Canada

Canada Groepsreizen

Excursie info en kosten

Marjan van Eijk
14-05-2016 - 22:43 uur
Ik zie dat er mogelijkheden zijn om excursies op deze reis e boeken.
Welke zijn en dat en wat is de moeite waard?
Dan kan ik er rekening mee houden.
En kan ik het met creditcard betalen?
Marjan
Er zijn 7 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 7
RE: Wilma
08-06-2017 - 19:23 uur
Dank je wel Nicole voor je snelle reactie. Ik had deze post al geplaatst alvorens verder te kijken bij de discussies. Ik ben er al vroeg bij, bij het voorbereiden van de reis naar Canada. Ben pas terug uit Maleisië en de planning is dat we ( mijn zus en ik ) volgend mei of juni naar Canada gaan. Hopelijk dat de reis van Oost naar West Canada dan weer aangeboden wordt. Dat was vorig jaar wel het geval.... Heb er nu al zin in :-)
RE: Fox Reisleiding
08-06-2017 - 16:39 uur
Hallo Wilma,

Ik als reisleiding van Fox ben niet bevoegd om deze excursie aan te bieden. Geen enkele collega van me mag je dit aanbieden. Mocht je gedurende de reis op eigen gelegenheid dingen willen ondernemen dan is dit voor eigen risico. Wij hebben geen bevoegdheid iets buiten onze goedgekeurde excursielijst aan te kunnen bieden. Mocht er tijd zijn dan ben je altijd vrij om je eigen tijd in te delen uiteraard. De excursies die wij je mogen aanbieden kan je terugvinden via deze link: https://www.fox.nl/canada/single-reizen/15-daagse-single-groepsreis-west-canada/extras en dan bij de optionele excursies kijken.
Veel plezier en fijne vakantie!
Nicole
RE: Wilma
08-06-2017 - 16:00 uur
Vraagje...
Is er ook tijd om in Whistler de superflyziplines te doen? Zo ja, is het lastig om dat te regelen?
RE: jolanda
11-07-2016 - 17:18 uur
Hallo Nicole,

Heel hartelijk bedankt voor de snelle reactie. Je beantwoordt hiermee uitvoerig mijn vragen.
Tot ziens in Canada!!

Jolanda
RE: Fox Reisleider
11-07-2016 - 16:53 uur
Hallo Jolanda,

Yep, het komt nu dichterbij hè? Dan begin je aan een hele mooie reis.
En erg goed ook om te zien, dat je je goed voorbereid!
Even de antwoorden op je vragen:

Het is in Canada inderdaad niet mogelijk om de te boeken excursies met je creditcard te betalen.
Je kan het alleen cash betalen. Je kan overal pinnen, je kan het vooraf in Nederland reeds reserveren en meenemen of je neemt Euro's mee. Deze opties zijn mogelijk. Je kan in Euro's en Canadese Dollars betalen.
Wanneer je dit betaalt? De fooienpot innen we op dag 1 bij aankomst direct en dat is 50 Euro of 75 Canadese dollars per persoon.
De dag erna zullen de excursies uitgelegd worden, zodat je er over na kunt denken, ik stuur diverse folders en brochures rond, ik kom voor vragen door de bus en laat het dan inzinken bij de mensen, zodat ze een weloverwogen beslissing kunnen maken. Dan kom ik allereerst door de bus om alleen te noteren wie wat wil doen. En de betaling voor deze excursies doen we later die dag of de dag erna, afhankelijk van de pinmogelijkheden.

In ieder hotel is internet aanwezig en in de meeste hotels is dit ook gratis. In het hotel in Vancouver is het gratis, maar alleen in de lobby, niet op je kamer. Mocht je het ook op de kamer willen dan is het iets van 9,95 plus tax per dag. In het hotel in The Crossing is het niet gratis en daar kost het 9,95 plus tax, maar een dagje zonder internet is niet zo'n ramp denk ik, de omgeving is té mooi om te internetten. In alle andere hotels is het internet gratis en ook op de kamers aanwezig!

Hopelijk beantwoord dit al je vragen een beetje?
Tot snel.
Nicole
RE: Jolanda
11-07-2016 - 16:38 uur
Het vertrek komt gelukkig steeds dichterbij en wij hebben heel veel zin in de rondreis.
Wij zouden graag van Nicole informatie ontvangen over de volgende zaken.
Als ik het goed begrijp dienen de excursies contant te worden afgerekend of kan het ook met je bankkaart (creditcard is niet mogelijk). Op welk tijdstip dient dit te gebeuren, oftewel is het verstandig hiervoor geld mee te nemen.
Een andere vraag die wij hebben is hoe het met de WiFi in de hotels staat. Is de WiFi ook op de kamer en zijn er kosten aan verbonden?
Jolanda
RE: Fox Reisleider
15-05-2016 - 06:05 uur
Hallo Marjan!

Wat leuk dat je deze reis gaat maken! Het is écht een meer dan geweldige reis met veel moois te zien. Het klopt inderdaad, dat er ook op deze rondreis extra mogelijkheden zijn. Dit zijn allemaal toevoegingen aan het programma. Ik werk hier nu al jaren en kan met zekerheid zeggen, dat alle genoemde tourtjes de moeite waard zijn. De excursielijst voor het komende jaar is ook ingekort en alleen de leukste, mooiste en ‘must-see’-tourtjes worden nu nog aangeboden.

