkingschoenen ? Type. A. Of. B ?
Sportschoenen gaan in ieder geval mee
Bvd voor het advies. Gr Chris
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: Fox Reisleider
07-04-2017 - 02:54 uur
Hallo Rob,

Leuk om te lezen dat je deze reis gaat maken!
Enne, leuk dat je die datum hebt gekozen...want dan ben ik je reisleidster!!
Ik ben dan al even bezig in dit mooie land, dus ik wacht jullie op in Vancouver op het vliegveld!!

Dan even naar je vragen.
Er is in alle hotels internet.
Maar in sommige hotels tegen betaling.
En in Vancouver alleen in de lobby.
Tenzij je ook voor de kamer wilt betalen.

Voor wat betreft de stroom en de stekker is er in Canada 120 Volt en de frequentie is 60Hz.
Je zou dus een omvormer kunnen gebruiken. Maar dat is niet nodig, want ook met 120V wordt alles opgeladen; het duurt alleen iets langer.
Je hebt echter wel een reisstekker nodig.
Er worden twee stopcontacten gebruikt, type A en B (bij stopcontacten snap ik A en B; bij schoenen niet echt??), wat in feite wil zeggen dat je een platte stekker als opzetstukje nodig hebt.
Die losse kleine stukjes kosten amper iets.
Een wereldstekker is ook altijd prima.

Veel plezier met je voorbereidingen en tot in Canada!
Nicole
RE: R.P.Brandon
06-04-2017 - 23:42 uur
Hai Nicole
Na enkele mooie FOX reizen naar de Vereingde Staten en Zuid Afrika sta ik geboekt voor de reis naar West Canada van 20 mei. Een vraag over schoenen is al beantwoord. Nog een vraag: Is er overal wifi verbinding en wat voor verloopstekker heb ik nodig?
Tot ziens in Canada
Rob Brandon
RE: Fox Reisleider
11-02-2017 - 01:22 uur
Hallo Chris,

Wat leuk dat je deze reis geboekt hebt!
En sterker nog: ik mag ook mee met deze reis!?
Want ik ben jullie reisleidster op deze single reis.
Zin in...
Ik zit dan al in het land, dus ik vang jullie in Vancouver op het vliegveld op!!

Maar even naar je vraag.
Wat voor schoenen?
Eigenlijk kan ik daar heel kort over zijn: in feite kom je met twee paar schoenen prima de reis door!
Eén paar voor het hiken, de wandeltochten, de icefield, etc. Gewoon stevigere schoenen met profiel zeg maar. Heb je bergschoenen dan is dat prima, gewoon waar je het meeste en het beste en vooral het fijnste mee kunt lopen. Maar ga vooral geen uitgebreide bergschoenen aanschaffen als je ze nog niet hebt. Nergens voor nodig en dan zijn ze ook nog niet ingelopen!

En dan neem je nog een paar gewone gymschoenen mee voor de wat langere reisdagen. Waar je comfortabel mee in de bus zit. En waar je je lekker bij voelt. Dat kunnen sneakers, teva's, tennischoenen, dat idee zijn.

Enne, mocht je dan ook nog een avondje de beentjes van de vloer willen gooien? Dan is een dagelijkse schoen altijd prima haha. Meer heb je niet nodig.
Tot snel!!
Geniet van je voorbereidingen...
Nicole
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven