Canada

Canada Singlereizen

15-daagse single groepsreis West-Canada (vanaf 2017)

Vertrek: 20-05-2017

Monique
01-09-2016 - 19:37 uur
Hoi
Mijn naam is Monique (45) en ik heb zojuist geboekt voor deze reis. Het duurt nog even, maar heb er veel zin in! Dit wordt nu mijn 5e fox reis!

Groetjes,

Monique
Er zijn 30 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Wilmy
19-04-2017 - 13:19 uur
Toeveogen aan Facebookgroep

Medereizigers van de Canadareis die op 20 mei vertrekt: als je wilt worden toegevoegd aan de Facebookgroep, stuur me dan je mailadres (zodat ik je via facebook kan uitnodigen voor de groep) of stuur me een vriendschapsverzoek (zodat ik je als fb-vriend kan toevoegen). Dat zijn de enige twee mogelijkheden die Facebook biedt ;-)
RE: Anita Hendriks
18-04-2017 - 21:41 uur
Hoi Wilma,

Je kunt mij toevoegen. Ik ga ook mee met de reis van 20 Mei.
RE: Monique
01-02-2017 - 20:01 uur
Hoi allemaal,

Even een berichtje voor de reisgenoten, die mee gaan met deze reis en die geen Facebook hebben of nog niet lid zijn van de Facebook groep. (Om je aan te melden voor deze Facebook groep, kun je Wilmy een persoonlijk berichtje sturen via het forum. Zij zal je dan toevoegen aan onze Facebook groep.) Het lijkt mij en ook de andere reisgenoten, die lid zijn van onze Facebook groep leuk om van te voren ergens centraal in Nederland met elkaar af te spreken en alvast kennis te maken. Bijv in Utrecht. Ik heb op de Facebook groep een poll aangemaakt en daarbij de volgende datums voorgesteld: 8, 15, 22 of 29 april. Indien je erbij wilt zijn laat dan even weten via dit forum welke datum jou voorkeur heeft. Ben je al lid van de Facebook groep, dan kun je het via de poll laten weten.

Mij lijkt het leuk om bijvoorbeeld te gaan bowlen en daarna ergens een hapje te eten, maar als je andere suggesties hebt is dit ook prima. Alle ideeën zijn welkom!

Groetjes,
Monique
RE: john
22-01-2017 - 13:36 uur
@ Nicole dank je wel voor je reactie, ok dan zie ik dat wel tijdens de reis ik laat het over me heen komen. Tot dan.
RE: Fox Reisleider
22-01-2017 - 13:14 uur
@John: Je kan altijd en overal met een helicopter vliegen als je dat wilt. Zelfs nu boven je eigen woonplaats. Het is alleen geen bekende attractie in deze reis. Een watervliegtuigje wel. En als je dat laatste wilt dan kan je dat ter plekke boeken. Alleen of met meerdere. Als excursie kan en mag ik het niet aanbieden vanuit Fox. Het staat namelijk niet in de excursielijst. Alleen de geboden excursies kan ik als groep uitvoeren en die zijn stuk voor stuk de moeite waard. Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat je het niet kunt doen. Die informatie volgt gedurende de reis, ok? Laat het over je heen komen en tijdens de reis wordt het wel duidelijk. Tot dan!
RE: john
22-01-2017 - 13:05 uur
@ Nicole, Een watervliegtuigje vind ik ook leuk maar met een helikopter vliegen vind ik nog leuker. Ik wist niet dat een rondvlucht met een helikopter in Canada niet kon. Maar een rondvlucht met een watervliegtuig lijkt me ook heel leuk om mee te maken. Iets voor mezelf om te regelen voor de vrije dagen of misschien samen met anderen die dit ook leuk vinden?