Op de site van Fox bij de gekozen reis kan je onder het kopje “Extra”, de geboden excursies reeds bekijken en doorlezen. Dat staat op deze pagina bij ‘Optionele Excursies’:
https://www.fox.nl/canada/rondreizen/15-daagse-groepsrondreis-wonderschoon-west-canada/extras
Houd er rekening mee, dat er gedurende het seizoen eventuele wijzigingen kunnen plaats vinden en dat de tour ter plekke gewijzigd kan worden, afhankelijk van hoeveel passagiers er mee gaan, de geboden mogelijkheden en eventuele wijzigingen van de providers.

Zoals jullie op onze site kunnen zien, bestaan we dit jaar 20 jaar en omdat te vieren, krijg je een van de excursies cadeau van Fox. Bij de West-Canada reis is dat de Banff Gondela tour ter waarde van 45 dollar. Erg leuke excursie!
Mocht je besluiten om de hoogtepunten te zien en de tourtjes te doen, die ik zou aanbevelen? Dan kom je uit op een totaalbedrag van 420 Canadese Dollar. Dit mag ook in Euro’s betaald worden en dan kom je op 300 Euro per persoon. Je mag in Dollars betalen of in Euro’s, beiden is mogelijk. Betaling met de creditcard is voor de excursies niet mogelijk.

Mocht je een van de West-Canada reizen besluiten te boeken dan zijn dat de bijkomende kosten voor de tourtjes. Er komt dan nog 50 Euro of 75 dollar per persoon voor de fooienpot bij. Dit zal de tourleader bij aankomst innen. Ook is het dan de bedoeling dat er enkele formulieren uitgelegd worden en ondertekend worden, maar ook dit wordt geheel uitgelegd door de tourleader. Wij bieden alleen tourtjes aan, die wij de moeite vinden en buiten onze excursielijst bieden wij geen enkele andere tours aan. Maar ik kan je vertellen, dat is ook niet nodig. Met het geboden programma en deze extra opties zie je echt alle hoogtepunten in de Rocky Mountains en West-Canada.

Hopelijk is mijn uitleg duidelijk genoeg en mochten er dan nog vragen zijn dan mag je me altijd vragen stellen. En wie weet zien we elkaar dan later in het Wonderschone Canada!

Groeten,
Nicole

Rondreis Canada - Maak een groepsreis door het land van de wonderschone landschappen

Een rondreis in Canada staat bij veel mensen op het verlanglijstje, en dat is natuurlijk niet voor niets. Canada is een land vol wonderschone natuur in de nationale parken én daarbuiten. Iedereen kent natuurlijk de bekende Niagara-Watervallen, maar het Banff National Park is ook waaninnig qua natuur, en misschien komt u hier wel een Grizzlybeer tegen! Beleef het allemaal tijdens een Canada rondreis. 

Een rondreis in West-Canada

Beleef de hoogtepunten van het wonderschone Canada bijvoorbeeld tijdens een rondreis door West-Canada. Wij nemen u mee naar alle hoogtepunten, inclusief een verblijf op Vancouver Island. Van een route dwars door de bekende Rocky Mountains tot het bekijken van de orka's tijdens een optionele walvisexcursie. West-Canada heeft zoveel moois te bieden! En wij zorgen ervoor dat u tijdens de groepsrondreis in Canada goed kunt bijkomen in comfortabele drie- en viersterrenhotels.

Ontdek Vancouver

De stad Vancouver mag zeker niet ontbreken tijdens een groepsreis in Canada. Het is heerlijk om door deze stad te fietsen of wandelen. Een tip in Vancouver is de spannende Suspension Bridge, een hangtouwbrug die op een hoogte van 70 meter over de Capilano River hangt. Een andere tip in deze stad is een bezoek aan Chinatown en het sfeervolle Gastown, met de beroemde stoomklok. Tijdens een Canada rondreis zullen we ook per ferry naar Vancouver Island gaan en daar overnachten. Misschien spot u daar vanuit de ferry wel dolfijnen, orka's of walvissen!

Combinatiereis Oost-Canada & Verenigde Staten

Wilt u niet alleen de Niagara-Watervallen in Canada, maar ook het oostelijke gedeelte van de Verengde staten meepikken tijdens een rondreis? Kies dan voor de rondreis Oost-Amerika Canada & Verenigde Staten. Onze reisleiders laten de hoogtepunten van beide gedeeltes zien met zowel historische steden als prachtige natuur.

Ontdek met ons de adembenemende natuur in Canada

Ontdek samen met ons de prachtige landschappen waar Canada om bekend staat. Wij nemen u tijdens een rondreis in Canada mee naar de mooiste plekjes. Wil u liever op eigen gelegenheid een rondreis maken? Kies dan voor een fly-drive in Canada. Wij regelen dan de vluchten, de huurauto en de hotels. Wacht dus niet langer en boek een reis in het mooie Canada!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven