Mystiek en symboliek

China

China Singlereizen

16-daagse single groepsreis Wuivend Bamboe

Vertrek: 25-09-2017

Cees
10-01-2017 - 20:03 uur
Morgen op de vakantiebeurs ga ik deze reis boeken met hopelijk een mooie korting. De muur staat al een tijdje op mijn bucketlist dus tijd om er overheen te gaan lopen 😁
Lijkt mij een mooie reis dus ik kijk er al naar uit !

Nog meer gegadigden?

Gr
Cees
Er zijn 122 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Astrid
24-09-2017 - 10:39 uur
Goedemorgen
De check in balie is morgen 1A
Voor wie wil hebben we daar morgen tussen 13.30 en 13.45 daar afgesproken.
Tot morgen
Astridpe
RE: Cees
16-09-2017 - 18:48 uur
Hoi Ineke, leuk dat je ook mee gaat!

We hebben al een whatsapp groep aangemaakt. Als je daar ook in wilt dan moet je ff een mailtje naar Laura sturen, die kan jou dan toevoegen. Kun je ook meelullen 😁
RE: Ineke Valkenburg
16-09-2017 - 08:11 uur
Goede morgen reisgenoten,
Ik ben Ineke Valkenburg, woon in Delft en reis met jullie mee naar China. Ben zeer benieuwd. Alle reisbescheiden zijn binnen. Nu is het aftellen naar het moment van vertrek. Het wordt vast een prachtig avontuur. Tot de 25e op Schiphol
RE: José Vermunt
07-09-2017 - 13:13 uur
Het is niet te geloven maar ik heb vandaag mijn visum gekregen
26-08-2017 - 14:58 uur
Wat een gedoe allemaal. Ik laat het door Kes regelen en hun hebben alles goedgekeurd. Dat en het feit dat ik geen Turkse stempel in mijn paspoort heb geeft me vertrouwen, maar ik ben blij als mijn paspoort terug is incl het visum.
RE: Evelyn
26-08-2017 - 14:21 uur
Ik regel mijn visum zelf omdat ik dan beter in de hand heb wanneer ik mijn paspoort kwijt ben. Ik heb deze namelijk regelmatig nodig voor mijn werk. Hopelijk gaat het bij jullie wat soepeler.

Groetjes Evelyn
RE: Sylvia
26-08-2017 - 14:05 uur
Hoi Annie en Evelyn,
Dat is inderdaad super irritant Ik heb zelf mijn paspoort en checklist net gisteren naar KES opgestuurd (via Fox laten regelen). Ben heel benieuwd
Hebben jullie je visum ook via Fox laten regelen of zelf?

Sterkte! Komt vast op tijd goed!

Groetjes Sylvia
26-08-2017 - 13:56 uur
Bij mij gaat het regelen van een visum ook niet makkelijk...
Eerst een nieuwe voorwaarde dat je een werkgeversverklaring moet inleveren. Nu is een stempel van Turkije in mijn paspoort een probleem. Volgende week op gesprek komen bij de ambassade. Ik hoop dat het dan eindelijk rond is. Maar wat een gedoe zeg.

Groetjes Evelyn
RE: Annie
26-08-2017 - 12:12 uur
Hallo

Wat een gedoe bij die ambassade. Eerst kunnen ze iets niet goed lezen. Als of hun tekentjes wel te begrijpen zijn , en nu moet ik weer terug met een medische verklaring (vrijwaring) van het ziekenhuis. Ik hoop niet dat die wordt ondertekend door een arts van Koreaanse afkomst.

groetjes Annie
21-08-2017 - 16:23 uur
Jammer dat gisteren niet iedereen er bij kon zijn, maar ik kan zeggen dat ik denk dat we een hele leuke vakantie tegemoet gaan. Met de groep die er gisteren wel was hebben we al veel gelachen.
Laura heeft een groepsapp aangemaakt, dus al jullie in de app willen moeten jullie haar even je telefoonnummer doorgeven.
Het aftellen gaat nu echt beginnen nog 5 weken...
Groetjes
Astrid
RE: Brigit
20-08-2017 - 17:34 uur
Dank je Jolanda!
20-08-2017 - 16:52 uur
Ik vind het heel jammer maar ik ga het niet redden vanavond. Ik ben mijn zoon aan het verhuizen en het loopt vreselijk uit::-( We zijn nog wel paar uur bezig.

Tot 25 september allemaal en heel veel plezier vanavond!
Groetjes,
Sylvia
RE: Jolanda
20-08-2017 - 12:08 uur
Jammer dat je er vanmiddag niet bij bent. Beterschap en tot 25 september.
RE: Jolanda
20-08-2017 - 12:07 uur
Jammer dat je er vanmiddag niet bij bent. Beterschap en tot 25 september.
RE: Brigit
20-08-2017 - 12:03 uur
Helaas moet ik afzeggen voor het etentje vanavond.
Ik voel me niet zo lekker.

Ik zie jullie allemaal over 5 weken op Schiphol!!

Groetjes, Brigit
18-08-2017 - 22:17 uur
Tot zondag allemaal! Ik kijk er naar uit!
RE: Cees
18-08-2017 - 22:08 uur
Ik kom zondag vanuit mijn werk met de auto. Kan zijn dat ik net wat later kom als ik niet op tijd weg kan. Maar ik kom zeker! Leuk om al wat reisgenoten te ontmoeten 😁
Mijn printer heeft nu de geest gegeven dus ff uitvinden waar ik alles kan uitprinten. Maar het helemaal goed komen.

Tot zondag
RE: Bas
16-08-2017 - 16:21 uur
Goedemiddag,

Ik heb gisteren ook de mail van KES ontvangen. Nog even alle stukken verzamelen en dan kan ook mijn aanvraag weg.

Tot zondag!
RE: Laura Beijersbergen
16-08-2017 - 15:20 uur
Gisteren een e-mail gehad van KES visum.
Vandaag alles in orde gemaakt... afwachten dus.. :D

fijne dag gewenst!
RE: Laura
14-08-2017 - 10:08 uur
Goedemorgen,

Ik laat Fox het visum regelen.
Heb vorige week gebeld en zij gaven aan dat ik deze week een bericht van Fox ontvang om mijn gegevens in de FOXBOX te controleren.
In de week van 28/8 zal ik een mail ontvangen van het externe bedrijf dat alles regelt.
Het is nog even afwachten dus.... :D

Een fijne dag gewenst allemaal.

Groetjes,

Laura
RE: Arthur
12-08-2017 - 11:04 uur
Hoi Evelyn,

Ik neem aan dat je dan de visumaanvraag zelf aan het verzorgen ben ?
Via Fox hebben we nog geen link gehad volgens mij.
suc6 in ieder geval
11-08-2017 - 17:16 uur
Hoi,

Die 2 vaccinaties heb ik ook nog. Thanks voor de info.

Ik heb ook vandaag de rest van de reissom betaald. Deze week had ik een afspraak in Den Haag bij het VISA Centrum, maar kon onverrichte zake weer terug. Ze hadden deze week de voorwaarden aangepast, zonder daarover te informeren, je moet nu ook een werkgeversverklaring aanleveren... Binnenkort er maar weer naartoe en hopen dat ze niet weer nieuwe voorwaarden bedacht hebben.

Groetjes Evelyn
11-08-2017 - 13:40 uur
Hoi
Jammer dat je niet mee kunt Evelyn, maar die kennismaking komt zeker goed tijdens de reis.

Ik ben niet naar Meditel oid geweest, maar wel nagekeken wat ik nodig had.
Dat was hepatites A en DTP, deze waren alle 2 bij mij nog in orde.
Volgens een plattegrondje komen wij niet in gebieden met Malaria muggen, dus ik sla een bezoekje deze keer over
Het begint nu wel dichterbij te komen. Vandaag het resterende bedrag overgemaakt, geen weg meer terug zeg maar.
Prettig weekend allemaal en tot volgende week
Astrid
10-08-2017 - 21:29 uur
Hey allemaal,

Ik moet helaas afzeggen voor het etentje. Er is iets van mijn werk tussen gekomen. Jammer dat ik jullie vóór de reis niet kan ontmoeten.

Heeft iemand al bij de GGD geïnformeerd welke vaccinaties we nodig hebben?

Veel plezier alvast bij het etentje!

Groetjes Evelyn
RE: Laura Beijersbergen
07-08-2017 - 08:13 uur
Beste Youri en Arthur,

Welkom!
Jullie kunnen natuurlijk ook mee eten!
In een van onderstaande posts staat de locatie + tijd.

Fijne dag gewenst.

Groetjes,

Laura
RE: arthur
06-08-2017 - 21:29 uur
Hoi,

Ik ga ook mee op de reis van 25 sept. maar heb niet eerder een bericht achtergelaten op het forum.
Nu er al aardig wat meegaan naar het etentje in Utrecht wil ik me ook graag hiervoor aanmelden.
Gaat nog wel lukken toch ?
gr Arthur
RE: Ingrid
05-08-2017 - 15:00 uur
Hallo allemaal,

Gezellig dat we elkaar binnenkort gaan ontmoeten.
En dan ook nog lekker chinees eten, dus tot de 20ste.

Groetjes Ingrid
05-08-2017 - 14:39 uur
Welkom Youri! Voor mij ook de eerste keer met Fox en een singlereis. Ga je ook mee eten de 20e in Utrecht?

Groetjes,
Sylvia
RE: Youri
05-08-2017 - 14:34 uur
Hoi medereizigers,

Bij deze meldt zich weer een reisgenoot op het forum. Ik ben Youri en ga voor het eerst een groepsreis doen met Fox. Ik heb er zin in!

Gr. Youri
RE: Annemarie
05-08-2017 - 13:03 uur
Hoi Laura,

Prima bedankt.

Ik ben er bij op 20/8.
Leuk om elkaar alvast te ontmoeten.
Dan kan het aftellen echt beginnen.

Groet Annemarie
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven