Mystiek en symboliek

China

China Reisleider

18 daagse groepsreis Chinees Jade

Eveline
21-01-2016 - 15:59 uur
Hoi Laurens,

Ik heb interesse in de 18 daagse rondreis Chinees Jade. Uit de beschrijving van het dagprogramma maak ik op dat het een vol programma is, is er nog wel tijd om een aantal optionele excursies te doen? Hoe lang duren bijvoorbeeld de (inbegrepen) excursies naar de Chinese muur en het bezoeken van het Terracotta Leger? (Deze worden in de ochtend gepland volgens mij?) Hoe laat ben je weer terug in de stad en zou een volgende optionele excursie weer plaatsvinden?
En dan heb ik nog een vraag van een heel andere orde, hoe zijn de (on) hygiënische toiletvoorzieningen onderweg en in de treinen? Krijgen we veel te maken met de zogenoemde "hurktoiletten"? Dit zou ik graag willen weten zodat ik mij alvast mentaal kan voorbereiden als we daar inderdaad mee te maken krijgen..
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
21-01-2016 - 18:01 uur
Hoi Eveline,

We stellen het programma elke dag zo efficiënt mogelijk samen, zodat er tijd is voor het programma én de optionele excursies én natuurlijk vrije tijd. Ook slaan we in Beijing bijvoorbeeld de acrobatenvoorstelling over omdat er in Shanghai een nóg betere is, en de voetmassage heb je eigenlijk pas echt verdiend in Xi'an, dus daardoor blijft ook meer tijd over in Beijing. Met hurktoiletten krijgen we ongetwijfeld te maken, dus bereid je daar maar vast op voor. Meestal is er ook wel een 'normaal' toilet, maar als we daar met 20 mensen op gaan staan te wachten schiet het niet op. Bovendien hoef je op een hurktoilet niks aan te raken, wat veel hygiënischer is dan dat je gaat zitten op een 'normale' toiletpot...
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven