Mystiek en symboliek

China

China Reisleider

China- eind mei

Willem
17-04-2016 - 15:28 uur
Hallo,
Ik ga eind mei een rondreis maken, en had nog een aantal vragen tav. de reis.

1) Is het nodig om m'n voorraad Deet mee te nemen, of juist overbodig?
2) Is het eind mei-juni korte broeken weer, of heb je meer lange broeken aan?
3) Heb je vaak truien nodig, of valt dat mee?
4) Is het handig om mobiel mee te nemen, voor als je hem terplekke nodig hebt, of
kan je hem daar amper gebruiken met Nederlandse prepaid kaart?

MvG Willem
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: De Reisleider
21-04-2016 - 09:24 uur
He Willem,
Helaas ik ben nog nooit op Bonaire geweest. Moet ik toch eens gaan doen, lijkt me een leuke bestemming.
Afin, als je het mij vraagt neem een voldoende hoge beschermingsfactor mee. De UV straling is hier hoger als in Nederland.

Groetjes FOX Reisleider
RE: De Reisleider
20-04-2016 - 15:58 uur
Hai Willem,
Ik zie dat je veel vragen hebt en ik zal ze proberen te beantwoorden.
In sommige streken van China komen meer muggen voor. Het is gewoon verstandig om DEET mee te nemen. Beter het zekere dan het onzekere.
Kledingkeuze; in mei is het lente en gemiddeld kan het een graad of 20 worden. Neem vooral gemakkelijke kleding mee die je handig kunt combineren. (laagjes) En voor s avonds lekker een trui of vest, het kan best afkoelen hier.
Telefoneren is lastig in China. Op de FOX site staat veel informatie over de communicatie middelen. https://www.fox.nl/china/praktische-informatie#8352 Het is best even het lezen waard.

Ik kan je geen advies geven over zonnebrandmiddel. Dat is voor elk persoon verschillend. Iedereen weet best welke factor optimaal bescherming geeft voor de huid. Dus neem geen risico.

groetjes en wellicht tot gauw
FOX Reisleider
RE: Willem
17-04-2016 - 21:16 uur
Oh ja, en hoe zit het met de zon, moet factor 30 mee, zoals naar Bonaire, of is factor 20 genoeg,
snap ik wel dat dit voor iedereen verschillend is, maar is de zon net zo sterk als in de caribbean?
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven