Mystiek en symboliek

China

China Singlereizen

14-daagse single groepsreis Keizerlijk China

Vertrek: 24-04-2018

Rene
10-01-2018 - 18:36 uur
Beste medereizigers.

Ik heb deze reis zojuist geboekt.
En heb er nu al erg veel zin in en lijk me leuk om via deze weg al mensen te ontmoeten.
En als er belang bij is kunnen we een facebook pagina open voor mensen die mee gaan met de reis.
zo heb je al een gezicht bij mensen die mee gaan en voor leuke contacten.

Groetjes Rene,
Er zijn 24 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 24
RE: Jozien
23-04-2018 - 13:35 uur
Hallo Mariëtte,

Leuk dat je ook gaat. Je mag je telefoonnummer doorgeven aan Dirk. Dit kan door op het envelopje naast zijn naam te klikken bij een bericht van hem hieronder.
WhatsApp werkt niet daar maar we maken ook een WeChat groepsapp aan.

Groeten en to in Beeing!
Jozien
RE: Mariëtte
23-04-2018 - 13:08 uur
Hallo medereizigers,
Morgen vertrekken we. Ik ga echter met een andere vlucht, en kom ongeveer een uurtje later aan. Ik zou graag ook in de groepsapp opgenomen worden. Dan kan ik in Beijing contact met jullie opnemen (eerder kan natuurlijk ook). Aan wie kan ik mijn tel doorgeven?
Groetjes Mariëtte
RE: Michelle
07-04-2018 - 19:18 uur
Heyy allemaal, ook ik heb geboekt voor deze reis. Ik zal mijn nummer naar Dirk toe mailen voor de groepsapp. Alvast bedankt Dirk!

Groet,
Michelle
RE: Michelle
07-04-2018 - 19:18 uur
Heyy allemaal, ook ik heb geboekt voor deze reis. Ik zal mijn nummer naar Dirk toe mailen voor de groepsapp. Alvast bedankt Dirk ;-)

Groet,
Michelle
RE: Moniek
21-03-2018 - 10:58 uur
Hi! Ik heb vandaag ook een bevestiging gekregen dat de reis voor mij geboekt is!

Het is voor mij de eerste keer dat ik met een singlereis mee ga, dus ik ben heel erg benieuwd.

Kunnen jullie mij ook toevoegen in de groepsapp?
RE: Reen
20-03-2018 - 22:31 uur
Hoi allemaal, ik heb deze reis ook geboekt! Zou ik ook in de groepsapp mogen? :) groetjes
RE: Anne
01-03-2018 - 14:01 uur
Hallo medereizigers,
Leuk om vooraf al contact te hebben. Ik heb ook geboekt en kan ook niet wachten. Het wordt mijn eerste single-groepsreis.
Tot gauw
RE: Dirk
22-02-2018 - 08:59 uur
Dag Marlies,

Leuk dat je ook in de app erbij wilt! ik beheer die groep. Als je mij jouw 06-nummer stuurt dan voeg ik je toe.
RE: Marlies
22-02-2018 - 08:49 uur
hoi hoi wie van de groep kan mij evt aan een app groep toevoegen??
22-02-2018 - 05:44 uur
hoi allemaal.
Mijn naam is Marlies en heb ook onlangs deze reis geboekt.
Super veel zin in en ook al erg leuk om op deze manier de groep te leren kennen.
Groeten Marlies
22-02-2018 - 05:44 uur
hoi allemaal.
Super veel zin in en ook al erg leuk om op deze manier de groep te leren kennen.
Groeten Marlies
22-02-2018 - 05:43 uur
hoi allemaal.
Groeten Marlies
12-02-2018 - 17:12 uur
Dag Tanja,

Het klopt dat ik een whatsapp-groep heb aangemaakt. Wil je mij jouw nummer mailen? Ik kon geen persoonlijke mail sturen omdat je hier geen reactie geplaatst hebt. ;-)

Groet,

Dirk
RE: Tim
10-02-2018 - 15:34 uur
Hoi Allemaal,

Heb deze reis afgelopen week ook geboekt! Leuk om te zien dat het een al zo'n grote groep is. Zal me ook even aanmelden bij de fb groep. Wordt een mooie reis!!

Groeten,
Tim
RE: Tim
10-02-2018 - 15:34 uur
Hoi Allemaal,

Heb deze reis afgelopen week ook geboekt! Leuk om te zien dat het een al zo'n grote groep is. Zal me ook even aanmelden bij de fb groep. Wordt een mooie reis!!

Groeten,
Tim
RE: Dominique
30-01-2018 - 07:36 uur
Hi medereizigers!

Ook mijn boeking is inmiddels definitief bevestigd :)
Voor mij wordt het de eerste keer China (+eerste keer single groepsreis) en ik heb er heel veel zin in!

Grt Dominique

RE: Jolanda
27-01-2018 - 15:35 uur
Zag dat de teller al op 13 reisgenoten staat. Begint een mooie groep te worden.
Dirk, ik stuur je zo een bericht voor het toevoegen aan de whatsapp groep
Gr. Jolanda
23-01-2018 - 19:40 uur
Hai,

Het bevalt mij erg goed, reizen met Fox. Heb me inmiddels aangemeld op Facebook en Dirk een berichtje gedaan.

Groeten,
Jozien
RE: Rene
23-01-2018 - 19:16 uur
hoi Dirk en Jozien.

Leuk dat jullie ook mee gaan.
En word al een mooi gezellige groep.

whats app vind ik prima en dirk ik zal je een pb sturen.
En heb zelf een facebook pagina gemaakt voor mensen die het leuk vinden.
https://www.facebook.com/groups/473580126369421/

Jozien dus jij heb ook al veel gezien dat het je 6e reis word.
dit word voor mij 3e groeps reis.

Groetjes Rene
23-01-2018 - 18:11 uur
Een whatsappgroep vind ik veel beter! Als jullie mij jullie naam en telefoonnummer rechtstreeks mailen dan maak ik die groep aan.

Leuk dat de reisgroep lekker groeit!
23-01-2018 - 18:05 uur
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ook deze reis geboekt en ga dus met jullie mee naar China (als de boeking akkoord is uiteraard, maar daar ga ik even vanuit). Zag dat er al 8 mensen definitief geboekt staan dus het aantal groeit.

Het wordt voor mij de 6e single reis met Fox en heb er weer zin in. Ik vind een Facebook pagina wel leuk, we kunnen ook een whats app groep maken om alvast kennis te maken.

Groeten,
Jozien
21-01-2018 - 11:40 uur
Dag René en Jolanda,

Leuk om vooraf al contact te hebben. Ik heb ook geboekt en kan ook niet wachten. Het wordt mijn eerste groepsreis. Spannend!

Facebook gebruik ik overigens niet meer dus daar een pagina maken voegt voor mij niks toe.
RE: Rene
21-01-2018 - 10:27 uur
Hoi Jolanda.

Leuk om te lezen dat je ook gezellig mee gaat na China.
het word vast een mooie reis weer en ik heb ook enorm veel zin in.

tot april!!!

Gr Rene
RE: Jolanda
15-01-2018 - 20:47 uur
Ik heb ook geboekt. Heb er zin in en kan niet wachten tot april!!
Terug naar boven