Helaas heb ik geen Facebook.
RE: Ria
22-01-2017 - 09:45 uur
Voeg mij maar toe Wilmy
21-01-2017 - 22:11 uur
@John:
Hoezo zou je dat willen doen? Met een helicopter vliegen? Heb je daar specifiek iets over gelezen? Gedurende deze reis is er niet echt de mogelijkheid om dat te doen. Wat wél een optie zou zijn en zeker de moeite waard? Dat is vliegen met een watervliegtuigje! Dat heb ik zelf ook gedaan over Vancouver en dat is meer dan fantastisch. Het is echter geen optionele excursie. Het is iets wat je in je vrije tijd zelf kunt uitvoeren in Vancouver op je vrije dag(en). Ook in Victoria is dit een mogelijkheid. Maar met een helicopter? Dat zou ik op een andere reis uitvoeren...
21-01-2017 - 21:51 uur
Omdat dit forum openbaar is heb ik een besloten Facebookgroep aangemaakt voor de Canadareis van mei 2017. Wie het leuk vindt om vooraf wat reiservaringen, tips etc. uit te wisselen en elkaar een beetje te leren kennen: stuur een berichtje en ik voeg je toe aan de groep.
RE: John
21-01-2017 - 20:28 uur
Ik heb deze reis ook geboekt maar zonder verlenging dit is mijn 2e reis bij fox.
@Nicole ik zou graag tijdens de reis een helikopter vlucht doen maar ik vind het moeilijk om iets er over te vinden op internet?

Voor de wandelingen meld ik me graag aan ik wandel meestal tussen de 15 en 20 km in Nederland.

Het lijkt me een super mooie reis om mee te maken was het maar 20 mei.

Groet John
RE: Frits
19-01-2017 - 14:03 uur
Ben benieuwd. Zijn er nog deelnemers die een verlenging hebben geboekt? Ik heb nog drie dagen extra gereserveerd.
17-01-2017 - 01:18 uur
Reactie 1/2:

Kijk Ria, dát is de instelling! We gaan er zeer zeker een mooie reis van maken!?
Hoe ik daar zo zeker van kan zijn?
Omdat ik de grote eer en vooral het genoegen heb om deze reis te mogen begeleiden!!
Ik ga jullie reisleidster zijn op deze fantastische trip!

Ik zie dat er nog een aantal twijfelaartjes zijn...
En ik weet niet of die inmiddels contact met onze helpdesk hebben opgenomen of dat ze misschien op de vakantiebeurs zijn geweest?
Maar ik kan iedereen geruststellen: als er één reis een rustig tempo heeft?
Dan is het deze reis wel!

Je maakt het zo inspannend zoals je zelf wilt.
En zoals eerder ook gezegd wordt, er zitten echt wel langere reisdagen tussen. Maar het vertrek valt in Canada in de ochtend reuze mee! Vertrek om 08:00, vertrek om 09:00, daar moet je aan denken.
Tussendoor een fotostop, wandelstop, koffiestop, lunchpauze, berenstop, elandstop, hertenstop, etc.

Er zit ook behoorlijk wat vrije tijd in dit programma en daarom kiezen veel mensen ook voor deze reis. Hoe je dat invult? Dat bepaal jezelf. Uiteraard ga ik je daar een heleboel goeie tips voor geven! Voor iedereen is er wat wils, écht waar! Ik heb zelf álle hiking trails in alle gebieden mogen doen, dus ik weet wat een mooie wandeling voor de gevorderde wandelaar is, maar ook voor mensen die wat minder goed ter been zijn, die kan ik dan een alternatieve en kortere route aanbieden, maar niet minder mooi.

Het voordeel van zo'n single reis is ook, dat je als groep gaat en niets moet. Jij bepaalt. Ik stel dingen voor, vraag wie er bv in Banff om 09:00 wil gaan wandelen en wie zich daar bij aan wil sluiten die is van harte welkom. Leeftijd wil in deze reis écht niets zeggen. In geen enkele reis overigens, want ook daarin hebben ze hieronder gelijk: je bent zo oud als je je voelt. Ik heb mensen van 16 en van 87 in de groepen gehad.
17-01-2017 - 01:17 uur
Vervolg reactie tourleader Nicole: 2/2
We gaan er écht een meer dan geweldige reis van maken!
Ik heb er altijd weer enorm veel zin in, omdat ik ook nooit vooraf weet wat we gaan zien.
Ja, natuurlijk weet ik dat wel qua route, maar qua natuurschoon?
Lieve, lieve mensen, jullie weten nog niet half hoe mega gaaf het gaat worden!
Dus fasten your seatbelts en ik zie jullie de 20e in Vancouver!!
Want ik wacht jullie daar op het vliegveld op met een grote, big smile!!
Veel plezier met de voorbereidingen en als er vragen zijn?
Je weet me te vinden.
Saluutjes,
Nicole van den Broek
RE: Chris
17-01-2017 - 00:56 uur
Hallo beste mensen, ik kan mijn droom waarmaken na jaren geleden drie weken door de westkust van Amerika een tour gedaan te hebben
En nu een tour door de Westkust van Canada, geweldig en hoop ik met een leuke groep mensen!!
Gr Chris leeftijd 74 jaar jong!!!
03-01-2017 - 20:28 uur
Leuk dat de reis volloopt. Wij gaan er met zijn allen een mooie trip van maken. Toch?
RE: Regine
03-01-2017 - 18:59 uur
Hallo,
Ik heb ook geboekt voor deze reis. Lijkt me een super mooie reis.

Hartelijke groet,
Regine
RE: Rikie
20-12-2016 - 22:01 uur
Hallo, ik heb ook net deze geweldige reis geboekt. Heb er veel zin in.
Groet Rikie (63).
RE: Annet
17-12-2016 - 17:29 uur
Hallo,

Het lijkt mij een erg mooie reis en ik heb hem net geboekt.

Groeten Annet (27)
RE: Rikie
16-12-2016 - 20:53 uur
Heb nog niet eerder een reis van Fox geboekt. Deze reis lijkt me erg mooi!
Denk dat ik ga boeken..
RE: Frits
06-12-2016 - 11:57 uur
Heb me zojuist opgegeven voor deze reis. Mijn naam is Frits, 63 jaar, en dit wordt mijn derde reis met Fox. De vorige twee waren fantastisch.
RE: V
04-12-2016 - 15:31 uur
@Twijfelaar: ik denk dat je wel een behoorlijke conditie moet hebben. Rondreizen is op zich al redelijk inspannend, wandelingen onderweg idem. Zou dat niet onderschatten - niets zo vervelend als steeds achter te moeten blijven. Fox zal naar ik aanneem wel een indicatie van de zwaarte kunnen geven (hoewel tegen een groepsgenoot voor VS-reis gezegd werd 'dat kan prima' en op de plaats van bestemming het tegendeel bleek. Vervelend voor deelnemer maar ook voor rest van de groep...)
04-12-2016 - 11:38 uur
Ik ben ook nog nooit in Canada geweest, maar heb wel mensen gesproken en die zeggen dat het er fantastisch is.
RE: Cilia
04-12-2016 - 10:21 uur
Lijkt me een geweldige reis maar twijfel nog.
Denk dat ik naar de vakantie beurs ga misschien dat er dan wat meer over verteld kan worden.
Groetjes
Cilia
RE: Twijfelaar
25-11-2016 - 05:28 uur
Hoi, Ik wil graag deze reis ook doen maar heb nog wat twijfels. Moet je voor deze reis actief en in goede conditie zijn? Daarnaast heb ik nooit een groepsreis gedaan? Hoe weet ik of dit geschikt is voor mij?
RE: Marijke
24-11-2016 - 16:02 uur
Leuk! Ik zou ook wel mee willen, maar financieel zit het er even nog niet in. Ik ben mezelf al wel vast goed aan het inlezen. De website opvakantienaarcanada.nl is een echte aanrader! Die staat boordevol tips.
29-09-2016 - 19:30 uur
De boeking is rond. Wij hebben met z'n tweeen deze reis geboekt, wij zijn 2 dames van 66 jaar. En we hebben er veel zin in om met jullie deze reis te maken. We gaan eerst nog een hele lange winterslaap doen.
RE: Monique
20-09-2016 - 19:47 uur
Leeftijd maakt niet zoveel uit. Het gaat er meer om hoe vitaal je zelf bent met dit soort reizen! Het is vaak rond 7:45 bij de bus verzamelen, om 8 uur vertrekken en dan een poos in de bus tot de volgende stop! Het zijn vaak lange bus ritten voordat je op de plek van bestemming bent.
20-09-2016 - 19:32 uur
Leeftijd zegt denk ik niet zo veel... je hebt vitale 80-ers en niet vooruit te branden 20ers ;-)
(denk dat Fox je wel kan vertellen of dit al dan niet geschikt voor je is?)
20-09-2016 - 19:08 uur
Is deze reis geschikt voor een 66 jarige?
11-09-2016 - 17:25 uur
Ben nooit zo'n vroegboeker maar kon nèt niet meer mee met de reizen in september. Dus nu toch maar een keer ruim van tevoren geboekt :-)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven