Mystiek en symboliek

China

China Groepsreizen

26-daagse groepsrondreis Rijk der Draken

Vertrek: 15-05-2016

Corry
17-01-2016 - 11:38 uur
Hall,
Wij hebben op de vakantiebeurs deze reis geboekt, wij komen uit het hoge Noorden, en zijn benieuwd wie er nog meer meegaan. De teller staat nu op 6.
Dit is onze eerste China reis. en we zijn met Fox al meerdere keren mee geweest.
Groetjes van Corry
Er zijn 10 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 10
RE: Corry
12-04-2016 - 22:23 uur
Hoi Allemaal,
Ik kreeg vandaag de paspoorten terug, weer een stapje verder.
Het begint al dichtbij te komen, leuk hoor.
Allemaal de groetjes.
RE: Marianne en Rob
10-04-2016 - 21:44 uur
Hallo mede-vakantiegangers,

Wij hebben inmiddels bericht gekregen dat onze visumaanvraag in behandeling is bij de ambassade en naar verwachting komende week wordt afgerond. Over 5 weken zijn we al onderweg.
Veel succes allemaal bij de voorbereiding.

Groeten en tot op Schiphol.
RE: Jolanda & Gregor
15-03-2016 - 17:26 uur
Hallo allemaal. We denken dat het blijft bij het groepje van 8. Begin april zullen we wel de formulieren krijgen en bericht dat onze paspoorten moeten worden ingeleverd voor het aanvragen van de visa.
Ik dacht dat ze er 6 weken voor nodig hadden om de visa te regelen. Ik (Gregor) kan me herinneren dat er een voorbeeld destijds is bijgevoegd hoe de formulieren moeten worden ingevuld. Volgens mij was het niet zo heel erg lastig.
De tijd begint op te schieten. Inderdaad nog maar 2 maanden. Gaat lekker snel en wij hebben er in ieder geval erg veel zin in.
Hebben ook alle afleveringen gekeken. Leuke opwarmer om het straks met eigen ogen te aanschouwen.
Grt Jolanda en Gregor
14-03-2016 - 21:35 uur
Hallo allemaal,

Zo te zien zijn we nog steeds met zijn 8-en. Binnenkort zullen we ook wel informatie ontvangen m.b.t. ons visum. Er schijnt nogal wat informatie gevraagd te worden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes, Marianne en Rob
14-03-2016 - 20:49 uur
Hallo Marianne en Rob, Jolanda en Gregor,
Nog 2 maanden, het begint al op te schieten, wij vonden de serie
"Langs de oevers van de Yangtze" mooi, we hebben ze allemaal gezien.
Volgens mij zijn we nog steeds met z'n 8-ten.
Ben benieuwd. Groetjes
13-02-2016 - 11:58 uur
Hallo allemaal,
Wij hebben inderdaad ook gekeken zondag, het zijn geloof ik 8 uitzendingen, Shanghai vond ik al mooi,
In het verleden hebben wij een groepsreis gemaakt naar Maleisie, Borneo, en Singapore, daar waren we met 8 mensen klein groepje dus, ook met Fox, en goed te doen. Ik schat dat er nog wel mensen bijkomen.
Wij gaan niet naar de inspiratiedagen, is tever weg voor ons.
Fijn weekend en de groetjes van Corry
12-02-2016 - 20:17 uur

Wij hebben afgelopen zondag ook gekeken naar "Langs de oevers van de Yangtze" en voor komende zondag staat deze ook al in onze agenda.
RE: Jolanda en Gregor
12-02-2016 - 16:53 uur
Hallo medereizigers,

Wij hebben ook deze reis geboekt en zijn net zo nieuwsgierig als jullie naar het Chinese land.
Kijken jullie ook op de zondagavond op NPO 2 om 20:15 uur het programma "langs de oevers van de Yangtze"? Leuk om alvast wat impressies te krijgen van China.
Bij de reis staat een "G" van gegarandeerd dus wij gaan er vanuit dat de reis gewoon doorgaat en we elkaar treffen op Schiphol op 15 mei.

Groeten Jolanda & Gregor.
08-02-2016 - 22:59 uur
Hoi Marianne, ja met 8 personen komt er kleur aan, leuk hoor. Ben benieuwd met deze vrij uitgebreide reis, lijkt mij een mooie ervaring.
RE: Marianne
07-02-2016 - 17:18 uur
Hallo mede reizigers,

Wij, Marianne en Rob, komen uit het midden van het land. We zijn al behoorlijk ervaren FOX-reizigers. Vorig jaar ging onze China-reis niet door wegens onvoldoende animo. Nu staat de teller op 8 deelnemers, dus gaan we er van uit dat het dit keer wel lukt.

Rondreis China - Maak een groepsreis door mystiek en cultureel China

China is een land van uitersten en dat zorgt ervoor dat dit land hoe dan ook blijft verrassen. Van de bekende Chinese Muur tot de bruisende hoofdstad Beijing, een rondreis in China zit vol hoogtepunten. En onze deskundige Nederlandssprekende reisleiding zorgt ervoor dat u alles te weten komt over China tijdens de rondreis. Ga met ons mee op dit bijzondere avontuur.  

Kies een rondreis in China

Wij bieden diverse rondreizen in China met uiteenlopende routes en hoogtepunten. Zo is er bijvoorbeeld een groepsreis in Noord- en Oost-China met hoogtepunten zoals de Chinese Muur, een bezoek aan Beijing met zijn keizerlijke verleden en het moderne Shanghai. Maar er is ook een groepsrondreis in China waarbij u echt kennis maakt met de cultuur in provincies Sichuan en Yunnan, een betoverend gedeelte van China. Deze rondreis bestaat ook uit een heuse ontmoeting met reuzenpanda's in Ya'an. Hier is ook een onderzoekscentrum waar men probeert te voorkomen dat de panda's uitsterven.

Een veelzijdige belevenis

Voor welke van de China rondreizen u ook kiest, een rondreis in dit land is een veelzijdige belevenis. Iedereen kent natuurlijk de wereldberoemde keuken, met vele bijzondere gerechten. Maar denk ook aan bruisende steden, prachtige tempels en de bijzondere volkeren die dit land rijk is. En of u nu een kortere trip of een langere rondreis in China wilt, het is allemaal mogelijk.

Rondreis China & Tibet

De reis combineren met een rondreis in Tibet? Ook daar zijn speciale rondreizen voor samengesteld. Tibet is zeer indrukwekkend met de vele prachtige tempels en monniken. In combinatie geeft Tibet een echt authentiek gevoel. Iets wat ervaren moet worden om het echt te begrijpen. Een groepsreis door China en Tibet is een unieke en onvergetelijke belevenis.

Ga met ons mee naar China

Ga met ons mee en ontdek het mystieke en culturele China. Wij zorgen ervoor dat alles compleet geregeld is tijdens de rondreis in China: van de vluchten tot en met comfortabele hotels en leuke excursies. Naast een groepsreis in China, bieden wij ook single groepsreizen, privé rondreizen en familievakanties in dit bijzondere land.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven