Mystiek en symboliek

China

China Reisleider

visum voor china, als je een andere nationaliteit hebt (Belg)

Brigitte van der sande
27-04-2017 - 16:20 uur
Hallo, wie heeft ervaring met het aanvragen van een visum als je uit belgie komt. ik hoor zoveel gekkigheden dat ik nu wat bang ben geworden het niet in orde te krijgen. moet je dubbel entry vragen ook al mag je niet opgeven dat je ook naar tibet gaat. hoe gaat dat dan in zijn werk. waar vraag je dan je visum aan. Den Haag?????? of rechtstreeks bij het china consulaat.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: De Reisleider
28-04-2017 - 09:08 uur
Beste Brigitte,

Ik heb vaker reizigers me de Belgische nationaliteit in mijn groepen, dus het moet geen probleem zijn om een visum te krijgen. In Brussel zit een ambassade van China, je kan het beste contact met hun opnemen of even googlen naar de website van de ambassade, daar hebben ze ongetwijfeld ook informatie op staan over het visum.

Indien je de reis China & TIbet gaat doen, moet je inderdaad niet melden dat je naar Tibet gaat. Een double entry visum is voor de China & TIbet reis van FOX in ieder geval niet nodig. Als je nog gerichtere vragen over het visum hebt, kan je het beste even contact opnemen met de mensen op kantoor, zij hebben meer ervaring hiermee.

Wie weet tot ziens in China!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven