Mystiek en symboliek

China

China Singlereizen

14-daagse single groepsreis Keizerlijk China

Vertrek: 31-07-2018

Marlous
27-01-2018 - 19:34 uur
Hallo Reisgenoten!

Wie gaat er met mij mee?
Ik heb net de reis geboekt en heb er super veel zin in! Misschien al leuk om kennis te maken?

Groetjes Marlous
Er zijn 23 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 23
RE: Ernst
11-04-2018 - 08:58 uur
(heb dit bericht ook in de Facebook groep gezet) Mochten er mensen zijn die interesse hebben om in een WhatsApp groep te gaan zitten, wil 'm wel starten: mail dan even je 06-nummer dan voeg ik je toe. Op dit moment is het nog niet heel zinnig, maar misschien komt het nog van pas om tzt wat groeps/lot-genoten te kunnen contacten. ;-)
RE: Henno
09-04-2018 - 13:29 uur
Hoi Ernst,

Dit kan inderdaad wel kloppen. Het visum van China is namelijk na uitgifte maar 90 dagen geldig.
06-04-2018 - 12:47 uur
*word zonder t ;-)
06-04-2018 - 12:47 uur
Hai, het duurt nog wel effe, maar het klopt wel dat ik nog niet gevraagd ben/wordt voor informatie voor de visum-aanvraag he? Ik heb dat (volgens mij) wel aangegeven dat ik het wel handig vind als Fox dat fixt.
RE: Sabine
30-03-2018 - 20:16 uur
Hi there! Ik ben er ook bij, zin in!!!

Groeten, Sabine
RE: Sabine
30-03-2018 - 20:15 uur
Hi there! Ik ben er ook bij, zin in!!!

Groeten, Sabine
RE: Isabelle
20-03-2018 - 07:01 uur
Hoi allemaal!😊

Wat leuk om zo met elkaar te kletsen.
En elkaar alvast wat te leren kennen.
Ik ga ook mee op reis naar China. Heb er erg veel zin in.
Voor mij is dit de eerste keer dat ik op deze manier reis.

Groetjes Isabelle
01-03-2018 - 19:22 uur
Hello! Ik heb deze week ook gehoord dat mijn aanvraag definitief is! Heb er zin in. Zal me bij deze ook aanmelden voor de FB groep.
RE: Erik
28-02-2018 - 17:28 uur
Hallo allemaal

Ik heb ook deze reis geboekt, ik zal me aanmelden voor de Facebookpagina.

Groeten Erik
RE: Jeroen
24-02-2018 - 17:51 uur
Hallo allemaal,

Ik heb me afgelopen donderdag aangemeld voor deze reis. Dit wordt m’n 3e reis met Fox, altijd erg goed georganiseerd. Heb er weer veel zin in. Zie dat er al een Facebookpagina is aangemaakt. Zal er zo voor aanmelden.

Groeten Jeroen
RE: Rick
23-02-2018 - 00:06 uur
Hey allemaal,

Gister deze reis geboekt!
Zie dat er al aardig wat mensen meegaan, gezellig! :)
China lijkt me echt bijzonder en kijk er erg naar uit.
Ik zal me ook aanmelden voor de facebookpagina, leuk om alvast kennis te maken ☺

Groetjes Rick

RE: Lucas
09-02-2018 - 17:51 uur
Hoi Marloes,
Ik heb de reis ook op 27 januari geboekt, ik heb me eigen net aan gemeld op Facebook, we zijn volgens mij al met een leuk groepje mensen, ik heb er al reuze zin om China te bezoeken, maar ik ga over 3,5 week eerst nog met Fox na Thailand.
Groetjes Lucas
RE: Marlous
01-02-2018 - 20:11 uur
Hallo Allemaal!
Jullie vinden de Facebookpagina hier: https://www.facebook.com/groups/1767044063604707/
RE: Marjolein
01-02-2018 - 19:48 uur
Hallo allemaal!

Ook ik heb deze reis geboekt en heb er erg veel zin in. Dit wordt mijn 2e singlereis met Fox. Vorig jaar ben ik naar Zuid-Afrika geweest en dat is mij heel goed bevallen. Leuk om alvast kennis te maken. Een Facebook pagina lijkt mij een goed idee om zo alvast een beetje kennis met elkaar te maken.

Groetjes Marjolein
01-02-2018 - 16:46 uur
Hallo Marlous,

Japan is een absolute must see. Het eerste wat je opvalt is hoe ontzettend schoon het land is. Veel variatie tussen modern en traditioneel en het openbaar vervoer is helemaal geweldig. Verder heerlijk eten, vriendelijke mensen en heel veel te zien. Ik zal het een ieder aanraden.

Groeten Henno
RE: Feinette
31-01-2018 - 21:40 uur
Hallo Allemaal,

@ Marlous, goed idee om een facebookpagina aan te maken. Wil je dat doen?
Ik heb al verschillende reizen gemaakt. (Sri Lanka, Thailand, Kroatië, Italië & Andalusië)

@ Nico, Ik ben ook benieuwd hoe het zaterdag is. Ik heb gelezen dat er in maart ook nog een bijeenkomst is.

Groetjes,
Feinette
RE: Marlous
31-01-2018 - 21:11 uur
Hallo allemaal!
Leuk dat jullie allemaal mee gaan, het wordt steeds wat drukker op het forum. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Zou ik een facebookpagina aanmaken?

@ Feinette: Voor mij wordt het de eerste keer! Zowel met FOX als een 'single' groepreis. Maar erg veel zin in dit nieuwe avontuur. Waar ging je vorige groepsreis naar toe?
@ Nico, ben ook benieuwd wat je a.s. zaterdag allemaal te horen krijgt. Deel je het even of het een aanrader is?
@ Henno Hoe was Japan? Staat ook nog op mijn Bucketlist!
31-01-2018 - 14:13 uur
Hallo medereizigers,

Vorige week heb ik ook de reis geboekt. Dit wordt voor mij de 2e keer naar Azië (vorig jaar Japan) en kijk er enorm naar uit. Het lijkt me leuk alvast kennis te maken.

Groeten Henno
31-01-2018 - 14:13 uur
Hallo medereizigers,

Vorige week heb ik ook de reis geboekt. Dit wordt voor mij de 2e keer naar Azië (vorig jaar Japan) en kijk er enorm naar uit. Het lijkt me leuk alvast kennis te maken.

Groeten Henno
RE: Nico
30-01-2018 - 14:15 uur
Hallo Feinette,

Voor deze reis ga ik naar de bijeenkomst van komende zaterdag. Dat is voor mij de eerste keer dat ik zo'n bijeenkomst ga bezoeken.
Bij mijn vorige reizen hadden we een facebook groep om elkaar 'digitaal' te kunnen ontmoeten. Voor tijdens de reis hadden we een whatsapp groep. Dit om ter plekke elkaar op de hoogte te houden. Dit voor bijvoorbeeld vertrektijden.

Groeten, Nico
30-01-2018 - 12:50 uur
Hallo Nico & Marlous,

Voor mij is het de eerste keer met fox reizen. Maar ik ben wel eerder met single/jongeren groepsreizen mee geweest. Dat is mij goed bevallen. Bij de andere reizen heb ik positieve verhalen gehoord over fox reizen.

@ Nico ben jij wel eens naar de reis & inspiratie dagen geweest. Is dat een aanrader? (Ik heb mij er nog niet zo in verdiept, maar ik zag het voorbij komen op de website.)

Ik hoop dat er nog meer reisgenoten op het forum komen. Wellicht kunnen we dan ook een Facebook pagina of groeps app aanmaken.

Groetjes,
Feinette

RE: Nico
29-01-2018 - 12:43 uur
Hallo Marlous,

Vorige week heb ik me geboekt. Heb er veel zin in. Zelf ben ik al eerder mee geweest met Fox.
Ja, het lijkt mij ook leuk om een keer kennis te maken.

Groeten, Nico
28-01-2018 - 13:51 uur
Hallo Marlous,

Ik ga mee! :) Ik heb ook net de vakantie geboekt. Ik heb er ook al super veel zin in, zo kan de voorpret al beginnen.
Ben jij al eerder met FOX reizen op vakantie geweest?
Ja, lijkt mij leuk om alvast met elkaar kennis te maken.

Groetjes,
Feinette
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven